Pany trochę się wkleje w temat bo chcę wiedzieć czy dobrze kombinuje:
1) Przed wlotem do przepustnicy mamy odmę z silnika zaraz po niej czujnik powietrza zasysanego i przepustnica.
Co można zrobić żeby ten olej nie cofał sie do dolotu, bo jak myślę syfi najpierw na ten czujnik (i może błędnie wskazywać) a potem na samą przepustnicę (i IAC Valve) - co za tym idzie każdy wie. W sensie gdzie można przenieść te odmę? Odłączyć i podstawić buteleczkę do wylotu i opróżniać ja co miesiąc
2) Ten czujnik zasysanego powietrza mierzy temp powietrza i w HDS-ie jest min 21 stopni (z tego co pamiętam, jutro spojrzę i potwierdzę dokładnie), pytanie jest zakładająć np. CAI zasysa zimniejsze powietrze.
Jak to sie ma do owego czunika? Komp nie świruje, że ciągle dane do kompa przesyła poniżej minimum?
Bo z tego co sie oriętuje był ktoś, że po założeniu CAI nie odczuło przypływu mocy, wręcz jej spadek.
3) Wiadomo że im zimniejsze powietrze tym lepsze.
Pytanie co jeżeli w miejsce Rezonatora wstawi sie intercooler?
Lub w inne miejsce i podciągnąć orurowanie do dolotu.
Wiem, wiem, że montuje sie je głównie do turbo ale idąc tym tropem czy nie zyska sie dodatkowej mocy z zimnego powietrza?
Jak pytam w nie tym dziale to poproszę o