Najlepsza odpowiedź uniu , 22:43, 28.12.2014
zdejmij daszek z środkowymi nawiewami i odłącz kostke od modułu Bluetooth
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź uniu , 22:43, 28.12.2014
zdejmij daszek z środkowymi nawiewami i odłącz kostke od modułu Bluetooth
Przejdź do postuNapisano 18:52, 28.12.2014
Witajcie
Pacjent: Acco 7gen, polift, fabryczne Navi, Bluetooth, PSS
Objawy: w stanie spoczynku(auto zamknięte z centralnego) pobór prądu 0,25A przez ~40-50sek po czym na 3-5sek pobór skacze do 0,41A i znowu spada do 0,25A i tak w kółko
Wstępna lokalizacja problemu: bezpiecznik nr6 w kabinie - w manualu enigmatyczny opis - oświetlenie wnętrza... po rozłączeniu owego bezpiecznika stał pobór 0,04A
Pytania:
1) czy oprócz oświetlenia wnętrza ten bezpiecznik jest za coś odpowiedzialny? - po jego rozłączeniu nie mam zegarka w daszku nad nawiewami, nie działa ekran z navi/klimą
2) czy jest jakiś moduł/przekaźnik sterujący oświetleniem, który może dawać zwarcie? - żaróweczki wszystkie gasną po zakmnięciu auta, w bagolu też
3) moduł Bluetooth - jakiś miesiąc temu przestał działać - telefon nie wykrywa modułu w aucie, ale po naduszeniu przycisków z kierownicy pani z menu zestawu głośnomówiącego odpowiada - czy on jest w obwodach podłączonych do bezpiecznika nr6?
4) czy schowek pasażera ma jakiś czujnik zapalający oświetlenie schowka po jego otwarciu? zauważyłem że pomimo zamkniętego schowka światełko się świeci, wyjąłem żaroweczkę ale nie rozwiązało to problemu poboru prądu w spoczynku
Ja i ako w moim Acco będziemy wdzięczni za wszelkie wskazówki pozwolące wyeliminować usterkę
Śliwkowe CG2
Czarne CL9
Napisano 20:02, 28.12.2014
Sprawdź czy jest tak jak u mnie. Pod ten bezpiecznik jest podpięta nawigacja, radio i czujnik zewnętrznego oświetlenia. Napisz koniecznie jak już znajdziesz rozwiązanie.
I jeszcze taka podpowiedź:
Użytkownik LK3 edytował ten post 20:41, 28.12.2014
Napisano 22:35, 28.12.2014
@LK3 - wszystkie żarówki z oświetlenia wewnętrznego mam sprawdzone, nic się nie świeci po zamknięciu auta
@calzone - zanim znalazłem, że to bezpiecznik nr6 minęła godzinka, pobór cały czas tak jak opisałem 0,25A z chwilowym skokiem na 0,4A, odkryłem że coś jest nie tak, jak auto postało tydzień nie ruszane w garażu i sprawne roczne ako zostało wysssane do zera
Śliwkowe CG2
Czarne CL9
Napisano 22:43, 28.12.2014 Najlepsza odpowiedź
zdejmij daszek z środkowymi nawiewami i odłącz kostke od modułu Bluetooth
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
Napisano 22:44, 28.12.2014
@LK3 - wszystkie żarówki z oświetlenia wewnętrznego mam sprawdzone, nic się nie świeci po zamknięciu auta
@calzone - zanim znalazłem, że to bezpiecznik nr6 minęła godzinka, pobór cały czas tak jak opisałem 0,25A z chwilowym skokiem na 0,4A, odkryłem że coś jest nie tak, jak auto postało tydzień nie ruszane w garażu i sprawne roczne ako zostało wysssane do zera
Jak sprawdzałeś bezpiecznik to nie zapomniałeś wyłączyć żarówki w drzwiach?
W takich sytuacjach pomocna jest kamera termowizyjna. Termometrem bezprzewodowym tez można próbować. Trzeba badać skrzynkę bezpieczników i wszystkie moduły czy w stanie spoczynku się nagrzewają. W zimie na zewnątrz jest to lepiej zauważalne.
Napisano 09:06, 03.01.2015
Problem rozwiązany
To co podejrzewałem od początku - moduł Bluetooth, rozłączyłem kostkę i od razu pobór prądu 0,03A
@LK3 - z tą kamerą termowizyjną dobry patent tylko jakoś nie miałem pod ręką
uniu - poleciał plusik
Śliwkowe CG2
Czarne CL9
Napisano 10:30, 03.01.2015
Problem rozwiązany
To co podejrzewałem od początku - moduł Bluetooth, rozłączyłem kostkę i od razu pobór prądu 0,03A
@LK3 - z tą kamerą termowizyjną dobry patent tylko jakoś nie miałem pod ręką
Każdy poważny zakład elektryczny powinien w dzisiejszych czasach być wyposażony w kamerę termowizyjną. Okresowy przegląd powinien polegać na badaniu skrzynek bezpieczników i innych elementów na przegrzewanie. Unika się w ten sposób niepotrzebnego grzebania w instalacji i zapobiega przyszłym awariom.
Napisz jeszcze gdzie ten moduł Bluetooth znajduje się w twoim modelu i jak się do niego dobrać.
Czy ten upływ to wada, czy może awaria.
Użytkownik LK3 edytował ten post 10:32, 03.01.2015
Napisano 11:15, 03.01.2015
Warsztaty pewnie mają, tylko chciałem najpierw spróbować własnych sił w zlokalizowaniu usterki - udało się zaoszczędzić pewnie kilka stówek które "poważny zakład elektryczny" by skasował
Moduł znajduje się pod daszkiem z nawiewami centralnymi, pomiędzy górną krawędź monitorka od navi wsunąłem szpachelek i podważyłem, po uniesieniu całego daszka moduł jest od razu widoczny - trzyma się na dwóch śrubach krzyżowych.
Zdecydowanie awaria, tak jak napisałem w 1szym poście - jakiś miesiąc temu przestał działać - telefon nie wykrywał modułu w aucie, ale po naduszeniu przycisków z kierownicy pani z menu zestawu głośnomówiącego odpowiada - sądzę że coś się "podwiesiło", nie był aktywny dla telefonu ale cały czas pracował.
Calzone twierdzi że BT jest podpięty pod bezpiecznik nr5, nie wiem czy jest różnie w różnych wersjach Acco ale u mnie rozłączanie bezp. nr5 nie eliminowało upływu 0,25A, a winny był moduł BT
Śliwkowe CG2
Czarne CL9
Napisano 12:16, 03.01.2015
Moduł znajduje się pod daszkiem z nawiewami centralnymi, pomiędzy górną krawędź monitorka od navi wsunąłem szpachelek i podważyłem, po uniesieniu całego daszka moduł jest od razu widoczny - trzyma się na dwóch śrubach krzyżowych.
U mnie znajduje się przy drzwiach od strony pasażera. Nie wiem jednak jak się ten plastik ściąga, aby się tam dobrać. Da się ten moduł naprawiać, czy trzeba nowy kupić?
Użytkownik LK3 edytował ten post 12:19, 03.01.2015
Napisano 10:51, 04.01.2015
Napisano 12:19, 04.01.2015
Panowie mam pytanie. W jaki sposób sprawdzacie taki pobór? Ustawienie zakresu miernika na 10A i końcówki miernika przyłożone do biegunów akumulatora?
Tak sprawdzisz tylko raz i skali zbraknie w mierniku .... Zdjęcie znalezione przez google Szeregowo należy połączyć miernik, bo równolegle to miernik na skali amperomierza robi zwarcie. Skala powinna być ustawiona w połowie zakresu mierzonej wartości ....
Napisano 17:25, 04.01.2015
Napisano 10:28, 05.01.2015
Napisano 22:45, 05.01.2015
Napisano 01:10, 14.01.2015
U mnie znajduje się przy drzwiach od strony pasażera. Nie wiem jednak jak się ten plastik ściąga, aby się tam dobrać. Da się ten moduł naprawiać, czy trzeba nowy kupić?
Czy to jest słupek, czy pod schowkiem? Mam ten sam problem od niedawna z bluetooth tylko jeszcze prądu nie żre.
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych