Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Silnik gaśnie chwilę po odpaleniu

V gaśnie na zimnym

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:41, 11.01.2016

U mnie było podobnie. Auto odpalało i po chwili obroty spadały do 500 i znowu wracały do 1500. 

Miałem za bardzo wkręcony FITV. Wyregulowałem to i jest już ok.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#17 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:01, 11.01.2016

Panowie samochód jeździ, tak jak pisałem wlałem mu siuwaksu do beny aby pozbyć się wody. Nie ma takich mrozów abym mógł stwierdzić czy to właśnie ta woda powodowała u mnie takie wahania nastrojów hanki. Maja się one pojawić w tym tygodniu w nocy więc wam napisze czy to stanowiło przyczynę. Zawór FITV był czyszczony i nic go nie ruszałem został tak jak fabryka ustawiła. Zresztą przy -10 samochód odpalał i obroty ustawiały się ładnie na ssaniu a później spadały do odpowiednich po zagrzaniu silnika. Sytuacja działa się tylko wtedy jak było np.: -15, -20. Filtr paliwa wymieniany był wraz z przewodami w maju. Nurtuje mnie jeszcze ten zaworek ciśnienia w skrzyni korbowej. Moje pytanie może głupie chociaż takich pytań nie ma, gdzie go zlokalizować?


  • 0

#18 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:59, 11.01.2016

Jedyny zawór w skrzyni korbowej to zawór regulacyjny ciśnienia oleju i nie ma on nic wspólnego z gaśnięciem silnika.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#19 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:18, 11.01.2016

Jeśli stawiacie na to że przyczyna leży w fitv to wytłumaczy mi ktoś dlaczego na mrozie po odpaleniu skaczą obroty na 1500 zaraz na 100 i znowu na 1500 i na 100 po czym sie normują w granicy 1100 i po rozgrzaniu standard 700?
  • 0

#20 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 11.01.2016

Nie wiem czy u ciebie to ta sama przyczyna, ale miałem podobnie w ostatnie mrozy, gasł kilka razy po odpaleniu albo po kilku sekundach, a dodatkowo jak udało się ruszyć to niemiłosiernie szarpał do czasu nagrzania. Zlałem map sensor WD-40 i spokój. Widocznie zawilgocona membranka zesztywniała. Zaworka w skrzyni korbowej nie ma, jest tylko ten na pokrywie zaworów (PCV) i jedyne na co on ma wpływ to większy apetyt na olej albo upośledzone hamowanie silnikiem, ewentualnie jakieś szarpnięcia/zawahania obrotów, o ile ktoś zapomni go wetknąć w pokrywę. 


  • 0

#21 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:36, 12.01.2016

Ale chodzi Ci o map sensor od LPG? Mi tak przygasa na benzynie zanim się rozgrzeje do tych 30 stopni ;(


  • 0

#22 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 12.01.2016

Ale chodzi Ci o map sensor od LPG? Mi tak przygasa na benzynie zanim się rozgrzeje do tych 30 stopni ;(

Ten na przepustnicy na dwie śrubki.

 

 

0900c1528003a1f0.gif


  • 0

#23 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:48, 12.01.2016

Jakoś go otwierałeś czy cóś?


  • 0

#24 ulek3pl

ulek3pl
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Suwałki
  • Silnik:4.8
  • Wersja:E60
  • KM:367
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 12.01.2016

Nie trzeba nic otwierać, jak odkręcisz to będziesz miał taką rurkę z dziurką. Zlałem brake cleanerem, wydmuchałem sprężarką i kapnąłem WD 40. 


  • 0

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:00, 13.01.2016

Takie czujniki czyścić najlepiej czymś do czyszczenia elektroniki na bazie alkoholu albo benzyną ekstrakcyjną (nie zalewałbym do map sensora żadnego penetratora bo uszkodzi czujnik).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:09, 13.01.2016

Jeśli mówisz że tam jest męmbrana to wydaje mi sie że trzeba tylko przesmarowac moze siliconem w sprayu.
  • 0

#27 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 02:47, 15.01.2016

Dzisiaj Hani nie odpaliłem ;( Niby temperatura -1 a Hanka jakby chciała zapalić i załapać ale nic z tego po odpuszczeniu rozrusznika zakręciła ze 2 razy i zgasła i nie udało się odpalić... 
Doradzi ktoś gdzie szukać problemu? o.O ;(


  • 0

#28 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:01, 15.01.2016

Ale przestał kręcić i tyle, czy kręci i nie odpala.

Ile razy próbowałeś kręcić.


  • 0

#29 Radish

Radish
  • Forumowicz
  • 279 postów
  • Skąd:Ostrowiec Świętokrzyski / Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:iS
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:Sedan CE7
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:05, 15.01.2016

Juz wszystko jasne mimo 10l paliwa w baku auto stało na przechylonym parkingu prawa lampa w dół... I nie dostawał paliwa
  • 0

#30 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 00:47, 16.01.2016

Czyli znowu się sprawdziła zasada, żeby szukać najprostszych rozwiązań :)


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, gaśnie, na zimnym

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq