Jutro do południa będę się wpinał miernikiem będziemy mieli jakiś konkretniejszy pogląd
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 19:28, 27.05.2015
#47
Napisano 20:33, 27.05.2015
To prawda w stagu sonda nie musi być podpinana do komputera LPG ale podpięcie jej ułatwia strojenie gazu i umożliwia właśnie diagnostykę samej sondy...... Nie trzeba się bawić miernikami itp.
#48
Napisano 13:30, 28.05.2015
Niestety czas mnie pogonił ale na pewno mam zasilanie grzałki bo to zdążyłem po wielu próbach w końcu poprawnie zmierzyć
Co do sygnału na czujniku żadnego efektu nie udało mi się uzyskać ale nie jestem pewien czy udało mi się wbić dobrze bo przy grzałce też nie pokazywało nic dopiero jak się napociłem to w końcu udało się.
Mimo wszystko postaram się jeszcze sygnał z czujnika zmierzyć ale nie wiem czy czasem nie mam przerwy w obwodzie - bo wcześniej jak sprawdzałem względem masy z akumulatora to pokazało na mierniku coś a teraz wskazówka ani rusz.
Dzisiaj już więcej nie sprawdzę ale postaram się to jutro uzupełnić.
Co do błędu niby zresetowałem kompa ale błąd ten sam. Tyle że nie jestem pewien co do resetu kompa bo odłączyłem bezpiecznik poczekałem minutę wrzuciłem go na nowo i po operacji odpaliłem auto żeby się adaptowało do 2-krotnego odpalenia wiatraka i szczerze to przed resetem auto zachowywało się identycznie jak w przypadku po resecie stąd moje wątpliwości czy udało się faktycznie dokonać reset dlatego jutro przejdę do bardziej drastycznej opcji i odepnę klemę na godzinkę.
Edit:
A tu przy okazji zdjęcie pomiaru z grzałki.
Użytkownik slawex9 edytował ten post 20:34, 28.05.2015
#49
Napisano 15:40, 29.05.2015
Reset ECU zrobiony teraz poprawnie. Błędów po resecie brak. Teraz czas dopaść się do sygnału z czujnika i sprawdzić ciągłość przewodów a dokładnie to - .
Choć w przypadku gdyby faktycznie masy nie było, dziwne w takim razie jest to że błędu nie pokazuje w obwodzie czujnika, ale nie takie rzeczy się już widziało więc lepiej sprawdzić
Użytkownik slawex9 edytował ten post 15:40, 29.05.2015
#50
Napisano 15:41, 29.05.2015
#51
Napisano 15:46, 29.05.2015
Sprawdzałem tylko wg manuala oporność czujnika ale zaraz mogę podskoczyć i sprawdzić jaką ma grzałka. Jeśli chodzi o czujnik 16,4 Ohm.
#52
Napisano 16:27, 29.05.2015
Dobra tez znów coś dziwnego. Wcześniej po resecie ECU błędów brak. Teraz byłem sprawdzić opory na aby dwu parach styków przy czym silnik był ciepły bo pół godziny temu postawiłem auto i tak na jednej parze 14,4 Ohm na drugiej 2,05MOhm. Zrobiłem samodiagnostykę i tu coś dziwnego bo cały czas mi się teraz check świeci jak zworkę zapodam. Jest to możliwe że jak silnik do końca nie przeszedł adaptacji albo jak z przycisku wyłącze LPG bo wszelkie czynności wykonuje na wyłączonym LPG to będzie się przy samodiagnostyce check cały czas świecił?
#53
Napisano 16:28, 29.05.2015
#54
Napisano 17:32, 29.05.2015
Poniżej fotki gdzie się wpinam - kostka od strony sondy.
Pierwszy filmik z resetowania ECU.
Drugi praca silnika po resecie ECU. Wentylator po raz pierwszy przy ok 16 minucie się włącza słychać bo o tym wspominam na filmiku 2 raz ok 18 minuty.
Wcześniej po w ok 6 minucie sprawdzałem jak schodzi jak go podbije na obroty.
https://www.youtube....eature=youtu.be
2 filmik za jakiś czas bo dużo zajmuje zanim się prześle to sporo minie.
Wrzucam link do 2 filmiku ale jeszcze się wrzuca wiec jakiś czas nie będzie dostępny:
https://www.youtube....eature=youtu.be
Użytkownik slawex9 edytował ten post 18:12, 29.05.2015
#55
Napisano 18:29, 29.05.2015
drugi film jest prywatny....
To teraz tak.... jak masz manual od 93-96(w nim jest opisana dokładniej diagnostyka błędów) to zrób sobie całą ścieżkę z błędów numer 1, 41 i 43... zobacz czy wszystko będzie się zgadzać.. następny w kolejności manual 96-98 i w nim zrób punkt w którym podasz napięcie bezpośrednio z aku na sonde i masz zmierzyć napięcie na drugiej parze styków.... oporność na kablach sygnałowych jest jakaś dziwna jak dla mnie ale nigdy jej nie mierzyłem u siebie wiec moze i tak powinno być... przejdź całą ścieżkę diagnostyczną z obu manuali i zobacz czy któryś z punktów nie będzie się zgadzał, bo sonda przed i polift z tego co pamiętam nie miała żadnej różnicy
Oporność grzałki masz w normie więc nie powinna stanowić problemów
#56
Napisano 20:10, 12.06.2015
Podczas mojej zabawy z sondą dowiedziałem się kilku rzeczy a jedną z nich jest np. to że miernikiem cyfrowym nie należy mierzyć oporności czujnika bo można sobie go uszkodzić. Ale nie to jest najważniejsze.
Wypadł mi wyjazd w trakcie którego jednorazowo zrobiłem 500 km. I moje wielkie zdziwienie jadąc prawie cały czas na klimie pierwsze tankowanie 15 l lpg po trasie. Kolejne SZOK 10,7l/100km po trasie. No to kolejne sprawdzenie przy kolejnym tankowaniu i znów SZOK 10,5l/100km, a sondy jeszcze nie wymieniłem. Jazda w większości była po drogach szybkiego ruchu ale nie tylko bo przebić się od gierkówki do Otwocka wymaga przejazdu przez kilka mniejszych miejscowości gdzie jazda już nie zalicza się do trasy.
Mam pytanie bo w dzień w którym jechałem było gorąco i teraz się zastanawiam bo termostat mam wymieniony ale jego temperatura otwarcia jest 78 stopni.
Czy jest możliwość że auto jest niedogrzane dlatego może więcej palić ?
Bo tak by wynikało z tego co na tej trasie zaobserwowałem.
Faktem jest że wcześniejsze tankowania/sprawdzania/wymiany były robione w okresie gdzie nie było za ciepło.
Obecnie wstrzymałem się z wymianą sondy (co nie znaczy że nie będzie wymiany bo sonda już czeka) ze względu na to iż sprawdzam jakie będzie teraz spalanie w warunkach jakich zazwyczaj się poruszam. Jeśli się zwiększy znów do wcześniejszego poziomu od razu sonda wylatuje i będę myślał nad innym termostatem ale jeśli Hania doznała cudownego uzdrowienia to będę miał zonka bo nie lubię jak nie wiem co mi się z autem dzieje xD
#57
Napisano 20:19, 12.06.2015
10,7L przy takim aucie w trasie to normalnym wynik.
Do zobaczenia na trasie.
#58
Napisano 20:23, 12.06.2015
Wiem ale chodzi o to że wcześniej cały czas było bite 15 - 18 l. A to co wyżej opisałem pierwszy raz się zdarzyło.
#59
Napisano 09:18, 25.06.2015
1 wymiana sondy niestety typowy fail. Po wymianie check cały czas się świeci i samodiagnostyka pokazuje te same 2 błędy co wcześniej. Różnica jest taka że na mojej sondzie check się cały czas nie świecił podczas jazdy. Obecnie oczekiwania na dostarczenie kolejnej sondy mam nadzieję że teraz będzie git (po wymianie reset ECU był robiony 2 razy dla pewności).
#60
Napisano 09:20, 25.06.2015
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, spalanie
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych