Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Klocki , tarcze VIII gen.

VIII klocki tarcze

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
765 odpowiedzi w tym temacie

#271 Oggo

Oggo
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX-GT
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 13.09.2018

I też Ci ociera tylko przy rozgrzanych hamulcach a na zimnych cisza ?

W sumie nie słyszałem nic, bardziej kierowałem się tym że były objawy grzania się tarczy


Użytkownik Oggo edytował ten post 17:51, 13.09.2018

  • 0

#272 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:42, 01.11.2018

Witajcie, potrzebuję tarcze przód i tył oraz klocki (chyba przód) do VIII 2.0 benzyny. To musi wystarczyć na pół roku i ma być przede wszystkim tanie. Dopiero w marcu będę w stanie dofinansowac porządnie bryczkę. Możecie polecić jakieś minimum przyzwoitości? I gdzie to w Wawie lub okolicy zamontować dobrze i tanio? Z góry wielkie dzięki za pomoc, pozdro
  • 0

#273 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:20, 01.11.2018

Do kompletu tarcz, komplet klocków by się przydał...
  • 0

#274 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:39, 01.11.2018

Luq4

Zapraszam do mnie, ogarne ci i zakup i wymiane ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#275 luq4

luq4
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Polandia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 01.11.2018

Seth, dzięki wielkie, już Edson mnie będzie ogarniał :)
  • 0

#276 Tyberiusz

Tyberiusz
  • Forumowicz
  • 383 postów
  • Skąd:Elbląg
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:53, 04.11.2018

Jakiś czas temu zakładałem tarcze Zimmermann na tył.

Mimo opini8, że się krzywią założyłem u siebie.

Przejeżdżałem kilka tys. kilometrów i było gladko. Ostatnio zauważyłem że hamując z prędkości większych niż 100 km / h, pojawia się minimalne drżenie budy, po podmianie na używane OEM celem sprawdzenia, problem zniknął.

Więc potwierdzam to, co tutaj można wyczytać, Zimmermann faktycznie się wykrzywia po pewnym czasie.
  • 1

#277 Watson20054133

Watson20054133
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:09, 23.11.2018

Czy ktoś ma doświadczenie z tarcza ATE plus klocki Gafler? Też chciałem kupować pełny zestaw Zimmerman na przód i tył, ale po tych opiniach zmienię zdanie :) OEM plus gafler na przód to 1300 PLN, trochę drogo jak na sam przód. Do tego tył prawie tyle samo. Acco VIII 2.0.

Użytkownik Watson20054133 edytował ten post 08:10, 23.11.2018

  • 0

#278 Uniek

Uniek
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Leszno
  • Silnik:2.2
  • Wersja:VIII gen Executive
  • KM:202 KM 409 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: -23
Zła

Napisano 15:16, 25.11.2018

Jakiś czas temu zakładałem tarcze Zimmermann na tył.

Mimo opini8, że się krzywią założyłem u siebie.

Przejeżdżałem kilka tys. kilometrów i było gladko. Ostatnio zauważyłem że hamując z prędkości większych niż 100 km / h, pojawia się minimalne drżenie budy, po podmianie na używane OEM celem sprawdzenia, problem zniknął.

Więc potwierdzam to, co tutaj można wyczytać, Zimmermann faktycznie się wykrzywia po pewnym czasie.

 

To dziwne. Ja zalozylem tarcze ZIMMERMANN + klocki galfer sport na tyl jakis rok temu i przejechalem +/- 20-25 tys km i wszystko w porzadku.

 

Teraz bede zakladac ZIMMERNANN SPORT nawiercane + klocki galfer sport na przod. Jestem ciekawy jaka bedzie roznica i odczucia.
Po przejechaniu jakiegos dystansu zdam relacje.


  • 0

#279 yellow

yellow
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Navi Auto
  • KM:175,1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:26, 25.11.2018

Ja zmieniałem jakieś dwa miesiące temu komplet: tarcze i klocki. Poniżej zestaw:

- przód: tarcze Zimmermann Sport Coatz + klocki EBC Green Stuff,

- tył: tarcze Zimmermann Standard Coatz + klocki EBC Green Stuff.

Na ta chwilę jestem zadowolony. Z tego co się dowiedziałem przy samej wymianie trzeba brać pod uwagę siłę hamowania zarówno przodu i tyłu
i nie jest zalecane, aby jedna z osi była dużo mocniejsza, bo będzie przejmowała większość na siebie.


  • 0

#280 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:18, 05.12.2018

Ja u siebie tarcze oryginał .Klocki przód TEXTAR  z tyłu ICER. Nie ma różnicy pomiędzy oryginałami w hamowaniu .Koszt 160 zł TEXTAR  i 60 zł ICER tył.

Podobnie u kolegi zakładałem w CU przód TEXTAR na oryginalne tarcze wszystko hula jak należy .Bez pisków bez niepożądanych dźwięków.Wszystko dokładnie wyczyszczone i złożone na smar ceramiczny.


  • 0

#281 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:19, 05.12.2018

Zajrzyj za jakiś czas do klocków, textar potrafi pekac..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#282 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:14, 06.12.2018

Ja u siebie tarcze oryginał .Klocki przód TEXTAR  z tyłu ICER. Nie ma różnicy pomiędzy oryginałami w hamowaniu .Koszt 160 zł TEXTAR  i 60 zł ICER tył.

Podobnie u kolegi zakładałem w CU przód TEXTAR na oryginalne tarcze wszystko hula jak należy .Bez pisków bez niepożądanych dźwięków.Wszystko dokładnie wyczyszczone i złożone na smar ceramiczny.

Miałem u siebie textary na przodzie na oryginalnych tarczach, może i hamują ale do pierwszego awaryjnego hamowania z duzej prędkości do zera...przegrzewają się i po klockach


  • 0

#283 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:04, 06.12.2018

40 tyś przejechane i nie ma problemów (jedno z CU lata po autostradach) .Do większości aut wstawiam tarcze i klocki Textar i nic się nie dzieje.Oprócz tego TRW i ATE. Do różnych aut.Ludzie nie przyjeżdżają na reklamację  ;-)  Nie wiem z czego wynikają wasze opinie.Niczego i sobie bym nie wstawił jeśli nie byłbym pewny jakości.Do X3, X5 a to nie są lekkie auta.

Co do zaglądania :) to zawsze przed zimą i po zimie wyjmuje klocki i od nowa czyszczę oraz smaruję :) profilaktycznie :) I zero problemów :)

Tylko ja nigdy nie hamuję z dużej prędkości autostradowej do zera. Tego samego nie mogę powiedzieć o klientach :) ale skoro nie przyjeżdżają z pretensjami to jest ok :) Złego słowa nie powiem o firmie Textar ATE i TRW .A trochę tych aut przerabiamy :)


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 10:11, 06.12.2018

  • 0

#284 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:52, 06.12.2018

Mam zdjęcie, ostatnio wrzucałem na grupie fb z klockami textar.. Jeden pekniety przez środek..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#285 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:35, 06.12.2018

Mam u siebie e EK4 textary, cale popekane , bede mial chwile to wrzuce foty.

Zreszta textary to najzwyklejsze klocki, nieuzasadnione jest podawanie iz sa godne polecenia, a juz napewno przegrzewaja sie duzo szybciej niz oem
Jesli juz zwykle klocki to ATE - nigdy zadnych problemow do codziennej jazdy.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klocki, tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq