XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 06:15, 28.09.2016
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#47
Napisano 21:37, 28.09.2016
Mogles kupic redukcje odrazu przy collerze i rurki 2' . Mysle ze bylo by lepiej i mniejsze prawdopodobienstwo laga. Tak mi sie wydaje lecz moge sie mylic
#48
Napisano 06:18, 29.09.2016
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#49
Napisano 10:59, 29.09.2016
montujcie jednostronny co do zasady taki ma 2x większa wydajność aniżeli dwustronny
www.mkmlawyers.pl
#50
Napisano 11:32, 29.09.2016
Tylko jak zmiescic halogeny w polifcie wtedymontujcie jednostronny co do zasady taki ma 2x większa wydajność aniżeli dwustronny
Czy ma az 2x wieksza wydajnosc to nie wiem. Na sttonie fmic jednostronny ma wydajnosc okolo 250KM a dwustronny o podobnych gabarytach juz 350KM.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#51
Napisano 12:37, 29.09.2016
w jednostronnym powietrze pokonuje dwa razy dłuższa drogę w intercoolerze - zestawiając podobne gabaryty jednostronny zawsze będzie lepszy
www.mkmlawyers.pl
#52
Napisano 17:07, 29.09.2016
Popieram...w jednostronnym powietrze pokonuje dwa razy dłuższa drogę w intercoolerze - zestawiając podobne gabaryty jednostronny zawsze będzie lepszy
Jak juz wszystko poskładasz do kupy to podjedz gdzies gdzie spawaja aul i niech ci naspawaja takie kreski na koncach rurek ( kołnieze ) zeby opasak miala na czym sie zatrzymac . Bez tego napewno bedziesz sciagal wielokrotnie zderzak.
Dzieki DIXON88 za pomoc, czyli musze kupic dwie przejscowki. Podlaczam sie do seryjnych rurek. Pytalem sie paru osob czy brac rurki 2' czy 2.25 i w sumie Ci co przerabiali brali zestawy 2.25. Czy zwiekszy sie lag, nie wiem zobaczymy jak zamontuje. Chlopaki montowali wieksze intercoolery bo 180 i nie czuja roznicy. Ja wybralem 140, po montazu pojezdze troche i zdam relacje a pozniej na hamownie
Moim zdanie jest bez sensu ladowac 2,25 bo i tak jest redukcja przy stockowej instalacji na 2' . Lepiej dac redukcje przy samym collerze na 2' i ciagnac juz jednym rozmiarem.
#53
Napisano 06:07, 30.09.2016
Moze macie racje, ja jednak zdecydowalem sie po zasiegnieciu opini od fmic.pl, racingforum.pl i typeaccord.co.uk i tam opinie byly jednoglosne ze do N22 najlepszym wyborem bedzie intercooler dwustronny.
-w zderzaku poliftowym bardzo ciezko jest zmiescic intercooler jednostronny i zachowaniu halogenow
-intercooler jednostroony pogarsza przeplyw powietrza przez zwiekszony opor
-w intercoolerze dwustronnym na wyjsciu jest nizsza temperatura
-intercooler jednostronny ma mniejsza wydajnosc
To sie sa moje opinie tylko wiedza osob z w/w stron.
A co do srednicy rur wybralem 2.25 bo mialem do wyboru dwie opcje albo ta albo 2.5
Zobaczymy jak to wszytsko wyjdzie. Po montazu pojade na hamownie i wrzuce wykres
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#54
Napisano 08:03, 30.09.2016
#55
Napisano 13:38, 19.10.2016
#56
Napisano 18:47, 19.10.2016
Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.
#57
Napisano 11:44, 15.03.2019
Panowie podpowie ktoś. Jaki cooler się zmieśći do przedlifta,ale muszą zostać spryski i halogeny od benzyny. Da radę w ogóle to upchnać bez większej rzeźby?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, FMIC 2.2 I-CDTI
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych