Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

F20Z1 Pytać o moda jak kto chce?

V tuning

Najlepsza odpowiedź WOY , 00:45, 19.02.2016

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że F20 sohc to bardzo przyjemny silnik do turbo.
Po tym jak jeździła moja F seria wielu ludzi żałowało swapa na H22 :)
Poniżej ostatni wykres jaki posiadam, później autko zostało sprzedane
 
a7f534fa4f28.jpg

Bardzo fajny wykres a i wrazenia z jazdy zapewne odpowiednie ;)
Albo mi umknelo albo na PTP sie nie chwaliles :)
Gratulacje wyniku ;)
Tak czy inaczej , jak widac z 2.0 nawet pod znakiem H i wiekowym silnikiem mozna zrobic sporo :D
Ps. w zaleznosci od tego kto ile ma $$ mozna "tanio" dmuchnac zwykle H22A5 bez wiekszej interwencji i osiagi beda troche lepsze ;)
Dalej to juz grube $$ i nigdy nie bedzie wiadomo czy pojezdzi czy wybuchnie :D
Ale sa pewne przetarte sciezki i warto sie ich trzymac , 500KM spokojnie w zasiegu reki z wiekowego H22 :) Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#16 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:09, 15.01.2016

Za malo dlubania na 160KM ;)
Co do wydechu to nie pasuje i albo kupiles H23 albo silnik f20z1 rozni sie diametralnie od f20a4 a z tego co slyszalem to nie albo 99.9% ludzi pisze glupoty ? :)
Hamownia kosztuje 100PLN , podjedz i sprawdz ile zamiana kolektorow i przelot jest wart.

Masz tu temat
http://www.hondaprel...ki f22&start=35
I jak jeszcze myslisz ze Twoje albo "kolegi" 160KM ze zwyklego F20 to realna opcja to musze Ciebie rozczarowac.

chyba nie doczytałeś że nawiewu nie mieli a to znacząca różnica na taką hamownię to szkoda kasy. Z wydechem masz rację przepraszam że się upierałem jest z H23. Będzie czas to się wybiorę na hamownię i zobaczymy co pokaże? na pewno się nie rozczaruję. Pozdro.


  • 0

#17 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:29, 16.01.2016

Doczytalem ;)
Chyba nie sadzisz ze wkleilbym Ci link na chybil trafil :)
Jak poszukasz to masz tam wiecej takich modyfikacji i wykresy tez znajdziesz , chodzi mi o F20A/Z czyli wymiana kolektorow , wydech i krotka skrzynia.
Ludzie w wiekszosci byli zadowoleni bo malym nakladem finansowym szlo ugrac kilka KM i Nm ;)
To co robi Pieniek z Xsixem to raczej zabawa w szukanie innych rozwiazan co oczywiscie kosztuje.
Na obecna chwile cos czuje ze trend w modach bedzie szedl w strone F20T ;)
  • 0

#18 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • SkÄ…d:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:11, 12.02.2016

Na obecna chwile cos czuje ze trend w modach bedzie szedl w strone F20T ;)

 

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że F20 sohc to bardzo przyjemny silnik do turbo.

Po tym jak jeździła moja F seria wielu ludzi żałowało swapa na H22 :)
Poniżej ostatni wykres jaki posiadam, później autko zostało sprzedane
 

a7f534fa4f28.jpg


  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#19 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:34, 14.02.2016

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że F20 sohc to bardzo przyjemny silnik do turbo.

Po tym jak jeździła moja F seria wielu ludzi żałowało swapa na H22 :)
Poniżej ostatni wykres jaki posiadam, później autko zostało sprzedane
 

a7f534fa4f28.jpg

Przerabiałeś coś po za tym w silniku? ile pompowało turbo? podobno na serii można 0,5 bara dmuchać bez większych obaw, jak to u ciebie wyglądało?


  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:55, 14.02.2016

Poszukaj sobie tematu Pawła w dziale nasze accordy, powinien chyba jeszcze być.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 Pawel_Aerodeck

Pawel_Aerodeck
  • Forumowicz
  • 446 postów
  • SkÄ…d:pl
  • Silnik:F20
  • Wersja:T
  • KM:+250hp
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:ce2
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 08:17, 15.02.2016

Przerabiałeś coś po za tym w silniku? ile pompowało turbo? podobno na serii można 0,5 bara dmuchać bez większych obaw, jak to u ciebie wyglądało?

Pytanie "ile pompowało turbo" jest trochę mało precyzyjne bo turbo może być z silnika 1.4 jak i 3,0 ;)
Pompowałem 1.2 bara


  • 0

http://www.accordklu...r-1-sezon-2014/

 

- mój temat, zapraszam.


#22 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:45, 19.02.2016   Najlepsza odpowiedź

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że F20 sohc to bardzo przyjemny silnik do turbo.
Po tym jak jeździła moja F seria wielu ludzi żałowało swapa na H22 :)
Poniżej ostatni wykres jaki posiadam, później autko zostało sprzedane
 
a7f534fa4f28.jpg

Bardzo fajny wykres a i wrazenia z jazdy zapewne odpowiednie ;)
Albo mi umknelo albo na PTP sie nie chwaliles :)
Gratulacje wyniku ;)
Tak czy inaczej , jak widac z 2.0 nawet pod znakiem H i wiekowym silnikiem mozna zrobic sporo :D
Ps. w zaleznosci od tego kto ile ma $$ mozna "tanio" dmuchnac zwykle H22A5 bez wiekszej interwencji i osiagi beda troche lepsze ;)
Dalej to juz grube $$ i nigdy nie bedzie wiadomo czy pojezdzi czy wybuchnie :D
Ale sa pewne przetarte sciezki i warto sie ich trzymac , 500KM spokojnie w zasiegu reki z wiekowego H22 :)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, tuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq