Te żarówki wcale nie dają dużo więcej światła, a kosztują wielokrotnie więcej i zużywają się mega szybko.
Jedynym sensownym rozwiązaniem na poprawienie oświetlenia jest - xenon.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 08:06, 06.07.2015
Te żarówki wcale nie dają dużo więcej światła, a kosztują wielokrotnie więcej i zużywają się mega szybko.
Jedynym sensownym rozwiązaniem na poprawienie oświetlenia jest - xenon.
Napisano 08:40, 06.07.2015
Użytkownik mlun edytował ten post 08:41, 06.07.2015
Napisano 09:16, 06.07.2015
Napisano 15:38, 06.07.2015
Te żarówki wcale nie dają dużo więcej światła, a kosztują wielokrotnie więcej i zużywają się mega szybko.
Jedynym sensownym rozwiązaniem na poprawienie oświetlenia jest - xenon.
Masz jeździć na Tungsramach a nie kombinować z xenonami zrozumiano?
Napisano 18:48, 06.07.2015
Hej
Koledzy, Beef... i po co to bicie piany - wiadomo, że ksenon daje dużo lepsze światło i tu nie ma co dyskutować, ale włożenie tego do auta z H1 to całkiem spory wydatek (mowa oczywiście o legalnym ksenonie, a nie jakimś 'zenonie')... nikt tu nie twierdzi, że Tungsramy są najlepsze na świecie, po prostu z doświadczeń i odczuć zdecydowanej większości wynika, że te żarówki to najlepsze połączenie trwałości, jakości/jasności i ceny... jeśli ktoś nie widzi różnicy w świeceniu np. takich Tunsramów Mega Light +90(czy 120)%, czy Osram Night Breaker, a zwykłymi żarówkami z marketu, to ma 2 wyjścia:
1) przyjrzeć się dokładnie lampom, bo być może tutaj leży problem, lub
2) (i tutaj będę bez skrępowania złośliwy, idąc za przykładem niektórych Kolegów) udać się do okulisty...
W jednym w wielu wątków są porównania świecenia żarówek - wystarczy poszukać...
Zamiast wszystko negować (co jest najłatwiej zrobić) prosiłbym o jakieś konstruktywne propozycje, albo po prostu odpuścicie sobie takie 'pomaganie'... jest tyle ciekawszych rzeczy do robienia niż siedzenie przed kompem, czy z telefonem w ręce...
Pozdrawiam
Tomek
Napisano 21:10, 06.07.2015
Ale widzisz Statom teraz to Ty narzucasz swoje zdanie innym. Tungsram najlepszy jest i już! Ja napisałem że u mnie nie podziałały zbyt długo a wręcz można powiedzieć że około 4 miesięcy na żarówkach to tak trochę mało nawet bardzo mało a na innych, jeżdżę już ponad rok i są ok to chyba mam prawo twierdzić że Tungsram to badziewie. Oczywiście nie musi się tak stać ale jakbym musiał je wymieniać średnio raz na kwartał to już porażka i do tego dochodzi wymiana gdzie jak się ma malutką rączkę to jest ok ale jak się ma łapę jak bochen chleba i palce jak bagietki to już sie robi problem bo Honda nawet nie zadała sobie trudu żeby zrobić jakaś jedną kostkę do żarówki tylko 2 oddzielne piny a uwierz mi że jest duzo lepszych rzeczy do roboty niż co kwartał szarpać żarówki. Ale już pomijając fakt montażu to chyba lepiej wydać powiedzmy z 70-80 zł raz na ponad rok niż chociażby ze 3 razy w roku wydać po około 35-40 zł. I chyba z instalacja elektryczną mojego auta jest wszystko ok skoro na Osramach jeżdżę już dłuższy czas.
Oczywiście Tungsram daje więcej światła ale nie na tyle żeby od razu krzyczeć z zachwytu, ok w tej cenie ta żarówka da dość dużo światła ale moim zdaniem są na rynku żarówki które dadzą podobną ilość światła za niewiele więcej przy zwiększonej żywotności i takie moje zdanie na temat Tungsramów chciałem przedstawić i widzę że też nie tylko ja mam nie najlepsze zdanie o Tungsramach a każdy użytkownik forum poczyta posty/tematy na temat żarówek i wyciągnie z tego jakaś dla siebie najlepszą średnią.
Napisano 09:06, 18.12.2015
w Ibizie II miałem H4 nightbreakery, jeździłem co najmniej 1,5, byłem z nich zadowolony. Dlatego do Accorda też je kupiłem H1. Chyba nawet pół roku nie wytrzymały, zawiodłem się. Kupiłem na próbę jakąś tescową żarówkę, pojeździłem może miesiąc i się przepaliła. Teraz kupiłem w motoryzacyjnym, ale nie pamiętam jakiej firmy, zobaczę ile się poświeci
Napisano 06:19, 19.12.2015
zastanawiam sie nad uporaniem sie z problemem zakładając taki moduł co z długich robi dzienne (świecą mniej intensywnie) Mój kolega już założył to do opla i się sprawdza. Po przekręceniu kluczyka po 10 sek zapalają się dzienne. Zakładał ktoś coś takiego w acco?
Napisano 14:25, 19.12.2015
Napisano 17:44, 15.05.2018
Witam.
A ja w moim accordzie miałem kiedyś tak, że raz na 1-2mieś mi się przepalały H1-dynki (obojętnie co włożyłem czy drogie czy tanie). Działo sie tak, dopóki nie wymieniłem wszystkich uszkodzonych żarówek (postojowe i wszystkie inne które nie świeciły). Jak tylko usprawniłem wszystkie żaróweczki to teraz mi się palą tak raz na 4 miesiące. Kupuje w motoryzacyjnym po ok 6zł sztuka i pilnuje żeby inne także nie były poprzepalane.
Napisano 07:08, 16.05.2018
U mnie siedzą Osram'y Silverstar - na stronie producenta można zobaczyć że żywotność jest na przyzwoitym poziomie (nie pamiętam ile godzin deklarują, ale na pewno więcej niż te wszystkie żarówki + milion procent). Do tego dzienne LEDy i problem z głowy
Napisano 10:24, 20.01.2019
Dano temu rozmawiałem z dyrektorem Osram Polska na temat częstego palenia się własnie tego typu halogen w samochodach, czy z jego firmy czy konkurencji.
I z uśmiechem odpowiedział mi " One myszą się palić bo taka konstrukcja i charakterystyka " i od tamtej pory mam dzienne LED
I jeszcze usłyszałem że można wyprodukować trwałe żarówki samochodowe ale to się nie opłaca bo na czym by się zarabiało.
Zresztą znani producenci Philips czy Osram nie inwestują w poprawę tej technologii halogen powiesza żarówki stanowią minimalną część ich zysków w skali innych produktów, więc i z tej strony się to im nie opłaca.
Od kilku lat firmy inwestują w nowie źródła światła np. LED lub laserowe
https://www.osram.pl...logia/index.jsp
Wiec nasze żarówki H są już przeżytkiem . Więc ucieka w kierunku LED daje nadzieję na jakąś trwałość.
Napisano 07:24, 20.07.2019
Cześć,
Mam taki przypadek - prawa żarówka potrafi przestać działać, po czym znowu działa. Aż w końcu się przepala i pada.
Pewnie jest problem z luźnym stykiem kabla na którymś końcu bądź z napięciem (podejrzewam po przeczytaniu paru wątków).
Wymieniłem na Tungsram 120, lewa ok a prawa po miesiącu padła. Żarówek nie dotykam paluchami.
Postaram się zajrzeć, pomierzyć napięcie, psiknąć kontakt i dam znać czy pomogło
Napisano 15:21, 09.07.2020
Napisano 18:52, 23.07.2020
W poprzednim aucie czesto przepalaly sie zarowki sw.mijania. Nowe kupowalem na CPN i w marketach.
Dopiero jak kupilem w ASO problem sie rozwiazal.
Moze z zarowkami jest tak samo jak z akumulatorami ?
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych