Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czujnik IMRC/ Przyśpiesza od 2500 I-CDTI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#106 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 14:18, 17.07.2017

http://www.ebay.de/itm/162577710415

 

czy to ten zawór należy przeczyścić przy p2004? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#107 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:32, 17.07.2017

A gdzie w tym wszystkim diagnostyka?Jeśli przepływka pokazuje źle wartości to widać to w parametrach rzeczywistych.Podpinał się?Przepływomierza nie czyści się WD.Są do tego specjalne środki
  • 0

#108 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:38, 17.07.2017

Sorry, że odkopuje temat, ale właśnie usterka została naprawiona. Winowajcą całego zamieszania okazał się masowy czujnik przepływu powietrza umieszczony w kanale ssącym za filtrem powietrza. 10 minut roboty, włącznie z wyjęciem, umyciem WD40, wysuszeniem sprężonym powietrzem i zamontowaniem.

Jeżeli już mechanik pokusił się o wyczyszczenie MAF sensora (przepływomierza) WD, to o wiele lepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie go w benzynie ekstrakcyjnej. WD jest po prostu za tłuste do czegoś takiego. Najlepiej by było przeczyścić go preparatem do tego przeznaczonym, jest takich wiele

https://allegro.pl/l...ga-uni-1-3-0511


  • 0

#109 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:02, 17.07.2017

Otóż to, po czyszczeniu WD brud może się łapać szybciej. Poprawiłbym czyszczenie preparatem do przepływomierzy.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#110 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:10, 17.07.2017

Zawsze diagnostykę robię zanim zacznę klepać posty, bo z "gdybania" to jeszcze nic dobrego nie wyszło. A wymieniać połowę czujników bez sensu

 

P2004 czyli imrc.

4790451800_1500313776_thumb.jpg

 

Po przestudiowaniu forum i tak jak pisał muzyczka pozycja nr 5 i 9 przeczyszczona silikonem w sprayu oraz do wężyków trochę psiknięte.

Problem ujawnia się u mnie tylko wtedy gdy za oknem powyżej 25 stopni. 

 

http://japancars.ru/...29-1056x527.gif

 

Zobaczymy jak teraz będzie.Jeżeli to nie pomoże kupię nowy IMRC.

MAF oraz MAP sensor czyszczone rok temu wraz z kolektorem.

 

 

Edit 01/08/2017: 

 

Urlop, zrobione ponad 4 tyś kilometrów, po 30//35 stopni i błędu p2004 brak. Dzięki Muzyczka


Użytkownik ślepak edytował ten post 20:45, 01.08.2017

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#111 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:51, 20.07.2018

Cześć Panowie,

 

Od 3 dni mam mały problem z check engine. Momentami auto wchodzi w tryb awaryjny - zapalają się kontrolki checka eng i VSA !

Wtedy zjeżdżam na pobocze gasze auto, odczekuje około 0,5min i uruchamiam ponownie, wtedy auto jedzie normalnym trybem.

 

nie wiem czy może mieć to związek ale po podłączeniu pod złącze diagnostyczne, komputer pokazuje błąd scs service  - dtc B1060 PA11 dtc B1300 PA71

Wszystko było ok do czasu jak od kilku dni jest strasznie wilgotne powietrze - może  to zbieżność sytuacji.

 

Proszę o sugestie co do sprawdzenia

Przepustnica

Przepływomierz

EGR


  • 0

#112 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:10, 22.07.2018

Sytuacja się rozwinęła dynamicznie: wracając z pracy w piątek,dwa razy auto weszło w tryb awaryjny, ale po zatrzymaniu i zgaszeniu na około 0,5 minuty można było jechać normalnie - po diagnostyce wyświetlał się błąd "dtc b1300 PA 71"

Wczoraj przeczyściłem przepustnice, przepływomierz, egr i tyle i udało się wyciągłem z końcówki kolektora ssącego -  szlamu ,wymieniony filtr powietrza.

Po montażu, zrobiłem jazdę testową około 25km, było wszystko ok i w pewnym momencie coś huknęło, auto straciło moc i słychać świst gwizd,  niestety nie mogę zlokalizować i nie  jestem pewien skąd się wydobywa. Auto nie przyśpiesza jakby nie pracowało turbo...

 

Proszę o sugestie co może być przyczyną.


  • 0

#113 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:07, 25.07.2018

Zaczyna się od odczytania prawidłowo błędów jakie się pokazują, nawet głupią agrafką i będzie wszystko jasne.

Co do huku i hałasów obecnie to zobacz czy rury od IC siedzą na swoim miejscu, lub rura od turbo. Pewnie podczas deptania gazu jakaś opaska niewytrzymała albo rura od w/w rzeczy pękła.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#114 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 25.07.2018

 

Zaczyna się od odczytania prawidłowo błędów jakie się pokazują, nawet głupią agrafką i będzie wszystko jasne.

Co do huku i hałasów obecnie to zobacz czy rury od IC siedzą na swoim miejscu, lub rura od turbo. Pewnie podczas deptania gazu jakaś opaska niewytrzymała albo rura od w/w rzeczy pękła.

Tak wiem robiłem diagnostyke poprzez zworke w złączu diag, podałem kod błędu w postach powyżej. Byłem u mechanika i naszybko ustalił pompką z manometrem że grucha od zmiennej geometrii się nie rusza. Przewody podciśnieniowe szczelne. Oglądałem węże od dolotu i do turbo są całe, nie sprawdzałem jeszcze przy IC, natomiast on jest cały proszę o sugestie.


  • 0

#115 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:50, 26.07.2018

No to podaj mi proszę kody DTC, takie jak wymrugała kontrolka silnika(dziesiątki i jedności)

To żeby pękł Tobie IC to mało prawdopodobne... masz sprawdzić węzę wszystkie od IC i turbo, najlepiej z pomocą drugiej osoby żeby wciskała gaz, a Ty żebyś słuchał skąd dochodzi dźwięk.

 

Co do geometrii turbiny to poczytaj na forum o:36180-RBD-E01. Ten zawór steruję turbiną

Tematów jest dużo.

 

Nr 5.

http://japancars.ru/...&nplblk=E__3200

 

Warto zacząć od przeczyszczenia silikonem w sprayu nr 5 i 9 oraz do rurek które przychodzą do tych dwóch zaworów podciśnień.

 

Z resztą o zaworze sterowania turbo było w tym temacie. Warto przeczytać.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#116 oliviero

oliviero
  • Forumowicz
  • 232 postów
  • Skąd:WSC
  • Silnik:CN1
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:10, 26.07.2018

Błędy DTC:

 


  • 0

#117 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:37, 10.09.2018

rozwiązałeś problem?  

Jak ramie od zmiennej geometrii się nie ruszą, to łopatki zapieczone... 

Poza tym poszło PW :P 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#118 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 13.01.2019

Witam, zawór był taki sam wkładamy do accord civic cr-v? w 2.2ictdi? Czy mam tylko szukać do accord? Aż czujniki z różnymi nr nie wiem czym się sugerować aby dobry kupić. MAP oraz MAF mogę tym wyczyścić https://allegro.pl/o...0-ml-7094815094. Czujnik IMRC można też spróbować tym preparatem wyczyścić czy to nic nie da? Do tego wyczyszcze motyle kolektora ssacego czy coś jeszcze powinienem sprawdzić? Jak dla mnie od dolnych obrotów słabo się zbiera mechanik sprawdzał inrercooler, egr, przepustnica.

Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 12:47, 13.01.2019

  • 0

#119 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 11:35, 14.01.2019

Pasują także od civa/crv/frv.

Najpierw wyczyścić wszystko, IMRC/MAP/MAF oraz EGR z przepustnicą. Dopiero później myśleć nad wymianą.

 

 

http://www.accordklu...?hl=czyszczenie

 

http://www.accordklu...sza-od-2500rpm/

 

http://typeaccord.co...ning-on-i-ctdi/


Użytkownik ślepak edytował ten post 12:18, 14.01.2019

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#120 Kamilo130

Kamilo130
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 14.01.2019

Znalazłem instrukcje czyszczenia MAP oraz MAF ale nie znalazłem jak wyczyścić imrc czy trzeba go rozbierać czy w jakieś specjalnie miejsca psiknac? Chcę jutro rano to ogarnąć i nie wiem jak się za to zabrać. Jak wyjme przepływomierz te druciki są już na wierzchu czy trzeba coś rozbierać wiem że to jest delikatne i nie chce zrobić gorzej niż było dzięki ślepak za odp! 👍

Użytkownik Kamilo130 edytował ten post 16:50, 14.01.2019

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq