Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

FMIC do 2.2 i-cdti

VII FMIC 2.2 I-CDTI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#16 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:00, 17.12.2014

da się zrobić, np sprzęgło z Type-S, albo zestawy dedykowane z U.K.


  • 0

#17 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:32, 17.12.2014

Nom też się przymierzam do zrobienia IC, odkąd jeżdżę głównie w trasie tym autem to coraz szybciej się do tego zbieram, potweirdzam, że auto puchnie zwyczajnie.

Z tego co wiem, to trzeba też halogeny poświęcić, tzn lewy, no ale na ch... mi las :-P (jeden halun w sensie)

 

PS. Lag a turbo dziura to chyba dwie różne rzeczy tak dla jasności.

 

EDIT:

Apropos sprzęgła z ATSa VIIIg, to chyba jeszcze tutaj nikt takiego nie doszlifował, zgadza się?


Użytkownik ToMala edytował ten post 20:32, 17.12.2014

  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#18 Bartek1000

Bartek1000
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Kozienice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 18.12.2014

Mówisz sprzeglo od type-s a jak wygląda sprawa z dwumasą bo szczerze mówiąc trochę zielony jestem jeśli chodz o to
  • 0

#19 Bartek1000

Bartek1000
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Kozienice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:19, 19.12.2014

dobra na poprzednie pytanie już znam odpowiedź teraz inne bo w oryginale jest sprzęgło samoregulujące a w 2,4 jest zwykłe o ile dobrze zrozumiałem że type-s to będzie od tego 2,4 


  • 0

#20 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:24, 19.12.2014

Nie, sprzęgło od Type-S 8gen to sprzęgło od Diesla 2.2 IDTEC o mocy fabrycznej 180KM, które po minimalnej przeróbce podejdzie do naszych N22a

Type S 2.4 to benzyna i sprzęgło nie podejdzie.


  • 0

#21 Bartek1000

Bartek1000
  • Forumowicz
  • 16 postów
  • Skąd:Kozienice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:49, 21.12.2014

byłem u znajomego mechanika umówić się na wymianę sprzęgła po jego diagnozie i tym jak gadałem z poprzednim właścicielem doszliśmy do wniosku że wcześniej sprzęgło zostało źle złożone bez przyrządu do jego napinania i nawet po włożeniu nowego zestawu i tak by się ślizgało. Od momentu gdy poprzedni właściciel tam zaglądał auto zrobiło 20 000 km a wiec docisk i tarcza jest do wymiany tarczę dostałem od niego nową docisku nie mam z tego co się orientowałem nie ma możliwości kupna nowego samego docisku. Teraz pytanie co robić czy da się zregenerować stary i jakoś go wzmocnić czy może szukać używanego i oddać go do regeneracji i wzmocnienia o ile by była taka możliwość i czy jest sens robić do niego kevlarową tarczę do użytkowania samochód u co dzień czy może zostać przy tej którą dostałem o poprzedniego właściciela od raz mówię że finalnie chciał bym mieć IC i napisać na nowo program tak by przekroczyć 400nm 


  • 0

#22 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:02, 11.10.2015

odgrzebuję... jakie wymiary ma seryjny IC w Acco?


  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#23 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:03, 12.10.2015

Seryjny w 7.genie to jest maleństwo może 20x15cm, możesz zobaczyć po stronie kierowcy przez wlot powietrza w zderzaku i wylot w nadkolu.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#24 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 13:21, 12.10.2015

Po zamontowaniu fmic reakcja na dodanie gazu wydluza sie znacznie czy raczej nie jest to odczuwalne?


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#25 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:20, 12.10.2015

Ja nie odczulem.


  • 0

#26 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:06, 15.10.2015

Pejot, wiem że maleństwo, ale mam taką myśl żeby poszukać czegoś w seryjne miejsce, ot po prostu nowy IC, bo ten ma już swoje najlepsze chwile za sobą, a z kolei OEM to za drogi nowy, wiec...

...no i w sumie co do halogenów też mam pewien plan więc chciałbym aby zostały bezproblemowo


Użytkownik ToMala edytował ten post 09:07, 15.10.2015

  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#27 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:25, 28.10.2015

I jak jest z centralnym intercoolerem w policie? Dużo jest rzeźby z zderzakiem? I najważniejsze pytanie. Czy trzeba pozbywac się halogenów?


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#28 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:36, 28.10.2015

zalezy jaki fmic i jak pociagniesz rury, ale ja u siebie nie mailem innej opcji jak tylko pozbyc sie halogenow bo inaczej nei dalo rady, rzezba zderzka konczy sie na pozbyciu sie dolnego grila i lakkiego przyciecia tych katow przy dolnym grily, ale tak jak mowie wszytsko zalzy jakis sie fmic wlozy


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#29 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:15, 28.10.2015

To lipa, zalozylem je na wiosne i nie chce ich teraz demontowac...
  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#30 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:28, 29.10.2015

Kolega Dario wlozyl fmic bez demontazu halogenow ;) wysylal mi nawet fotki na emaila jak to wyglada takze da rade ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, FMIC 2.2 I-CDTI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq