Skocz do zawartości


RODO w HAKP

turbo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:12, 15.12.2009

Panowie znawcy pytanie za 100 punktów jaka turbina podejdzie do F18B. Może jakaś fotka lub link
  • 0

#2 MAK

MAK
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.5
  • Wersja:XT
  • KM:stadko :-)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Lodówka
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:13, 15.12.2009

Wszystko Ci podejdzie ;-)

Pytanie tylko jakiego kopa oczekujesz i jak duuuuuzo masz pieniedzy na wydanie za caly sprzet ;-)
  • 0
>>> Accord by MAK <<<

Przerabiam S na type ES-R :mrgreen:

#3 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 15.12.2009

Wszystko Ci podejdzie ;-)

Pytanie tylko jakiego kopa oczekujesz i jak duuuuuzo masz pieniedzy na wydanie za caly sprzet ;-)


Wszystko mozna tylko na jaki okres czasu? :-P
To bedzie bez kucia to tylko soft, wiec małe.
Kolega uparcie lezie w turbo widze... :k
Ja Ci powiem co mysle, jak nie masz co zrobic z pieniedzy to ja znam takiego kogos kto by wiedzial :-P
Nie ma co rzeźbić w gównie :mrgreen: bo F18 to *cenzura* a nie baza pod turbo.( nie ujmując nic stocowej jednostce )
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:38, 15.12.2009

Lepiej inwestować w większy silnik, a soft turbo...hmmm...Jest chyba tylko jeden silnik, który znosi to lepiej, niż inne jednostki Hondy...Ale to znów musiałbyś SWAPować na F22B...

Tak jak kolega wyżej powiedział, po co rzeźbić w gównie?? Bolesne, ale szczere i prawdziwe :-/
  • 0

#5 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:29, 16.12.2009

Tak jak kolega wyżej powiedział, po co rzeźbić w gównie?? Bolesne, ale szczere i prawdziwe


Jak inwestować, to w 3.0V6 :mrgreen: ...bazując na doświadczeniach "jankesów" można to dodmuchać kompresorem - i moc będzie z Tobą
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:58, 16.12.2009

no to już sprowadziliście mnie na glebe
  • 0

#7 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:20, 17.12.2009

no to już sprowadziliście mnie na glebe


E tam. Po prostu modzenie w 1.8 nie ma sensu. Wyda się dużo kasy, a efekt prawie żaden.
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#8 agniecha631

agniecha631
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Połczyn, Białogard
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 29.12.2009

Odgrzeje temat ponieważ trochę się nie zgadzam z przedmówcami.Zauważyłam już w innych tematach że jeśli modzić to tylko w type r'ach.Teraz też piszecie że nie ma co w gównie grzebać bo PODOBNO efekt marny...
1.Przecież jeśli ktoś ma takie auto a nie inne to nie będzie specjalnie je sprzedawał ponieważ większość jest za tym by grzebac w atr...
2.Jeśli ktoś lubi tuning to nawet starego golfa można ostro podrasować tak że mody przekraczają kilkakrotnie wartość auta i co? Tacy ludzie też nie powinni modzić bo stary golf 1 bmw czy cokolwiek innego to *cenzura*?
3.intruz14, Rób z autem to co chcesz najbardziej robić i życze sukcesów.
  • 0

#9 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:46, 29.12.2009

1.Przecież jeśli ktoś ma takie auto a nie inne to nie będzie specjalnie je sprzedawał ponieważ większość jest za tym by grzebac w atr...


Chłopakom chodziło o swap silnika z ATR raczej niżeli kupowanie całego auta :-) Tak więc można modzić dalej w swoim, chodzi o to żeby to miało ręce i nogi i nie rozsypało się po 5 tyś km.

Tacy ludzie też nie powinni modzić bo stary golf 1 bmw czy cokolwiek innego to g..no?


W takim golfie pierwsze co ludzie robią to wstawiają 1.8T z Audi TT, sam widziałem takiego potworka, super :mrgreen: Samochód ten sam, jedynie nowe serduszko. I od tego polecaliśmy koledze zacząć ;-)
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:58, 29.12.2009

moi mili po przeliczeniu kosztów czy to zakupu turbiny czy też SWAP z atr najtaniej jak dla mnie jest zakup Preludy z 98r przebieg mały a efekt?? jak kupie to wam powiem na potwierdzenie mam linkhttp://www.autotrader.co.uk/classified/advert/200951348815822/sort/priceasc/usedcars/make/honda/model/prelude/postcode/s417ra/page/3/radius/1500?previous=%2Fsearch%2Fresults%2Fusedcars%2Fpostcode%2Fs417ra%2Fradius%2F1500%2Fmake%2Fhonda%2Fmodel%2Fprelude%2Fsort%2Fpriceasc%2Fpage%2F3&logcode=p

[ Dodano: 2009-12-29, 21:01 ]
http://www.autotrade...age/3&logcode=p
  • 0

#11 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:38, 29.12.2009

No to pięknie :) kupujesz pralkę, robisz przekładkę serducha i osprzętu i cieszysz się ATR'em własnej produkcji ;)
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:42, 29.12.2009

jak kupie prelkę to już nic nie będę robił będzie frajda dla każdego
  • 0

#13 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:28, 30.12.2009

Też mi się wydaje, że będziesz zadowolony, intruz14 :-)
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#14 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:57, 30.12.2009

jak kupie prelkę to już nic nie będę robił będzie frajda dla każdego



Albo i tak :) jedno autko do zabawy, drugie do spokojnej rodzinnej jazdy ;-)
  • 0

#15 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:14, 30.12.2009

No ja miałem pralke wczesniej ze swapem na h22a jdm. Samochod totalnie do zabawy, w srodku ciasno, nisko super zabawka!!!
Moje auto dokladnie opisane w dziale byłe nasze auta
zapraszam do obejrzenia modów pralki

http://www.accordklu...r=asc&start=120
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq