XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 17:42, 26.11.2015
#32
Napisano 21:53, 26.11.2015
Trzeba było tylko od nowa dobrze odpowietrzyć („Pokręciłem kierownicą i wszystko wróciło do normy”) i po temacie.
Wymiana płynu PSF to około 1 litr i naturalnie tylko oryginalny albo taki płyn PSF który spełnia normy Hondy.
Jak się wymienia juz bylo gdzies napisane a jak się odpowietrza juz wiesz.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 21:56, 26.11.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#33
Napisano 14:02, 28.11.2015
szukaj w uszczelnieniu pompy małe uszczeleczki u mnie tak było po demontażu pompy przy wymianie rozrządu dałem auto ze sprawna pompą po odebraniu wyła i mechanik stwierdził że pompa do wymiany totalny idiota wymienilem 2 uszczelki zapłaciłem 4 zł i pompa rok już nie wyje a też już nie wiedziałem co z tym zrobić bo magiel jest po regeneracji .powodzenia
i jeszcze jedno pompa wyje od razu po włączeniu silnika czy dopiero po chwili zaczyna wyć jezeli po chwili to na 100 % zapowietrza się i jest nieszczelność taką rade mi dał facet z firmy co regeneruje pompy bo jezeli od razu wyje to wina pompy
Użytkownik struś edytował ten post 14:03, 28.11.2015
#34
Napisano 17:48, 28.11.2015
U mnie wyje od razu tak jak dobrze pamiętam . Jak mam szukać na siłę nieszczelności ? Wszędzie sucho , wszędzie wygląda szczelnie także nie wiem .
Mam wymieniony przewód gumowy od pompy do magla i szukam teraz OEM'owy przewód , bądź z angola przełożyć bo ten chyba ma mniejszy przekrój . Jak sprawdzę to to będę szukał dalej
Robiłem z zalaniem pompy od góry i nic nie pomogło tak jak myślałem .
Może nie mam jej odpowietrzonej odpowiednio ? Ale kurde powinna się tak czy siak po 2 miesiącach już odpowietrzyć sama ?
Co ja się mam z tym wspomaganiem
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#35
Napisano 11:19, 04.08.2020
Witam
Temat widzę umarł.
Jeśli chodzi o wyjącą pompę wspomagania to 90% w tym wypadku obstawiam źle zrobiony przewód wspomagania. Może nie przełożyli ze starego dławika przez co pompa wyje.
Mi też padł wąż i dałem do naprawy , ale chłopaki zrobili najwidoczniej to źle bo pompa też wyła .Pojechałem wtedy do Hansa Flex Rumia ze starym wężem i za 80zł został naprawiony. Kilka lat już tak jeżdżę . Pompa przestała wyć . Wspomagania chodzi bardzo dobrze.
#36
Napisano 10:37, 24.11.2020
#37
Napisano 11:43, 24.11.2020
Nie musi. Tylko bierz coś sensownego. SKF omijaj. Zresztą Waldi wrzucił pełną listę do polifta.
http://www.accordklu...karawan/page-12
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
#38
Napisano 12:46, 24.11.2020
#39
Napisano 15:38, 24.11.2020
przemkowal czemu odradzasz skf, oni niby dobre łożyska robili, czyżby też klepali teraz popelinę? pytam bo zaskoczyło mnie to info
#40
Napisano 18:29, 24.11.2020
U mnie w rolce napinacza luz był po jakoś roku pracy. Nie wiem ile pomogła pompa wody która się rozsypała po 1000km, ile koło pasowe które się w końcu rozpadło ale i tak łożysko nie powinno mieć aż takiego luzu tak szybko.
Poza tym prawie nie miało smaru po zdjęciu blaszek.
#41
Napisano 18:20, 22.09.2023
Koledzy - odgrzebie trochę temat, może bazując na waszym doświadczeniu pomożecie mi rozwiązać mój problem.
Problemem jest głośna praca pompy wspomagania.
Z problemem walczę już długo - widzę, że powodem głośnej pracy jest powietrze w układzie ale już naprawdę nie wiem skąd ono się tam bierze...
Przy normalnej pracy nie widać, ale jak syn skręca kierownicą w zbiorniczku pojawiają się bąbelki powietrza... Płyn nie pieni się jak wściekły, ale bąbelki wypływają. Pompa przy tym jęczy niemiłosiernie, o dziwo na zewnątrz jej aż tak nie słychać jak w kabinie.
Dotychczas przeprowadzone akcje:
- Pompa była 2x regenerowana - raz wysłałem do warszawy, później sam kupiłem zestaw naprawczy i wymieniłem wszystkie elementy z zestawu ( prócz łożyska bo jest OK)
- Wymienione uszczelnienia na wejściu i wyjściu z pompy - na obu króćcach
- Umyty zbiorniczek, sitko, wszystko przeczyszczone, stan jak nowe
- Dokładnie sprawdzony przewód między pompą i zbiornikiem, cybanty - wszystko. Aby całkowicie wyeliminować potencjalne nieszczelności przed nałożeniem węży na króćce przejechałem je silikonem. Na 100% tamtędy nic się dziać nie może.
- Wąż próbowałem sprawdzić ciśnieniowo, ale mi się nie udało. Jest w super kondycji, miękki, nie sparciały - powinno być OK.
- Tworzywowy Króciec pompy jest OK - poza nowym o ringiem na wszelki wypadek też dałem silikon. Brak jakichkolwiek wycieków. Wszystko suche, i powietrze nie powinno być tamtędy zasysane
- I na koniec oczywiście nowy oryginalny płyn hondy.
- Po złożeniu, zalaniu odpowietrzałem kręcąc kierownicą z 100 razy... Przejechałem ok 1000km od tego czasu
ręce mi opadają - jak wyła tak wyje nadal, mam wrażenie że nawet bardziej.
Przed tymi akcjami miałem 2 inne pompy - w tym jedną nową ( nie oryginalną, ale nową) one także wyły, ale myślę że mogłem się niezbyt przyłożyć żeby dobrze odpowietrzyć ukłąd...
Którędy to diabelne powietrze może się dostawać? Wiem że wiele osób zgłaszało podobne problemy, ale jaka była na to rada? Myślę że wszystkiego już próbowałem
-
#42
Napisano 19:25, 22.09.2023
Mi to wygląda na wąż bez dławika skoro reszta na tip top.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#43
Napisano 22:05, 25.09.2023
Wszystkie węże oryginalne. Idący ze zbiornika zdrowy, duży przekrój - za pompą ciśnieniowy z małym przekrojem zaraz za pompą, i później zakuty gumowy.
Wszystko wygląda na OK...
Zakupiłem jeszcze inną pompę, sprawną z demontażu. Wymienię i zobaczymy...
#44
Napisano 23:08, 25.09.2023
#45
Napisano 18:39, 28.09.2023
Ale znalazłem już przyczynę - choć wstyd się przyznać - opiszę mój przypadek - może komuś się jeszcze przyda.
Podsumowując - słyszałem jęczenie pompy za każdym razem jak skręcałem kierownicą. Jak puściłem - był spokój. Jęczenie pompy było dość spore, mocno słyszalne w kabinie.
No właśnie... w kabinie...
Nie dawało mi spokoju dlaczego nie słychać tego na zewnątrz.. i dotarło do mnie, że może jakiś element wspomagania dotyka karoserii?
I dotykał...
Wąż wspomagania idący z pompy na magiel dotykał wspornika przy kielichu...
Widocznie mechanik go sobie przesunął kiedy zdejmował pokrywę do regulacji zaworów...
Odgiąłem wąż od wspornika i cisza jak ręką odjął....
MASAKRA - ile mnie ta nauka kosztowała.... Pompę kupiłem, uszczelnienia, ze 100x czyściłem układ...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych