Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

dziwny objaw


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 lele

lele
  • Forumowicz
  • 17 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:18, 07.10.2009

witam

dziś zauważyłem dziwną usterkę. Mianowice przy pełnym bucie samochód chce się przełączyć na benzynę , jednak odcinając również jej dopływ. To powoduje ,że nie dochodzi ani gaz ani benzyna i zamulenia samochód, dopiero odpuszczenie pedału gazu i ponowne naciśniecie sprawia że samochód normalnie pracuje ale już w trybie PB.
Domyślam się, że może coś być z ciśnieniem, ale czemu komp nie przełącza płynie na benzynę w momencie nie wyrabianie się reduktora.

Moja instalka
Stag 300
Scorpion GT
Magic jet.

W poniedziałek jestem umówiony w warsztacie , ale może ktos mial podobne objawy?

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 08:09, 08.10.2009

A wiec tak mialem cos podobnego ale nie wiem co to było. U mnie dokładnie było to tak ze jak np na 4 jechałem 70 i nagle 3 zapinałem i pedał w podłoge przełączał sie na benzine. teraz juz tak nie mam :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja jeżdze tylko do Marka na Modlińską i on mi ogarnia temat LPG

#3 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:38, 08.10.2009

Ja tak miałem w poprzedniej qpecie, zaraz po zainstalowaniu LPG. Była źle wystrojona z VTEC i przy depnięciu i załączeniu się VTEC wyłączała dopływ gazu. Wyregulowanie instalki pomogło.

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:44, 08.10.2009

Proponuję podjechać na Modlińską do Marka po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu na regulację (dział lpg-zakłady polecane)

#5 lele

lele
  • Forumowicz
  • 17 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:24, 08.10.2009

dzięki wszystkim za rady. W poniedziałek właśnie jadę do Marka na Modlińską, tylko chciałem się wcześniej dowiedzieć z ciekawości. Objaw jak przy kiepskim ciśnieniu a to najmocniejszy reduktor. I dziwne czemu od razu nie przełącza na PB ??

Ale nie ma co gdybać. W poniedziałek napisze co i jak.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-10-20, 15:14 ]
witam

jestem po wizycie u Marka, teraz wiem jedno Scorpion Gt mozna od razu wpisać jako reduktor nie polecany. Spadki ciśnienia na poziomie 0.8 Bar. To są wartości nie dopuszczalne!!!!.
Na forum lpg jest grupa osób zadowolona z reduktorów Damexu , ja już się do nich nie zaliczam.

Pomyśleć że narzekałem na KME silver a miał spadki max 0.2 .
Pewnie zdarzają się Gt co wyrabiają np. u Glinusia , ale nie po to płace 300 żeby mieć farta i a nuż będzie działał.

Nie ma jak polska myśl techniczna :db myśle, że taki zavoli n kładzie GT na łopatki.



Tyle w temacie ,teraz czeka mnie bujanie z gwarancją-ciekawe jak to będzie i jazda na PB.




IPB Skin By Virteq