Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Ubytek radiatorów

VII klimatyzacja

Najlepsza odpowiedź Jarod32 , 07:51, 01.03.2015

Do chwili w której nie pogorszy się bardzo mocno sprawność klimatyzacji można śmigać . Mimo wszystko już bym się rozglądał za nową gdyż już w tej chwili sprężarka będzie się włączała  częściej i na dłużej niż normalnie a to pezekłada się na zwiększone zużycie paliwa jak i samej sprężarki . Do operacji potrzebujesz zakładu wyposażonego w urządzenie serwisowe. Należy opróżnić układ, wymienić chłodnicę i uszczelnienia, przeprowadzić próbę szczelności, napełnić układ czynnikiem chłodniczym oraz nowym olejem.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dieselss

Dieselss
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport:)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:55, 28.02.2015

Witam jestem świeżym nabywca accorda tourera przy ogarnianiu lakieru(polerowaniu) zauważyłem pod rejestracją brak w sporej czesci powierzchni chlodnicy radiatorów jak można tak je nazwac!.Czy chlodnica kwalifikuje sie do wymiany ??.Na tą chwile mało sie używa klimy czy jak przyjdą upaly moge miec proble z wydajnoscia ??

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  • 0

#2 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:04, 28.02.2015

Klimatyzacja ma oddzielną chłodnicę.


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#3 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 23:13, 28.02.2015

...zauważyłem pod rejestracją brak w sporej czesci powierzchni chlodnicy radiatorów...

Zdjęcia by wiele pomogły!

Gdzie co i jak jest dokładnie!


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#4 Dieselss

Dieselss
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport:)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:48, 28.02.2015

chwila wyskocze zrobic fotke


Mam proble z wrzuceniem foty :zoltek: Ogólnie wiem ze klima ma osobna chlodnice tylko z przodu znajduja sie dwie ta pierwsza ma ubytki i podejrzewam po podlaczeniach ze jest od klimy za nią jest druga od chlodziwa.A ze zdjeciem Błąd Serwer zwrócił błąd podczas wysyłania


  • 0

#5 Dieselss

Dieselss
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport:)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:19, 01.03.2015

http://www.fotosik.p...c89307ef7b.html

 

 

jakos sie udalo:D


Użytkownik Dieselss edytował ten post 00:19, 01.03.2015

  • 0

#6 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 04:14, 01.03.2015

W sumie ja na tym zdjęciu nic nie widzę , widziałem chłodnice klimy w dużo gorszym stanie i działały bez problemu
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#7 Jarod32

Jarod32
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:ZDR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:51, 01.03.2015   Najlepsza odpowiedź

Do chwili w której nie pogorszy się bardzo mocno sprawność klimatyzacji można śmigać . Mimo wszystko już bym się rozglądał za nową gdyż już w tej chwili sprężarka będzie się włączała  częściej i na dłużej niż normalnie a to pezekłada się na zwiększone zużycie paliwa jak i samej sprężarki . Do operacji potrzebujesz zakładu wyposażonego w urządzenie serwisowe. Należy opróżnić układ, wymienić chłodnicę i uszczelnienia, przeprowadzić próbę szczelności, napełnić układ czynnikiem chłodniczym oraz nowym olejem.


  • 0

Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne :D

stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI 


#8 Dieselss

Dieselss
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport:)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 01.03.2015

Własnie martwie sie ze pociągnie za soba kompresor a tu juz gruba kasa poleci.Teraz jak miałbym sie zabrac za to to proponujecie nówke sztuke czy bawic sie w używana chlodnice??


  • 0

#9 Jarod32

Jarod32
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:ZDR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ES
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:01, 01.03.2015

Nie baw się w używane. Tu masz pierwszą z brzegu http://allegro.pl/ch...5081708304.html  Przy takiej cenie nie ma co się bawić w używaną .. a na 100 % da się znaleźć taniej . 


  • 0

Z moimi opiniami nie trzeba się zgadzać i chętnie zawsze poznam inne :D

stajnia:Honda Pilot 3,5 V6 AWD 2006; Honda Accord 2003 2,4 LPG ; Mitsubishi Pajero 1988 2,5TD po kilku modach ; MB C-klasa 270CDI 


#10 Dieselss

Dieselss
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport:)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:10, 01.03.2015

OK teraz tylko pozostanie znalezienie konkretnego serwisu klimy.Dzieki za pomoc


  • 0

#11 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:17, 01.03.2015

polecam intercars do zakupu chlodnicy klimy zanabylem takowa przy okazji zatarcia mojego kompresora klimy kosztowalo to chyba 200 zl po znizkach na konto accordklub


  • 0

#12 Dieselss

Dieselss
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport:)
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 01.03.2015

Dzieki z pomyśl teraz musze zostac klubowiczem😊
  • 0

#13 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 00:59, 02.03.2015

W sumie ja na tym zdjęciu nic nie widzę...

Jestem takiego samego zdania.

Nic nie widać poza zasyfiałymi = zapchanymi żeberkami chłodnicy. c065.gif
 

Proponuje oczyścić = spryskać np. wodą, żeby oczyścić.

Tylko nie wolno ze zbyt bliskiej odległości polewać wodą pod ciśnieniem żeby nic nie uszkodzić.


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#14 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:28, 02.03.2015

ta "chłodnica" (a raczej skraplacz klimatyzacji bo tak się ta część nazywa) jest do wymiany jak najszybciej. Zdolność skraplania gazu jest prawie żadna. Jeszcze przy tych temperaturach może jakimś cudem to trochę działać ale wyraźnie dodatnie temperatury, jazda w korku spowodują niebezpieczne dla układu (w tym kompresora) podwyższenie ciśnienia. Nie ma co odwlekać bo wymiana jest i tak nieuchronna. Poza tym przy szybszej jeździe każdy z tych żeberek gdy nie ma stabilizacji radiatora będzie wpadał w wibracje a w efekcie spowoduje nieszczelność.
  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#15 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:16, 02.03.2015

Siemka niestety pierwsza chłodnica dostaje zawsze największe baty od kamyków i wszystkiego co zostanie wyrzucone spod kół poprzedzającego pojazdu.

Te lamele między żebrami chłodnicy pracują rozszerzają się i zwężają w zależności od temperatury skraplacza i tak jak napisał kiniusz brak tych lamel spowoduje rozszczelnienie układu. Może by tak przy montażu nowego skraplacza zamontować w zderzaku jakąś aluminiową siatkę żeby uchronić te delikatne lamele przed uszkodzeniami? Cuś takiego: http://sklep.mdcarbo...we-c-28_40.html

Jak już kupować to coś dobrego. Ja brałem u Kolegi z forum elemenateur skraplacz NISSENS'a i jest   :ok


Użytkownik Radek0684 edytował ten post 21:22, 02.03.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klimatyzacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq