Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

F20Z1 Pytać o moda jak kto chce?

V tuning

Najlepsza odpowiedź WOY , 00:45, 19.02.2016

Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że F20 sohc to bardzo przyjemny silnik do turbo.
Po tym jak jeździła moja F seria wielu ludzi żałowało swapa na H22 :)
Poniżej ostatni wykres jaki posiadam, później autko zostało sprzedane
 
a7f534fa4f28.jpg

Bardzo fajny wykres a i wrazenia z jazdy zapewne odpowiednie ;)
Albo mi umknelo albo na PTP sie nie chwaliles :)
Gratulacje wyniku ;)
Tak czy inaczej , jak widac z 2.0 nawet pod znakiem H i wiekowym silnikiem mozna zrobic sporo :D
Ps. w zaleznosci od tego kto ile ma $$ mozna "tanio" dmuchnac zwykle H22A5 bez wiekszej interwencji i osiagi beda troche lepsze ;)
Dalej to juz grube $$ i nigdy nie bedzie wiadomo czy pojezdzi czy wybuchnie :D
Ale sa pewne przetarte sciezki i warto sie ich trzymac , 500KM spokojnie w zasiegu reki z wiekowego H22 :) Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 24.10.2015

Jak ktoś chce to pisać co i gdzie ugryźć żeby kucyków dodać. Trochę walczyłem może pomogę.

 


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:48, 24.10.2015

Eeeee... To może napisz co zrobiłeś i będzie prościej i szybciej?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:05, 24.10.2015

W profilu napisałeś KM -  ok.160KM, masz wykres z hamowni ?


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#4 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:09, 24.10.2015

Eeeee... To może napisz co zrobiłeś i będzie prościej i szybciej?

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

Dokładnie , bądź przykładny i pochwal się , być może ktoś skorzysta  ;-)


  • 0

#5 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 25.10.2015

Ja tez jestem ciekaw jak zrobiles ok 160KM z tego silnika , oczywiscie nie zeby sie nie dalo bo da sie i wiecej ;)
Poka wykres tego potwora :mrgreen:
Ps. chyba kiedys o cos podobnego pytales na PTP o ile mnie pamiec nie myli ;)
  • 0

#6 zawias43

zawias43
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:si
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:54, 05.11.2015

kolektory z h23 i dolot wydech  i całe modzenie , można pokusić się o porting  


  • 0

#7 szczepek

szczepek
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Zambrów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:05, 05.11.2015

kolektory z h23 i dolot wydech  i całe modzenie , można pokusić się o porting

Można też głowę z h23 przerzucić, plus jeszcze strojenie
  • 0

#8 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 05.11.2015

kolektory z h23 i dolot wydech  i całe modzenie , można pokusić się o porting


I to cale modzenie zeby dodac 30KM do 2.0 ? Oczywiscie zakladam ze silnik jak nowka sztuka i ma te 131KM.

Można też głowę z h23 przerzucić, plus jeszcze strojenie


Wiadomo ze da sie cos podlubac bardziej , nawet widzialem wczoraj na PTP ze ktos robi taka operacje u siebie tylko chyba na F20A4 (ja tam malo co sie znam na 2.0) ;)
Ale kolega miro31 tak opisal watek ze chyba ma cos specjalnego do powiedzenia i wszyscy sa ciekawi co to takiego :D
  • 0

#9 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:59, 03.01.2016

No to wygląda mniej więcej tak:

- kolektor ssący h23

- wydechowy h22

- komputer p75 (integra) zrobiona procedura startowa na 3,5 tys żeby się nie kopała i sygnalizacja przed odcinką,

- 2 tłumiki przelotowe (bez kata)

- dolot powietrza AOMA

Idealnie wystrojone, napisałem ok 160 bo nie zhamowane, mam nadzieję że nie przedobrzyłem, ale takie są odczucia moje i kolegi który stroił także nie krytykujcie. Jak będzie wykres to zamieszczę.

Wymagało to wszystko nakładu czasu, pracy i pieniędzy, ale myślę że było warto. Wiadomo że z tego silnika cudów nie wyciśnie, ale można próbować ;-)

Jest coś więcej w planie :-D.


Użytkownik miro31 edytował ten post 13:30, 03.01.2016

  • 0

#10 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:51, 03.01.2016

Subiektywne odczucie czasami jest mylące ....


  • 0

#11 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:56, 03.01.2016

miro31 napisz jakiej średnicy wydech użyłeś do budowy wydechu . Do całości polecam mody układu napędowego  ;-)


  • 0

#12 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:52, 07.01.2016

miro31 napisz jakiej średnicy wydech użyłeś do budowy wydechu . Do całości polecam mody układu napędowego  ;-)

Nie kombinowałem za wiele przy wydechu, wsadziłem dwie kwasówki przelotowe zamiast katalizatora i środkowego (tam w serii jest coś jak strumienica). Mam w planie sklecić całość na 60mm ale to dość droga przyjemność ok 500-600pln sporo jak na podkarpackie realia, więc trzeba przyoszczędzić :-P.


  • 0

#13 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 12.01.2016

- wydechowy h22

Z tym to chyba troche przesadziles ? ;)
Te f20z1 to chyba podobny silnik do f20a4 z preludek wiec wszystko co mozna bylo bez dmuchania juz chyba zostalo przetestowane.
Prawdopodobnie przy wymianie kolektorow na te z H23 (obu) i to co napisales to raczej mocy duzo nie przyniesie , jak bedzie ze 150KM to pewnie tyle ale troche Nm doszlo i stad pewnie wrazenie ze lepiej jedzie ;)
Jak chcesz zobaczyc pomodzana F20tke to kolega krzysko88 z PTP od jakiegos czasu ma "pomodzona f20" ;)
Dla Ciebie polecam tak jak Damian ingerencje w uklad napedowy a szczegolnie skrzynie jakas krotka (najlepiej u2q7) to wtedy naprawde zacznie to jechac ;)
Tworzy sie jeszcze opcja wlasnie chyba F20 z innymi walkami i wieksza ingerencja w glowice itp i to daje po strojeniu wlasnie ok 160KM albo delikatnie wiecej , ale to nie sa tanie rzeczy :D
Jak znajde temat na PTP to wkleje , ew sam mozesz poszukac (polecam) ;)

Ogolnie grzebanie w F20 to chyba trzeba lubic bo zeby dobrze pomotac taki silnik to trzeba wydac sporo kasy a za taka kase to juz prosty swap H22 masz wiec kto co lubi ;)
  • 0

#14 miro31

miro31
  • Forumowicz
  • 66 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ils, F20Z1
  • KM:ok 150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 12.01.2016

Z tym to chyba troche przesadziles ? ;)
Te f20z1 to chyba podobny silnik do f20a4 z preludek wiec wszystko co mozna bylo bez dmuchania juz chyba zostalo przetestowane.
Prawdopodobnie przy wymianie kolektorow na te z H23 (obu) i to co napisales to raczej mocy duzo nie przyniesie , jak bedzie ze 150KM to pewnie tyle ale troche Nm doszlo i stad pewnie wrazenie ze lepiej jedzie ;)
Jak chcesz zobaczyc pomodzana F20tke to kolega krzysko88 z PTP od jakiegos czasu ma "pomodzona f20" ;)
Dla Ciebie polecam tak jak Damian ingerencje w uklad napedowy a szczegolnie skrzynie jakas krotka (najlepiej u2q7) to wtedy naprawde zacznie to jechac ;)
Tworzy sie jeszcze opcja wlasnie chyba F20 z innymi walkami i wieksza ingerencja w glowice itp i to daje po strojeniu wlasnie ok 160KM albo delikatnie wiecej , ale to nie sa tanie rzeczy :D
Jak znajde temat na PTP to wkleje , ew sam mozesz poszukac (polecam) ;)

Ogolnie grzebanie w F20 to chyba trzeba lubic bo zeby dobrze pomotac taki silnik to trzeba wydac sporo kasy a za taka kase to juz prosty swap H22 masz wiec kto co lubi ;)

Co do grzebania przy tym silniku masz rację, nie ma tu wiele możliwości jednak chciałem go trochę doinwestować a to najprostszy sposób choć wcale nie tani, a efekt w zupełności mnie zadowala. Jeśli chodzi o wydech z h22 to taki właśnie kupiłem (rozstaw śrub pasuje do F serii) tylko trochę przy portkach trzeba było pokombinować bo łączenia nie pasowały. Odnośnie tych KM to nie będę dyskutował bo nie wiem ile jest (pisałem kiedyś z kolegą który miał tak samo zrobione i mu 160 wypluło na hamowni, więc się tym zasugerowałem) ale jak wiadomo nie każdy silnik jednakowy w sensie zużycia. Co do przekładki skrzyni to raczej nie. Myślę że już nie będę więcej sadził kasy, ewentualnie sprężyny -30 i to będzie na tyle, bo mnie żona z domu wyściga heh. Pozdrawiam.


Użytkownik miro31 edytował ten post 19:56, 12.01.2016

  • 0

#15 WOY

WOY
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:III gen Prelude
  • KM:235 jak na razie :)
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 12.01.2016

Za malo dlubania na 160KM ;)
Co do wydechu to nie pasuje i albo kupiles H23 albo silnik f20z1 rozni sie diametralnie od f20a4 a z tego co slyszalem to nie albo 99.9% ludzi pisze glupoty ? :)
Hamownia kosztuje 100PLN , podjedz i sprawdz ile zamiana kolektorow i przelot jest wart.

Masz tu temat
http://www.hondaprel...ki f22&start=35
I jak jeszcze myslisz ze Twoje albo "kolegi" 160KM ze zwyklego F20 to realna opcja to musze Ciebie rozczarowac.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, tuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq