Najlepsza odpowiedź wojtek040491 , 22:56, 07.12.2015
stan po rewizji silnika: opiłki w oleju, obrócona panewka.
temat stukania praktycznie rozwiązany, dziękuję za wszelką pomoc!
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź wojtek040491 , 22:56, 07.12.2015
stan po rewizji silnika: opiłki w oleju, obrócona panewka.
temat stukania praktycznie rozwiązany, dziękuję za wszelką pomoc!
Napisano 22:48, 03.12.2015
Witam wszystkich.
mam następujący problem. auto stało równy tydzień nieodpalane.
dziś, przy próbie odpalenia szło strasznie opornie, rozładowałem baterie rozrusznikiem...
stan baku 3/4 świece żarowe sprawne
naładowałem aku i spróbowałem jeszcze raz. po lekkim dodaniu gazu odpalilo, trzyma obroty, ale coś lekko "podklepuje" na wolnych obrotach, ponadto dość konkretnie dymi na czarno.
jakbyście mieli jakieś propozycje to prosiłbym o pomoc!
pozdrawiam!
Napisano 08:40, 04.12.2015
Proponuję zacząć od zrobienia próby przelewowej wtrysków, zazwyczaj one są odpowiedzialne za problemy z odpalaniem dieselków.
Wymieniłeś już filtr paliwa na nowy Bosch ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
Napisano 09:10, 04.12.2015
Proponuję zacząć od zrobienia próby przelewowej wtrysków, zazwyczaj one są odpowiedzialne za problemy z odpalaniem dieselków.
Wymieniłeś już filtr paliwa na nowy Bosch ?
auto miesiąc temu było na dużym przeglądzie u mechanika, po zakupie. wtryski były robione, bo lały, ale było wszystko porobione i zregenerowane.
za samo wyjęcie i włożenie wtrysków dałem 600 zł prawie.
Napisano 09:36, 04.12.2015
No to chyba zrabali robote bo to jak kolega wyzej napisal wskazuje na wtryski. Twoj Acco jest przed czy poliftowy, w polifcie sa chyba wtryski Denso?
Napisano 09:38, 04.12.2015
Napisano 10:04, 04.12.2015
Masz jakas gwarancje na ta regenracje czy tylko dobre slowo ze bedzie dobrze?
Napisano 10:18, 04.12.2015
Na wykonaną usługę powinieneś mieć gwarancję .Skoro wtryski były regenerowane to powinien być dołączony protokół z kalibracji .Powinno być także przeprowadzone kodowanie kodem IMA. Dostałeś taki protokół przy odbiorze auta?
Napisano 10:37, 04.12.2015
Napisano 10:52, 04.12.2015
Żeby jej nie stracił Powinieneś mieć nazwę firmy( np Bosch Kowalski) numery wtryskiwaczy datę wykonania naprawy.Mało który warsztat jest w stanie pozwolić sobie na sprzęt do regeneracji wtrysków CR i pomp wtryskowych .Z reguły są to prace zlecone a warsztat tylko montuje już naprawione wtryski więc ostrożnie z ,,tą ręką,,
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 10:52, 04.12.2015
Napisano 11:38, 04.12.2015
Napisano 13:11, 04.12.2015
Ale dobry warsztat może zrobić diagnostykę na samochodzie bez demontażu wtrysków i wtedy zakwalifikować je do naprawy lub nie
Napisano 14:40, 04.12.2015
Próbę przelewową zrobi każdy średnio rozumny obywatel RP, na forum jest to opisane " jak krowie na rowie".
Bierz się do roboty sam, ja też jeździłem po mechanikach dzięki czemu jestem lżejszy kilka stówek, a i tak skończyło się na samodzielnej naprawie.
Napisano 19:23, 04.12.2015
Napisano 22:06, 04.12.2015
Skrzywiony korbowód - mierzyłeś ciśnienie?Silnik chodzi normalnie?Lejący wtryskiwacz i to mocno.Płyn chłodniczy w cylindrze (uszczelka pod głowicą) Było to wszystko? Więc na jakiej podstawie przypuszczasz że masz krzywa korbę?Jeśli była robiona próba przelewowa to jakie pojemności były w menzurkach na każdym cylindrze na biegu jałowym?
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:08, 04.12.2015
Napisano 23:28, 04.12.2015
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych