http://www.ebay.de/itm/162577710415
czy to ten zawór należy przeczyścić przy p2004?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 14:18, 17.07.2017
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 16:32, 17.07.2017
Napisano 16:38, 17.07.2017
Sorry, że odkopuje temat, ale właśnie usterka została naprawiona. Winowajcą całego zamieszania okazał się masowy czujnik przepływu powietrza umieszczony w kanale ssącym za filtrem powietrza. 10 minut roboty, włącznie z wyjęciem, umyciem WD40, wysuszeniem sprężonym powietrzem i zamontowaniem.
Jeżeli już mechanik pokusił się o wyczyszczenie MAF sensora (przepływomierza) WD, to o wiele lepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie go w benzynie ekstrakcyjnej. WD jest po prostu za tłuste do czegoś takiego. Najlepiej by było przeczyścić go preparatem do tego przeznaczonym, jest takich wiele
https://allegro.pl/l...ga-uni-1-3-0511
Napisano 18:02, 17.07.2017
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
Napisano 19:10, 17.07.2017
Zawsze diagnostykę robię zanim zacznę klepać posty, bo z "gdybania" to jeszcze nic dobrego nie wyszło. A wymieniać połowę czujników bez sensu
P2004 czyli imrc.
Po przestudiowaniu forum i tak jak pisał muzyczka pozycja nr 5 i 9 przeczyszczona silikonem w sprayu oraz do wężyków trochę psiknięte.
Problem ujawnia się u mnie tylko wtedy gdy za oknem powyżej 25 stopni.
http://japancars.ru/...29-1056x527.gif
Zobaczymy jak teraz będzie.Jeżeli to nie pomoże kupię nowy IMRC.
MAF oraz MAP sensor czyszczone rok temu wraz z kolektorem.
Edit 01/08/2017:
Urlop, zrobione ponad 4 tyś kilometrów, po 30//35 stopni i błędu p2004 brak. Dzięki Muzyczka
Użytkownik ślepak edytował ten post 20:45, 01.08.2017
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 20:51, 20.07.2018
Cześć Panowie,
Od 3 dni mam mały problem z check engine. Momentami auto wchodzi w tryb awaryjny - zapalają się kontrolki checka eng i VSA !
Wtedy zjeżdżam na pobocze gasze auto, odczekuje około 0,5min i uruchamiam ponownie, wtedy auto jedzie normalnym trybem.
nie wiem czy może mieć to związek ale po podłączeniu pod złącze diagnostyczne, komputer pokazuje błąd scs service - dtc B1060 PA11 dtc B1300 PA71
Wszystko było ok do czasu jak od kilku dni jest strasznie wilgotne powietrze - może to zbieżność sytuacji.
Proszę o sugestie co do sprawdzenia
Przepustnica
Przepływomierz
EGR
Napisano 19:10, 22.07.2018
Sytuacja się rozwinęła dynamicznie: wracając z pracy w piątek,dwa razy auto weszło w tryb awaryjny, ale po zatrzymaniu i zgaszeniu na około 0,5 minuty można było jechać normalnie - po diagnostyce wyświetlał się błąd "dtc b1300 PA 71"
Wczoraj przeczyściłem przepustnice, przepływomierz, egr i tyle i udało się wyciągłem z końcówki kolektora ssącego - szlamu ,wymieniony filtr powietrza.
Po montażu, zrobiłem jazdę testową około 25km, było wszystko ok i w pewnym momencie coś huknęło, auto straciło moc i słychać świst gwizd, niestety nie mogę zlokalizować i nie jestem pewien skąd się wydobywa. Auto nie przyśpiesza jakby nie pracowało turbo...
Proszę o sugestie co może być przyczyną.
Napisano 17:07, 25.07.2018
Zaczyna się od odczytania prawidłowo błędów jakie się pokazują, nawet głupią agrafką i będzie wszystko jasne.
Co do huku i hałasów obecnie to zobacz czy rury od IC siedzą na swoim miejscu, lub rura od turbo. Pewnie podczas deptania gazu jakaś opaska niewytrzymała albo rura od w/w rzeczy pękła.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 21:21, 25.07.2018
Zaczyna się od odczytania prawidłowo błędów jakie się pokazują, nawet głupią agrafką i będzie wszystko jasne.
Co do huku i hałasów obecnie to zobacz czy rury od IC siedzą na swoim miejscu, lub rura od turbo. Pewnie podczas deptania gazu jakaś opaska niewytrzymała albo rura od w/w rzeczy pękła.
Tak wiem robiłem diagnostyke poprzez zworke w złączu diag, podałem kod błędu w postach powyżej. Byłem u mechanika i naszybko ustalił pompką z manometrem że grucha od zmiennej geometrii się nie rusza. Przewody podciśnieniowe szczelne. Oglądałem węże od dolotu i do turbo są całe, nie sprawdzałem jeszcze przy IC, natomiast on jest cały proszę o sugestie.
Napisano 13:50, 26.07.2018
No to podaj mi proszę kody DTC, takie jak wymrugała kontrolka silnika(dziesiątki i jedności)
To żeby pękł Tobie IC to mało prawdopodobne... masz sprawdzić węzę wszystkie od IC i turbo, najlepiej z pomocą drugiej osoby żeby wciskała gaz, a Ty żebyś słuchał skąd dochodzi dźwięk.
Co do geometrii turbiny to poczytaj na forum o:36180-RBD-E01. Ten zawór steruję turbiną
Tematów jest dużo.
Nr 5.
http://japancars.ru/...&nplblk=E__3200
Warto zacząć od przeczyszczenia silikonem w sprayu nr 5 i 9 oraz do rurek które przychodzą do tych dwóch zaworów podciśnień.
Z resztą o zaworze sterowania turbo było w tym temacie. Warto przeczytać.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 12:37, 10.09.2018
rozwiązałeś problem?
Jak ramie od zmiennej geometrii się nie ruszą, to łopatki zapieczone...
Poza tym poszło PW :P
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 10:22, 13.01.2019
Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 12:47, 13.01.2019
Napisano 11:35, 14.01.2019
Pasują także od civa/crv/frv.
Najpierw wyczyścić wszystko, IMRC/MAP/MAF oraz EGR z przepustnicą. Dopiero później myśleć nad wymianą.
http://www.accordklu...?hl=czyszczenie
http://www.accordklu...sza-od-2500rpm/
http://typeaccord.co...ning-on-i-ctdi/
Użytkownik ślepak edytował ten post 12:18, 14.01.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 16:50, 14.01.2019
Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 16:50, 14.01.2019
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych