Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
442 odpowiedzi w tym temacie

#406 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 886 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:43, 13.10.2019

Ja wyciąłem naklejki na kształt zacisku. Warto. Zwłaszcza że są w komplecie. Gdyby trzeba było dokupić, pewnie bym to olał, ale skoro są, to... ;)
  • 0
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesekMoja "Czarnula"  <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...a-kulawego/</a>

#407 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:31, 31.10.2019

Witam czy bez sciagania kola i mierzenia powie mi ktos jakie tarcze tyl sa w 2.4 tourer VIII 282 czy 305?
  • 0

#408 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4222 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 116
Super

Napisano 17:11, 31.10.2019

305mm, tarczobęben
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..możliwość wyszukania aut typowo pod zamówienie

mechanika: regulacja luzu zaworowego wszystkie Hondy, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników - etc, zapraszam na pw   opinie: tu kliknij


#409 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:05, 31.10.2019

Dzieki bardzo.
  • 0

#410 Roman8

Roman8
  • Klubowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:brak
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:18, 08.11.2019

Co tam aktualnie polecacie za klocki na przód?

Mam obecnie Black Diamond ale mam do nich ambiwalentny stosunek i chce spróbować cos innego.

Z tylu mam Green Stuff wiec myślę żeby dołożyć je również własnie na przód, ewentualnie OEM ale to pewnie droższa opcja.

 

Jakies sugestie?


  • 0

#411 muloj

muloj
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:28, 08.11.2019

Jak masz tarcze oem to klocki  oem bo w innym przypadku pogniesz tarcze, cena to 395 pln u jarka albo hapartsie. A zapytam z ciekawości co ci te słynne klocki tak podpadły.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#412 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2678 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:34, 08.11.2019

Ciekawa teoria tarcza OEM to klocek OEM
Skąd pomysł?
  • 0

#413 LK90

LK90
  • Klubowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:21, 08.11.2019

Ja mam tarcze OEM i klocki EBC Green Stuff z przodu i z tyłu. Żadne problemy nie występują. Nie wiem skąd teoria o gięciu się tarcz. Co więcej, jest lepiej niż przypadku klocków OEM, EBC moim zdaniem mają większa skuteczność.

 

P.S. Nie dam sobie głowy uciąć, ale kiedyś w ASO mi powiedzieli, że klocki OEM dla hondy accord robi firma TRW ;)


Użytkownik LK90 edytował ten post 22:23, 08.11.2019

  • 0

:diabelgrin: BLACK TOURER TYPE S  :diabelgrin:

http://www.accordklu...-lk90/?p=982930

 

 


#414 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 450 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:28, 08.11.2019

Jak kupowałem w środę OEM i w opakowaniu była instrukcja sygnowana logo z napisem ATE. Nawet pod napisem na klocku Honda jest napisene mniejszą czcionką ATE i jakiś kod.

Użytkownik grinmint edytował ten post 22:29, 08.11.2019

  • 0

#415 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7339 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 22:36, 08.11.2019

Co tam aktualnie polecacie za klocki na przód?
Mam obecnie Black Diamond ale mam do nich ambiwalentny stosunek i chce spróbować cos innego.
Z tylu mam Green Stuff wiec myślę żeby dołożyć je również własnie na przód, ewentualnie OEM ale to pewnie droższa opcja.

Jakies sugestie?

Dlaczego nie polecasz bdfr?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#416 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1218 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:27, 09.11.2019

Mam u siebie tarcze w oryginale od początku.O dłuższego czasu jeżdżę na klockach TEXTAR przód i na ICER tył.Wszystko jest ok.Montowałem już taki zestaw  do innej takiej samej Hondy.Dopiero teraz po 230 tyś poszły nowe tarcze i klocki ATE.


  • 0

#417 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5828 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 22:14, 09.11.2019

w jazzie mam na oem tarczach, klocki EBC green na obu osiach
w acco tez mialem greeny i na przodzie i na tyle

greeny sie dobrze spisuja, zakladam do roznych acco greeny i 6 i 7 i 8, jedno i dwutloczkow- same pozytywy

BDFR kiedys byly zdecydowanie lepsze, ostatnio sa bardziej podobne do zwyklych klockow- cos musieli "poprawic"

jesli chcecie lepsze to Gelfer Sport - ale tez sa drozsze

niedlugo bede montowal do lexa gs430 - ebc yellow- ciekawy jestem jak to sie zachowuje :)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#418 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Moderator
  • 886 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 22:52, 09.11.2019

Ja też używam klocków EBC. Z przodu Green Stuff, z tyłu Black Stuff. Jestem bardzo zadowolony :)

Ale tarcze nie OEM. Przód Tarox F2000, tył Zimmermann Standard Coatz.

Hamowanie bez zastrzeżeń w każdych warunkach.
  • 0
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesekMoja "Czarnula"  <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...a-kulawego/</a>

#419 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:59, 10.11.2019

Witam. Zastanawiam się pomiędzy jurid White vs Power stop z16 lub z23. I tarcze oem czy z tych firm.
  • 0

#420 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5828 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 12:59, 10.11.2019

Jurid White jedyna przewage ma nad reszta klocow standardowych to to ze mniej pyli- skutecznosc podobna
pamietajcie ze "ceramicznych" to jest jakis tam procent domieszki ceramiki, aby wlasnie mniej pylily, pozostaly sklad taki sam
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)
IPB Skin By Virteq