Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wciąż jęcząca pompa wspomy !

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#31 Winniczek

Winniczek
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190+Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:42, 26.11.2015

To samo mechanik powiedział. Po prostu po tym incydencie zacząłem się bardziej przysłuchiwać.
  • 0

#32 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:53, 26.11.2015

Trzeba było tylko od nowa dobrze odpowietrzyć („Pokręciłem kierownicą i wszystko wróciło do normy”) i po temacie.

Wymiana płynu PSF to około 1 litr i naturalnie tylko oryginalny albo taki płyn PSF który spełnia normy Hondy.

 

Jak się wymienia juz bylo gdzies napisane a jak się odpowietrza juz wiesz. ;-)


Użytkownik Kardynal edytował ten post 21:56, 26.11.2015

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#33 struś

struś
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:nowy sącz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:02, 28.11.2015

szukaj w uszczelnieniu pompy małe uszczeleczki  u mnie  tak było po demontażu pompy przy wymianie rozrządu dałem auto ze sprawna pompą po odebraniu wyła  i mechanik stwierdził że pompa do wymiany  totalny idiota wymienilem 2 uszczelki  zapłaciłem 4 zł i pompa rok już nie wyje   a też już nie wiedziałem  co z tym zrobić bo magiel jest po regeneracji .powodzenia 


i jeszcze jedno pompa wyje od razu po włączeniu silnika czy dopiero po chwili zaczyna wyć jezeli po chwili to na 100 % zapowietrza się i jest nieszczelność taką rade mi dał facet z firmy co regeneruje  pompy  bo jezeli od razu wyje to wina pompy


Użytkownik struś edytował ten post 14:03, 28.11.2015

  • 0

#34 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:48, 28.11.2015

U mnie wyje od razu tak jak dobrze pamiętam . Jak mam szukać na siłę nieszczelności ? Wszędzie sucho , wszędzie wygląda szczelnie także nie wiem . 

 

Mam wymieniony przewód gumowy od pompy do magla i szukam teraz OEM'owy przewód , bądź z angola przełożyć bo ten chyba ma mniejszy przekrój . Jak sprawdzę to to będę szukał dalej 

 

Robiłem z zalaniem pompy od góry i nic nie pomogło tak jak myślałem . 

 

Może nie mam jej odpowietrzonej odpowiednio ? Ale kurde powinna się tak czy siak po 2 miesiącach już odpowietrzyć sama ?

 

Co ja się mam z tym wspomaganiem  :depresja:


  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#35 LUKASZ WWO

LUKASZ WWO
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:bolszewo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 04.08.2020

Witam

 

Temat widzę umarł.

Jeśli chodzi o wyjącą pompę wspomagania to 90% w tym wypadku obstawiam źle zrobiony przewód wspomagania. Może nie przełożyli ze starego dławika przez co pompa wyje.

Mi też padł wąż i dałem do naprawy , ale chłopaki zrobili najwidoczniej to źle bo pompa też wyła .Pojechałem wtedy do Hansa Flex Rumia ze starym wężem i za 80zł został naprawiony. Kilka lat już tak jeżdżę . Pompa przestała wyć . Wspomagania chodzi bardzo dobrze.


  • 0

#36 Krist

Krist
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:37, 24.11.2020

Mam pytanie, czy łożysko do pompy wspomagania musi spełniać jakieś konkretne wymogi, czy szczelność, czy z jakiegoś konkretnego materiału wykonane? W sklepie z łożyskami kosztuje trochę ponad 10 zł, a oem 77 zł, więc różnica jest...
  • 0

#37 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:43, 24.11.2020

Nie musi. Tylko bierz coś sensownego. SKF omijaj. Zresztą Waldi wrzucił pełną listę do polifta. 

 

http://www.accordklu...karawan/page-12


Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


  • 0

#38 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 12:46, 24.11.2020

Jeśli pompa wyje to najczęściej się zapowietrza - do sprawdzenia czy są pęcherzyki powietrza w zbiorniczku płynu wtedy gdy wyje. Łożysko 6203 2RS. Ja dawałem z luzem C3. Oryginalnie chyba jest koyo. Nie ma sensu dopłacać do oem, przecież to normalne łożysko. U mnie po 180tys km wszystkie łożyska już miały suchy smar.
  • 1

#39 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 15:38, 24.11.2020

przemkowal czemu odradzasz skf, oni niby dobre łożyska robili, czyżby też klepali teraz popelinę? pytam bo zaskoczyło mnie to info  :roll:


  • 0

#40 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 18:29, 24.11.2020

U mnie w rolce napinacza luz był po jakoś roku pracy. Nie wiem ile pomogła pompa wody która się rozsypała po 1000km, ile koło pasowe które się w końcu rozpadło ale i tak łożysko nie powinno mieć aż takiego luzu tak szybko.

Poza tym prawie nie miało smaru po zdjęciu blaszek.


  • 0

#41 cchriss11

cchriss11
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Exlusive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:20, 22.09.2023

Koledzy - odgrzebie trochę temat, może bazując na waszym doświadczeniu pomożecie mi rozwiązać mój problem.

Problemem jest głośna praca pompy wspomagania.

 

Z problemem walczę już długo - widzę, że powodem głośnej pracy jest powietrze w układzie ale już naprawdę nie wiem skąd ono się tam bierze...

 

Przy normalnej pracy nie widać, ale jak syn skręca kierownicą w zbiorniczku pojawiają się bąbelki powietrza... Płyn nie pieni się jak wściekły, ale bąbelki wypływają. Pompa przy tym jęczy niemiłosiernie, o dziwo na zewnątrz jej aż tak nie słychać jak w kabinie.

 

Dotychczas przeprowadzone akcje:

- Pompa była 2x regenerowana - raz wysłałem do warszawy, później sam kupiłem zestaw naprawczy i wymieniłem wszystkie elementy z zestawu ( prócz łożyska bo jest OK)

- Wymienione uszczelnienia na wejściu i wyjściu z pompy - na obu króćcach

- Umyty zbiorniczek, sitko, wszystko przeczyszczone, stan jak nowe

- Dokładnie sprawdzony przewód między pompą i zbiornikiem, cybanty - wszystko. Aby całkowicie wyeliminować potencjalne nieszczelności przed nałożeniem węży na króćce przejechałem je silikonem. Na 100% tamtędy nic się dziać nie może.

- Wąż próbowałem sprawdzić ciśnieniowo, ale mi się nie udało. Jest w super kondycji, miękki, nie sparciały - powinno być OK.

- Tworzywowy Króciec pompy jest OK - poza nowym o ringiem na wszelki wypadek też dałem silikon. Brak jakichkolwiek wycieków. Wszystko suche, i powietrze nie powinno być tamtędy zasysane

- I na koniec oczywiście nowy oryginalny płyn hondy.

- Po złożeniu, zalaniu odpowietrzałem kręcąc kierownicą z 100 razy... Przejechałem ok 1000km od tego czasu

 

ręce mi opadają - jak wyła tak wyje nadal, mam wrażenie że nawet bardziej.

 

Przed tymi akcjami miałem 2 inne pompy - w tym jedną nową ( nie oryginalną, ale nową) one także wyły, ale myślę że mogłem się niezbyt przyłożyć żeby dobrze odpowietrzyć ukłąd... 

 

Którędy to diabelne powietrze może się dostawać? Wiem że wiele osób zgłaszało podobne problemy, ale jaka była na to rada? Myślę że wszystkiego już próbowałem


  • 0

#42 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:25, 22.09.2023

Jaki masz wąż od wspomagania? Oryginał? Zamiennik? Czy może OEM zakuty na nowo ale bez dławika?

Mi to wygląda na wąż bez dławika skoro reszta na tip top.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#43 cchriss11

cchriss11
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Exlusive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 25.09.2023

Wszystkie węże oryginalne. Idący ze zbiornika zdrowy, duży przekrój - za pompą ciśnieniowy z małym przekrojem zaraz za pompą, i później zakuty gumowy.

Wszystko wygląda na OK...

Zakupiłem jeszcze inną pompę, sprawną z demontażu. Wymienię i zobaczymy...


  • 0

#44 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 23:08, 25.09.2023

Pieni się płyn w zbiorniczku przy odpalonym aucie?
  • 0

#45 cchriss11

cchriss11
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Exlusive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:39, 28.09.2023

Witam - płyn się nie pienił, choć sporadycznie leciały bąbelki powietrza...

Ale znalazłem już przyczynę - choć wstyd się przyznać - opiszę mój przypadek - może komuś się jeszcze przyda.

Podsumowując - słyszałem jęczenie pompy za każdym razem jak skręcałem kierownicą. Jak puściłem - był spokój. Jęczenie pompy było dość spore, mocno słyszalne w kabinie.
No właśnie... w kabinie...
Nie dawało mi spokoju dlaczego nie słychać tego na zewnątrz.. i dotarło do mnie, że może jakiś element wspomagania dotyka karoserii?
I dotykał...
Wąż wspomagania idący z pompy na magiel dotykał wspornika przy kielichu...
Widocznie mechanik go sobie przesunął kiedy zdejmował pokrywę do regulacji zaworów...

Odgiąłem wąż od wspornika i cisza jak ręką odjął....
MASAKRA - ile mnie ta nauka kosztowała.... Pompę kupiłem, uszczelnienia, ze 100x czyściłem układ...
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq