Witam,
Od momentu zakupu hondy accord V 97 mam caly czas z nią pewien problem. Gdy odpalam samochód na zimnym silniku to po tzw ssaniu czy na benzynie czy na gazie spadają do bardzo niskich 100-200.Brat jest mechanikiem z zawodu - już dawno nie pracuję jako mechanik,ale też nie potrafił zbytnio pomóc w tej kwestii. Na początku problem dotyczył w sumie tylko gazu,na benzynie troche "szarpał" ale obroty az tak nisko nie schodzily. W zwiazku z tym udałęm się do mechanika,ktory powiedzial,że trzeba kupić reduktor gazu - parownik. Po zakupieniu mechanik powiedzial,że trzeba będzie honde "nauczyć obrotów" co brat zrobił. Powiem,że ten problem ucichł na kilka miesiecy,ale niestety znów wrócil i zastanawiam się czy po prostu podjąć probe znowu nauki obrótów hondy? Problem jest tego typu,że gdy jade np ok. 80km\h i naciskam sprzegło to obroty automatycznie z 2100 spadają na 100-200 dopóki nie rozgrzeje się na połowe wskaznika! Kiedyś było tak,że jak wskazówka temperatury dochodzila do pierwszej kreski to juz na spokojnie moglem przełączać na gaz(brak sekwencji) i bez problemu nie musialem sie martwić o obroty. Wcześniej myslalem,że moze parownik jest niedogrzany i jezdzilem na benzynie az sie zagrzał na wiekszą temperature i dawał rade,ale po ssaniu jest problem z obrotami na jakies 10min az temperatura będzie na połowe wskaznika i dopiero juz jezdzi normalnie..nie mam pojecia co z tym zrobić,bardzo jest to uciążlwe..
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Powtarzający się problem caly czas..doradzisz?
#1
Napisano 18:47, 01.09.2014
#2
Napisano 18:57, 01.09.2014
a jakieś informlacje o stanie świec/kabli/regulacji zaworów?
#3
Napisano 19:35, 01.09.2014
Nie chce skłamać,ponieważ jestem lakiem, z tego co wiem świece nowe wczesniejszy wlasciciel wymienial/kable niestety nie wiem/regulacja zaworów była przeprowadzona też podobno przez wcześniejszego wlasciciela mechanika - mam samochód jakies 8 mc.
edit.
Kable wysokiego napiecia są w dobrym stanie to ostatnie co wczesniejszy wlasciciel wymienial
Użytkownik pampol22 edytował ten post 19:41, 01.09.2014
#4
Napisano 19:40, 01.09.2014
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 19:48, 01.09.2014
chceck engine nie wyskakuje,jezeli chodzi o kasownik błędów OBD lub emulator sondy nie jestem w stanie powiedzieć, muszę to sprawdzić,zastanawia mnie dlaczego nawet teraz na benzynie, nie tylko na gazie wystepuje ten problem, to mnie martwi.
#6
Napisano 20:53, 01.09.2014
Sprawdź te 4 rzeczy: zawór fitv (czyszczenie i regulacja), śruba wolnych obrotów przy przepustnicy (czyszczenie i regulacja), luzy zaworowe (ustawienie), odpowiednie odpowietrzenie całego układu chłodzenia. A i sprawdź czy czasem gdzieś ci się nie dostaje lewe powietrze, ja przy zaworze fitv nie miałem jednej śruby i możliwe, że tamtędy dostawało się w jakiś sposób powietrze i obroty spadały zanim się rozgrzał do 200-300 obr. Zrób to dobrze i powoli według instrukcji. MI pomogło.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, spadanie, obrotów, niskie, LPG, silnik, gaśnie
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych