Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Kosmiczne spalanie oleju...

V olej f22b1 spalanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:10, 01.04.2015

Przeciez jeden i drugi to to samo, tyle ze b1 na stany a z2 na europe :) odetkanie tlumika? Co masz na mysli?
  • 0

9ihjy8.jpg


#17 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:59, 01.04.2015

Przelotowy wydech + porządny rurowy kolektor wydechowy 4-2-1 - możesz sobie pooglądać na google zdjęcia kolektorów dla F22.

 

No i silniki USDM jak się już przekonałeś mają gorsze panewki niż EDM (na Europę zakładali japońskie panewki Taiho/Daido a na USA amerykańskie Glacier Vandervell).


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#18 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:09, 01.04.2015

Mam pelen przelot na 2'25 :) kolektor wydechowy zmienie jak pojawia sie fundusze. A mam akurat do kupienia b1 wiec i przy nim zostane, ewentualnie mienie panewki :)
  • 0

9ihjy8.jpg


#19 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:06, 01.04.2015

Przeciez jeden i drugi to to samo, tyle ze b1 na stany a z2 na europe :)

 

I jeszcze apropos F22B1 vs F22Z2, ten pierwszy ma niższą kompresję (mniej wypukłe tłoki) od Z2 i tym samym jest słabszy i mniej podatny na tuning w N/A - to nie są takie same silniki !


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#20 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 01.04.2015

Tego nie wiem, ale czesciej widuje uturbione b1 niz z2 :)
  • 0

9ihjy8.jpg


#21 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:37, 02.04.2015

Z reszta ciekawy jestem jaka jest roznica skoro az tak bardzo bronisz z2 w porownaniu do b1. Skoro moca oscyluja taka sama i momentem rowniez :)
  • 0

9ihjy8.jpg


#22 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 08:02, 02.04.2015

Usdm mialy dużo słabsze panewki, przez co dużo częściej się obracaly
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#23 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:35, 02.04.2015

 jaka jest roznica skoro az tak bardzo bronisz z2 w porownaniu do b1. Skoro moca oscyluja taka sama i momentem rowniez :)

 

Nie bronię tylko uświadamiam Ciebie, że to nie są takie same silniki bo mają inne tłoki i tym samym inną moc i inne możliwości tuningu (F22Z2 po modach i strojeniu można zrobić na 180KM w N/A).

 

Za to ze względu na niską kompresję F22B1 lepiej nadaje się do uturbienia, oczywiście wcześniej po założeniu solidnych panewek np. ACL ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#24 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 02.04.2015

No i dlatego powoli przemawia za mna h22a...
  • 0

9ihjy8.jpg


#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:34, 02.04.2015

Wujass założył do swojej kupety H22A JDM, te silniki nie są tak wysilone jak H22A7 i tym samym w lepszym stanie ogólnym a zawsze można założyć wałki od A7 i dodać kilka KM.

 

http://www.accordklu.../?hl=wujasss666


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 02.04.2015

No ja mam do kupienia h22a.
  • 0

9ihjy8.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, olej, f22b1, spalanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq