tylko ze przegub tez ma wieloklin. wiadomo ze jak oba sa wyrobione to ciezko bedzei go calkowicie zniwelowac ale jak zalozy sie dobry przegub na troche zuzyty wieloklin podpory to luz sie dosyc znaczaco niweluje. a nowa podpora to 1200pln
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 15:33, 10.10.2014
Nie chodzi o podporę
Przegub wewnętrzny prawy nabija się na wielowypust który jest na półosi.
Pytanie czy ten przegub może może mieć luz na tym wielowypuście półosi.
Nie wiem jak to można dokładniej opisać
U mnie np w podporze nie ma luzu ( nowe łożysko podpory )
ale przegub trochę ma luzu na wielowypuście.
Dokładnie.
luz jest minimalny jakies 1 gora 2mm gora dol. mowie tu o kielichu. jak wszystko jest nowe to wchodzi bardzo sztywno w czasem sie wyrabia.
U mnie na pewno jest większy, sądzę że do 4-5mm.
U mnie za trzepanie przy przyspieszaniu to właśnie ten luz był odpowiedzialny
Także prawdopodobnie przyczyna u mnie jest identyczna.
Teraz moje pytanie: jak oceniacie stan wieloklinu na kielichu przegubu?
Zdjęcia wieloklinu półosi (która aktualnie zamontowana jest w samochodzie) niestety nie zrobiłem, optycznie wyglądała bdb.
Zastanawiam się czy wystarczy kupić sam przegub wewnętrzny czy lepiej od razu z osią wychodzącą od skrzyni biegów (by mieć pewność sztywnego pasowania).
Z głupoty zainwestowałem w zamiennik przegubu wewnętrznego, który okazał się totalną porażką
Pozdrawiam
#18
Napisano 15:41, 10.10.2014
tylko ze przegub tez ma wieloklin. wiadomo ze jak oba sa wyrobione to ciezko bedzei go calkowicie zniwelowac ale jak zalozy sie dobry przegub na troche zuzyty wieloklin podpory to luz sie dosyc znaczaco niweluje. a nowa podpora to 1200pln
W moim przypadku po założeniu całkowicie nowej półosi na starą podporę przestało tylko telepać przy przyspieszaniu od 90, na dwójce mniej trzęsło ale jednak. Dlatego w końcu kupiłem cały zestaw używany, który miał naprawdę minimalny luz na wieloklinie, ale najwyraźniej taki luz jest ok, bo po założeniu na auto nic nie telepie.
Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#19
Napisano 15:47, 10.10.2014
Zastanawiam się czy wystarczy kupić sam przegub wewnętrzny czy lepiej od razu z osią wychodzącą od skrzyni biegów (by mieć pewność sztywnego pasowania).Z głupoty zainwestowałem w zamiennik przegubu wewnętrznego, który okazał się totalną porażką
Pozdrawiam
Zamienniki wiadomo bez komentarza, niektórzy przekonali się na własnej skórze a niektórzy zdążyli przeczytać o nich opinie.
Na Twoim miejscu wymienił bym też półośkę. Półośka nie jest taka droga jak przegub a jak będzie dalej trzepało to będziesz sobie pluł w brodę.
U mnie przed wymianą przegubu luz przegubu wewnętrznego na wieloklinie miałem nawet do 4-5 mm.
Teraz po wymianie jest bardzo mały rzędu 1-2mm.
Dzisiaj np sprawdzałem i na 20 depnięć pedału gazu w podłogę raz lekko zatelepało pod mała górkę na II biegu przy 40km/h. Także to nie występuje zawsze i teraz tylko ja te drgania czuje a pasażerowie już nie
U mnie brakuje jeszcze jednej śruby przy podporze....mam cichą nadzieje że jak ją dokręcę to wibracje się skończą.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:51, 10.10.2014
#20
Napisano 21:05, 10.10.2014
Co do zamiennika przegubu wewnętrznego (firma NTY) - luz na wieloklinie minimalnie mniejszy niż na starym oryginalnym przegubie, aczkolwiek dalej niepokojący. Efekt - brak bardzo mocnego telepania przy prędkościach w przedziale ok. 90-120 km/h, aczkolwiek przy ok. 40 km/h drgania zostały. Zresztą.. temat wałkowany już wiele razy, dobrze mi znany.
Miałem tylko wątpliwości co do luzu na wieloklinie (tj. na załączonym zdjęciu), bo nigdzie na forum nie znalazłem informacji na ten temat.
Summa summarum chyba najlepszym wyjściem - przynajmniej najmniej kosztownym - będzie zakup używanej, sprawnej kompletnej półosi (z dwoma przegubami).
Pozdrawiam
#21
Napisano 09:01, 11.10.2014
Co do zamiennika przegubu wewnętrznego (firma NTY) - luz na wieloklinie minimalnie mniejszy niż na starym oryginalnym przegubie, aczkolwiek dalej niepokojący. Efekt - brak bardzo mocnego telepania przy prędkościach w przedziale ok. 90-120 km/h, aczkolwiek przy ok. 40 km/h drgania zostały. Zresztą.. temat wałkowany już wiele razy, dobrze mi znany.
Miałem tylko wątpliwości co do luzu na wieloklinie (tj. na załączonym zdjęciu), bo nigdzie na forum nie znalazłem informacji na ten temat.
Summa summarum chyba najlepszym wyjściem - przynajmniej najmniej kosztownym - będzie zakup używanej, sprawnej kompletnej półosi (z dwoma przegubami).
Pozdrawiam
Możesz kupić też przeguby wewnętrzne z USA. Ja tak zrobiłem i kupiłem dwa wewnętrzne OEM za 1300zł ( w polsce ASO tylko kosztuje jeden )
#22
Napisano 19:46, 11.10.2014
jak cos jest zuzyte to albo przegub albo lozysko na podporze. zamienniki maja to do siebie ze sa po prostu slabe i tandetne. w przegubie nie tylko luz na wieloklinie sie liczy a raczej na pewno luz na samym przegubie.
#23
Napisano 12:21, 18.10.2014
Zadzwoń do Haparts.pl powinni załatwić tą śrubę od ręki.
Wysłane z iPhone 6 za pomocą Tapatalk
Ten Haparts.pl to się nie popisał.
Przysłali mi śrubę za 21 zł która nie pasowała ( zamawiałem dolną śrubę podpory od strony koła )
Trzeba było wykręcić śrubę która była na górze i ona pasowała w dolne miejsce.
To która przysłali poszła na górę. Normalnie niespodzianki same.
Podsumowując gó..o to dało i dalej minimalne wibracje czasami są przy 40km/h ale przy pedale wciśniętym w podłogę.
jak cos jest zuzyte to albo przegub albo lozysko na podporze. zamienniki maja to do siebie ze sa po prostu slabe i tandetne. w przegubie nie tylko luz na wieloklinie sie liczy a raczej na pewno luz na samym przegubie.
No ja mam nowe przeguby OEM wewnętrzne i nowe łożysko OEM.
Jedynie co mi przychodzi do głowy to poduszki silnika ale one też były sprawdzane.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 12:20, 18.10.2014
#24
Napisano 09:46, 19.10.2014
#25
Napisano 11:46, 19.10.2014
Jak tamto zmieniles i masz dobrze zlozone to zostaja lozyska w skrzyni. Wilu tje wymienial i przy cenie przegubu w aso nie jest to jakis mega koszt ale skrzynie trzeba rozebrac i zrobiic to dobrze.
Nie no skrzynia ? chyba opłaca się kupić drugą niż ta naprawiać ?
Zauważyłem że jak wcisnę sprzęgło na biegu jałowym to jest cicho, ale po puszczeniu jest głośniej.
Ale widzę tą różnice tylko gdy otworze drzwi kierowcy. Przy zamkniętych drzwiach nie widać różnicy.
#26
Napisano 08:19, 20.10.2014
Drugą używaną Gorzej jak kupisz z taką jak masz... chyba lepiej zainwestować w nowe łożyska, przy okazji ich wymiany będziesz miał szansę sprawdzić stan samej skrzyni i sprzęgła
#27
Napisano 13:52, 20.10.2014
przeciez skrzynia w dobrym stanie to nie 600zl czy 1000... owszem idzie za tyle kupic ale skąd masz pewność ze będzie dobra?
a łożyska to chyba koło 800zł ori nowe. mówię Ci uderz do Wilu on sciągał łożyska ze stanów i zmieniał sam. z tego co mówił wszystkie były zniszczone a rozbierał moją skrzynie po przebiegu 75kkm (auto od nowosci u mnie, nigdy nie katowane)
#29
Napisano 19:33, 22.10.2014
przeciez skrzynia w dobrym stanie to nie 600zl czy 1000... owszem idzie za tyle kupic ale skąd masz pewność ze będzie dobra?
a łożyska to chyba koło 800zł ori nowe. mówię Ci uderz do Wilu on sciągał łożyska ze stanów i zmieniał sam. z tego co mówił wszystkie były zniszczone a rozbierał moją skrzynie po przebiegu 75kkm (auto od nowosci u mnie, nigdy nie katowane)
w twojej były zniszczone po 75 tyś ?
#30
Napisano 15:28, 23.10.2014
Kontaktowałem się z @Wilu.
Poradził żeby wymienić najpierw przeguby zewnętrzne. Wymiana łożysk w skrzyni w jego przypadku pomogło najmniej lub wcale o ile dobrze pamiętam.
W sumie na półosi to mam tylko stare przeguby zewnętrze a cała reszta nowa OEM .
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:29, 23.10.2014
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych