Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

silnik kreci nie odpala

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 jendruch 222

jendruch 222
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Castle Caereinion
  • Silnik:2.0
  • Wersja:se
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:36, 28.05.2015

Witam wszystkich jestem nowy na forum.Mam taki problem z moin Accordem 2.0 z 2008roku. Jak silnik jest zimny jest wszystko ok odpala bez problemu,ale po rozgrzaniu jak go zgasze i chce odpalic za jakis czas nieraz mam problem. Rozrusznik kreci normalnie a silnik nie chce odpalic tak jakby nie dostawal paliwa ,a gdy po chwili krecenia wciskam lekko gaz to odpali przez chwile pofaluja obroty i juz jest ok.Mial którys z klubowiczów podobny problem?Sukalem na forach ale nic konkretnego nie znalazlem


  • 0

#2 mathiuzz

mathiuzz
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:24, 28.05.2015

Sprawdz IAT ,mialem z tym problem taki sam jak opisales. Z tym ,ze na VI genie


  • 0

#3 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 13:04, 28.05.2015

Ja bym wyczyścił IACV (tzw. krokowiec od wolnych obrotów) i zawory wyregulował 

A masz LPG? Miałem podobnie że miał problem z odpaleniem. Okazało się że puszczał mi gaz przez parownik albo wtryski do komory spalania i go zalewało (bo odpalał na Pb, więc dostawał w momencie odpalenia Pb+LPG). Nie wiem co było przyczyną bo zmieniłem od razu jedno i drugie


  • 0

#4 jendruch 222

jendruch 222
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Castle Caereinion
  • Silnik:2.0
  • Wersja:se
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:16, 28.05.2015

nie mam LPG a przebieg to dopiero 45000 mil


Nie mam instalacji LPG a przebieg to 45000mil raczej orginalny


Ja bym wyczyścił IACV (tzw. krokowiec od wolnych obrotów) i zawory wyregulował 

A masz LPG? Miałem podobnie że miał problem z odpaleniem. Okazało się że puszczał mi gaz przez parownik albo wtryski do komory spalania i go zalewało (bo odpalał na Pb, więc dostawał w momencie odpalenia Pb+LPG). Nie wiem co było przyczyną bo zmieniłem od razu jedno i drugie

Nie mam LPG a przebieg terz maly 45000mil raczej orginalny


  • 0

#5 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:11, 28.05.2015

Po lifcie juz nie ma "krokowca", wiec moze przepustnica ostro zasyfiona. Ja bym chyba zaczal wlasnie od tego od tego.


  • 0

#6 jendruch 222

jendruch 222
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Castle Caereinion
  • Silnik:2.0
  • Wersja:se
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 29.05.2015

Zabiore sie za sprawdzenie przepustnicy jak przestanie padac. A pompe paliwa mozna wykluczyc czy terz morze byc przyczyna?


  • 0

#7 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:36, 29.05.2015

Wiele moze byc przyczyn, pompe zostawilbym raczej w spokoju. Wyczyscic przepustnice, sprawdzic swiece, wyregulowac zawory, od tego trzeba zaczac.


  • 0

#8 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:15, 29.05.2015

pierwsze co dokładne wyregulowanie zaworów. bo objaw na to wskazuje


  • 0

#9 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:30, 29.05.2015

Zabiore sie za sprawdzenie przepustnicy jak przestanie padac. A pompe paliwa mozna wykluczyc czy terz morze byc przyczyna?

Wiem, ze zaraz autor sie pewnie oburzy , ale dbajmy o jakies podstawy pisowni , autokorekta dostepna jest teraz na kazdy kroku, nie chce zeby to bylo zlosliwe. Sorki za taki OT i zdrowko !


  • 0

#10 tomaszeknce

tomaszeknce
  • Forumowicz
  • 304 postów
  • Skąd:Niepołomice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tour
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:57, 05.11.2015

Trochę odświeżę temat mam takie same objawy, zimny czy ciepły zawsze dobrze odpala tylko że jak gdzieś pojeżdżę zgaszę i potem za jakieś 10s chce go odpalić to muszę dłużej kręcić rozrusznikiem nie odpala od razu, nie dzieje się tak zawsze, świece wymienione, zawory regulowane.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq