Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#406 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • SkÄ…d:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 21:43, 13.10.2019

Ja wyciąłem naklejki na kształt zacisku. Warto. Zwłaszcza że są w komplecie. Gdyby trzeba było dokupić, pewnie bym to olał, ale skoro są, to... ;)
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#407 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • SkÄ…d:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:31, 31.10.2019

Witam czy bez sciagania kola i mierzenia powie mi ktos jakie tarcze tyl sa w 2.4 tourer VIII 282 czy 305?
  • 0

#408 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:11, 31.10.2019

305mm, tarczobęben
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#409 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • SkÄ…d:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:05, 31.10.2019

Dzieki bardzo.
  • 0

#410 Roman8

Roman8
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:brak
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:18, 08.11.2019

Co tam aktualnie polecacie za klocki na przód?

Mam obecnie Black Diamond ale mam do nich ambiwalentny stosunek i chce spróbować cos innego.

Z tylu mam Green Stuff wiec myślę żeby dołożyć je również własnie na przód, ewentualnie OEM ale to pewnie droższa opcja.

 

Jakies sugestie?


  • 0

#411 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • SkÄ…d:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:28, 08.11.2019

Jak masz tarcze oem to klocki  oem bo w innym przypadku pogniesz tarcze, cena to 395 pln u jarka albo hapartsie. A zapytam z ciekawoÅ›ci co ci te sÅ‚ynne klocki tak podpadÅ‚y.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perÅ‚a  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#412 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:34, 08.11.2019

Ciekawa teoria tarcza OEM to klocek OEM
Skąd pomysł?
  • 0

#413 LK90

LK90
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • SkÄ…d:ElblÄ…g
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:201+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:21, 08.11.2019

Ja mam tarcze OEM i klocki EBC Green Stuff z przodu i z tyłu. Żadne problemy nie występują. Nie wiem skąd teoria o gięciu się tarcz. Co więcej, jest lepiej niż przypadku klocków OEM, EBC moim zdaniem mają większa skuteczność.

 

P.S. Nie dam sobie głowy uciąć, ale kiedyś w ASO mi powiedzieli, że klocki OEM dla hondy accord robi firma TRW ;)


Użytkownik LK90 edytował ten post 22:23, 08.11.2019

  • 0

:diabelgrin: BLACK TOURER TYPE S  :diabelgrin:

http://www.accordklu...-lk90/?p=982930

 

 


#414 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • SkÄ…d:BÅ‚onie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:28, 08.11.2019

Jak kupowałem w środę OEM i w opakowaniu była instrukcja sygnowana logo z napisem ATE. Nawet pod napisem na klocku Honda jest napisene mniejszą czcionką ATE i jakiś kod.

Użytkownik grinmint edytował ten post 22:29, 08.11.2019

  • 0

#415 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:36, 08.11.2019

Co tam aktualnie polecacie za klocki na przód?
Mam obecnie Black Diamond ale mam do nich ambiwalentny stosunek i chce spróbować cos innego.
Z tylu mam Green Stuff wiec myślę żeby dołożyć je również własnie na przód, ewentualnie OEM ale to pewnie droższa opcja.

Jakies sugestie?

Dlaczego nie polecasz bdfr?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#416 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:27, 09.11.2019

Mam u siebie tarcze w oryginale od poczÄ…tku.O dÅ‚uższego czasu jeżdżę na klockach TEXTAR przód i na ICER tyÅ‚.Wszystko jest ok.MontowaÅ‚em już taki zestaw  do innej takiej samej Hondy.Dopiero teraz po 230 tyÅ› poszÅ‚y nowe tarcze i klocki ATE.


  • 0

#417 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:14, 09.11.2019

w jazzie mam na oem tarczach, klocki EBC green na obu osiach
w acco tez mialem greeny i na przodzie i na tyle

greeny sie dobrze spisuja, zakladam do roznych acco greeny i 6 i 7 i 8, jedno i dwutloczkow- same pozytywy

BDFR kiedys byly zdecydowanie lepsze, ostatnio sa bardziej podobne do zwyklych klockow- cos musieli "poprawic"

jesli chcecie lepsze to Gelfer Sport - ale tez sa drozsze

niedlugo bede montowal do lexa gs430 - ebc yellow- ciekawy jestem jak to sie zachowuje :)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#418 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • SkÄ…d:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 22:52, 09.11.2019

Ja też używam klocków EBC. Z przodu Green Stuff, z tyłu Black Stuff. Jestem bardzo zadowolony :)

Ale tarcze nie OEM. Przód Tarox F2000, tył Zimmermann Standard Coatz.

Hamowanie bez zastrzeżeń w każdych warunkach.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#419 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:59, 10.11.2019

Witam. Zastanawiam się pomiędzy jurid White vs Power stop z16 lub z23. I tarcze oem czy z tych firm.
  • 0

#420 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • SkÄ…d:MiÅ„sk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:59, 10.11.2019

Jurid White jedyna przewage ma nad reszta klocow standardowych to to ze mniej pyli- skutecznosc podobna
pamietajcie ze "ceramicznych" to jest jakis tam procent domieszki ceramiki, aby wlasnie mniej pylily, pozostaly sklad taki sam
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq