Witam wszystkich. Od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy Accord 2.2i-ctdi 2007 rok. Kupiłem to auto uderzone przodem i były uszkodzone obie chłodnice- wszystko naprawiałem sam, auto jeździ bez zarzutów. Dziś doładowałem klimatyzacje wszystko odpala tzn sprzegiełko słychać, że włącza się oraz wiatrak od klimy ale problem jest w tym ze nie daje zimnego powietrza. Możliwe ze to czujnik ciśnienia klimatyzacji jest uszkodzony? Patrzyłem pod maskę, bo jest tam oczko szklane na przewodzie klimatyzacji, wiem, że podczas włączania klimy powinno być widać obieg gazu a tu niestety nic się nie dzieje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 23:18, 08.08.2015
#2
Napisano 15:38, 09.08.2015
podłaćz sprezarke na krótko i daj znac czy poleciało zimno
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#3
Napisano 21:18, 09.08.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#4
Napisano 22:04, 09.08.2015
Odłacz kostke spręzarki która znajduje sie po lewej stronie chłodnicy (jak stoisz przodem do silnika). Wepnij kawałek przewodu w kostki i podłacz ja pod + aku podczas pracy silnika.
Odłacz kostke spręzarki która znajduje sie po lewej stronie chłodnicy (jak stoisz przodem do silnika). Wepnij kawałek przewodu w kostki i podłacz ja pod + aku podczas pracy silnika.
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#5
Napisano 22:42, 09.08.2015
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#6
Napisano 09:40, 10.08.2015
#7
Napisano 10:51, 10.08.2015
Jesli klima odpali i bedzie chłodzić to raczej czujnik ciśnienia, ale jego też jescze zweryfikujemy,tylko najpierw musze wiedzieć czy odpala klima na krótko
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#8
Napisano 11:38, 10.08.2015
Jeżeli nie działa czujnik ciśnienia to nie włączą się wiatraki ani sprężarka.
Raczej wygląda mi to na zbyt mało czynnika w układzie, sprawdź jakie ciśnienie w układzie podaje panel - trzymając AUTO+DUAL włącz zapłon i przejdź do parametru nr 10 naciskając przycisk od ogrzewania tylnej szyby (na wyłączonym silniku powinno być conajmniej 6 MPA).
Przy naprawie powypadkowej skręciliście wszystkie rurki i chłodnicę na nowych zielonych oringach ?
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 13:01, 10.08.2015
Czynnika jest 550. A gdzie mi pokaże ze czynnika jest 6mpa?
Jak przejdę na pozycje 10 to mruga ze 02.
#10
Napisano 14:18, 10.08.2015
2 MPA to jest bardzo małe ciśnienie czyli masz nieszczelność i zaraz po nabiciu uciekła większość czynnika.
Przy takim ciśnieniu to możesz wyczuć ew. trochę chłodku po stronie pasażera ale lewa strona będzie już wiać ciepłym powietrzem.
Tak przy okazji to do I-CTDI ładuje się do 500g czynnika a teraz to masz pewnie nie więcej niż 100g jeżeli sprężarka jeszcze się załącza a z nawiewów leci już ciepłe powietrze ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 19:30, 10.08.2015
#12
Napisano 22:21, 10.08.2015
Próżnia na automacie do obsługi klimy nie wykryje takiej małej nieszczelności jaką masz tylko potrzebne jest większe ciśnienie jak podłączenie butli z azotem albo możesz też poświecić latarką UV żeby zobaczyć wycieki oleju, który świeci na zielono w UV ale azot byłby najlepszy.
Gaz uciekł Ci przy pierwszym załączeniu sprężarki gdy ciśnienie podskakuje do ponad 10 Mpa ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#13
Napisano 18:15, 13.09.2015
nie chcę zakładać nowego tematu wiec : nabijałem keidyś klimatyzacje i działała bez zarzutu aż do pewnego momentu gdy przestała całkiem śmigać. Myślałem że czynnika brakło wiec poprosiłem o zrobienie serwisu klimy po czym klima dalej nie działa. Gość co mi nabijał klime powiedział że ten czujnik co jest na sprężarce sie zepsuł i trzeba go będzie wymienić tylko że jak chodzę po sklepach to nigdzie nie idzie samego tego czujnika dostać. Po włączeniu klimy kompresor się nie załącza więc czego to bd wina? jesli ten czujnik to gdzie go można dostać?
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#14
Napisano 19:54, 03.07.2016
Mam pytanie do poniższego postu.
Jeżeli nie działa czujnik ciśnienia to nie włączą się wiatraki ani sprężarka.
Raczej wygląda mi to na zbyt mało czynnika w układzie, sprawdź jakie ciśnienie w układzie podaje panel - trzymając AUTO+DUAL włącz zapłon i przejdź do parametru nr 10 naciskając przycisk od ogrzewania tylnej szyby (na wyłączonym silniku powinno być conajmniej 6 MPA).
Przy naprawie powypadkowej skręciliście wszystkie rurki i chłodnicę na nowych zielonych oringach ?
Sprawdziłem u siebie i mam w pozycji 10 - 05. Czy to oznacza że mam 500 gr czynnika?
Mam problem z klimatyzacją, sprężarka się załącza natomiast nie chłodzi. Jak na dworze jest około 20 stopni to czuć lekki chłód tylko z nawiewu pasażera, z lewego leci cieplejsze powietrze. Ja na zewnątrz jest około 30 stopni nie chłodzi wcale.
Odnośnie podłączenia sprężarki na krótko do + to czy silnik ma być włączony czy tylko przekręcony zapłon?
Użytkownik Pku84 edytował ten post 19:54, 03.07.2016
#15
Napisano 20:28, 03.07.2016
Dopiero co w innym wątku dot. klimatyzacji była diagnoza takiej sytuacji - za mało czynnika w układzie... dodatkowo świadczy o tym też wskazanie na pozycji 10, czyli 5MPa - trochę za mało...Mam problem z klimatyzacją, sprężarka się załącza natomiast nie chłodzi. Jak na dworze jest około 20 stopni to czuć lekki chłód tylko z nawiewu pasażera, z lewego leci cieplejsze powietrze. Ja na zewnątrz jest około 30 stopni nie chłodzi wcale.
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych