Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#541 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:29, 07.10.2020

Koledzy a jak połączenie tarczy nowej OEM I klocek GREEN od EBC? Jedni wyżej pisali że klocek "kończy" tarcze a inni że jest ok. Naprawdę kuuufa ciężki wybór. Ale tak to jest jak komuś zależy żeby było dobrze. Nie szaleje acco więc raczej wybiorę oem klocki do oem tarczy. Ja się czyta od początku to ciężko wywnioskować "coś" bo zaufane osoby piszą że jest to dobry wybór oem tarcza + EBC green a inni co mieli taki zestaw pisali że klocek szybko niszczy oem tarcze. Pozdrawiam

 

Jeżeli jeżdzisz spokojnie bez zastanowienia montuj komplet OEM, w zupełności wystarczy.


  • 1

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#542 Beryl

Beryl
  • Forumowicz
  • 438 postów
  • Skąd:SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:40, 07.10.2020

Tarcza tylko OEM, klocek jurid white. Do spokojnego stylu jazdy w zupełności wystarczy.


  • 0

#543 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 07.10.2020

Dziękuję bardzo 🙏:) wiadomo czasem się coś depnie ale to sporadycznie. Całkiem inna jazda w fn2 seria jest za słaba... w fn2 lubię dołożyć nogę lewa na hamulec na rondach lub na ślimakach w acco nie będę nawet próbował, nawet niewiem czy pozwoli. W fn2 rewelka ale jednak oem dla mnie za mało wydajny. Spokojnej nocki
  • 0

#544 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 04:51, 08.10.2020

Tarcze OEM, klocki EBC green i jesteś zadowolony :)
  • 1

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#545 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:02, 08.10.2020

Dzięki Jacob101

Dzisiaj poszło zamówienie do Warszawy i już z Warszawy wysłali do Wrocławia. Wybór padł na oem Kpl.
  • 0

#546 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:08, 08.10.2020

Dzięki Jacob101

Dzisiaj poszło zamówienie do Warszawy i już z Warszawy wysłali do Wrocławia. Wybór padł na oem Kpl.

Napisz koniecznie po jakimś czasie czy jesteś zadowolony, w szczególności czy piszczą i czy mocno brudzą felgi ;)

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik wariat edytował ten post 21:09, 08.10.2020

  • 1

#547 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:12, 08.10.2020

Dzięki Jacob101

Dzisiaj poszło zamówienie do Warszawy i już z Warszawy wysłali do Wrocławia. Wybór padł na oem Kpl.

 

Przy hamowaniu z jakich prędkości miałeś drgania ?


  • 0

#548 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 04:47, 09.10.2020

Testów robiłem różnych 50. I pierwsze hamowanie bez drgań a później różnie ale od około 60-70 kmh jest delikatne drganie.
  • 0

#549 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 04:56, 09.10.2020

Pamietaj tylko aby nowy zestaw zamontowac zgodnie ze sztuka. Piasta ma sie swiecic jak psu jxxa ;) I musi byc zrobioiny pomiar bicia piasty i nowo zalozonej tarczy, przy okazji warto odswiezyc zaciski :)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#550 Marcin_eS

Marcin_eS
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wroclaw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 04:50, 10.10.2020

Jasne :) zestaw już czeka w paczkomacie. Teraz ogarnąć trzeba wszystko :) zaciski mam zamiar zrobić ale chyba w późniejszym czasie bo dalej nie zdecydowałem się na kolor i chce zrobić to dobrze więc rozłożę to na dwa razy :) aaaa i muszę kupić gdzieś te słynne włosy murzyna 🙈

Użytkownik Marcin_eS edytował ten post 04:51, 10.10.2020

  • 0

#551 VTECkick

VTECkick
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:42, 10.10.2020

Jeżeli klocek nie zjada tarczy i sam się nie zużywa to znaczy że jest słabiutki. Co z tego że OEM klocek wytrzyma dłużej niż EBC green jak różnica w hamowaniu jest znacząca... A gwałtowne hamowanie może się zdarzyć każdemu niezależnie od stylu jazdy. Czasem ten 1 metr jest ważny.


  • 0

#552 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:08, 12.10.2020

Pamietaj tylko aby nowy zestaw zamontowac zgodnie ze sztuka. Piasta ma sie swiecic jak psu jxxa ;) I musi byc zrobioiny pomiar bicia piasty i nowo zalozonej tarczy, przy okazji warto odswiezyc zaciski :)

 

Dobrze prawisz :)

 

Jasne  :) zestaw już czeka w paczkomacie. Teraz ogarnąć trzeba wszystko  :) zaciski mam zamiar zrobić ale chyba w późniejszym czasie bo dalej nie zdecydowałem się na kolor i chce zrobić to dobrze więc rozłożę to na dwa razy  :) aaaa i muszę kupić gdzieś te słynne włosy murzyna

 

Jak już planujesz takie działania to lepiej byłoby podejść do tego raz, a dobrze, nie na raty :)


Użytkownik Pantera_Śnieżna edytował ten post 11:09, 12.10.2020

  • 0

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1


#553 MarekB

MarekB
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 11:11, 12.10.2020

Jasne :) zestaw już czeka w paczkomacie. Teraz ogarnąć trzeba wszystko :) zaciski mam zamiar zrobić ale chyba w późniejszym czasie bo dalej nie zdecydowałem się na kolor i chce zrobić to dobrze więc rozłożę to na dwa razy :) aaaa i muszę kupić gdzieś te słynne włosy murzyna

Jeśli mogę wtrącić swoje 3 grosze to radzę zrobić wszystko za 1 razem, szczególnie że piszesz iż w miarę nowy set ma bicie... Potem będziesz się zastanawiał czy to przez niezregenerowane zaciski czy jeszcze coś innego.


  • 0

#554 Garnet

Garnet
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Saloon
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:14, 21.10.2020

Witam
Panowie może wesprzecie mnie poradą, otóż:
Mam Accorda angielskiego z 2011, 2.2 idtec 150KM.
Od 2 tygodni słyszę przykry pisk przy hamowaniu ( bardziej łagodnym niż gwałtownym), nieregularnie, na 10 hamowan,z 8 halasuje.
Mam auto od 2017 , klocki Boscha zmienione wrzesień 2019 przód tył, tarcze nie zmieniane od kupna. Co to może być?
Po sprawdzeniu we własnym zakresie w zaciszu domowym, tył po stronie kierowcy widać,że zacisk spowalnia tarcze ( piłuje, co widac po chropowatosci tarczy)
Teraz tak:
Nie jestem zwolennikiem pół środków. Jak już robić to konkretnie,zatem? Wymieniać tarcze przód tył z klockami? Zacisk ten opisany spróbować odświeżyć zestawem naprawczym?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki jakie zakupy podjąć.

Pozdrawiam
  • 0

#555 Pantera_Śnieżna

Pantera_Śnieżna
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:K20
  • Wersja:GT
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 14:41, 21.10.2020

Witam
Panowie może wesprzecie mnie poradą, otóż:
Mam Accorda angielskiego z 2011, 2.2 idtec 150KM.
Od 2 tygodni słyszę przykry pisk przy hamowaniu ( bardziej łagodnym niż gwałtownym), nieregularnie, na 10 hamowan,z 8 halasuje.
Mam auto od 2017 , klocki Boscha zmienione wrzesień 2019 przód tył, tarcze nie zmieniane od kupna. Co to może być?
Po sprawdzeniu we własnym zakresie w zaciszu domowym, tył po stronie kierowcy widać,że zacisk spowalnia tarcze ( piłuje, co widac po chropowatosci tarczy)
Teraz tak:
Nie jestem zwolennikiem pół środków. Jak już robić to konkretnie,zatem? Wymieniać tarcze przód tył z klockami? Zacisk ten opisany spróbować odświeżyć zestawem naprawczym?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki jakie zakupy podjąć.

Pozdrawiam

 

 

Zacząłbym od regeneracji wykorzystując zestaw naprawczy, przy okazji ocenił stan samych klocków i tarcz. Być może pisk jest spowodowany tym, że powierzchnia klocka zeszkliła się i będziesz miał charakterystyczny pisk przy hamowaniu.


  • 1

MB2-MB4-MB6-CG8-CL3&EU8-EM2&CL7-FD7&FG1-FN2&RE5-FD7-FN2&EP2-ES1






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 1 gości, 1 anonimowych

IPB Skin By Virteq