Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wymyślony chip tuning czy coś nowego?

VII chip chip tuning tuning katowice hamownia mapa reflash

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#31 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:19, 17.02.2015

jasna sprawa i wszystkie opinie są dla mnie cenne, ale zwróc uwagę że jeszcze wtedy wykresu nie było ;)


  • 0

#32 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:35, 17.02.2015

No to ja sie dopisze bo coś tam o hamowniach wiem. Masz 230KM na hamowni, która zmierzyła Ci 198 w serii? OK. Czyli masz przyrost 32KM po modyfikacji a nie masz 230KM i kropka. (32KM na Twoich bolt-on'ach i Reflashu to bardzo dobry, acz możliwy wynik) Nikt Ci nie powie jaka jest Twoja moc bo najzwyczajniej w świecie WSZYSTKIE HAMOWNIE POKAZUJĄ INNE WYNIKI. Nawet dwie identyczne hamownie podwoziowe stojące jedna obok drugiej mogą i pokażą inne wyniki. Hamownie służą do sprawdzania jak samochód odpowiada na szeroko pojęty tuning w skali mikro i makro. Poza tym jedna chamownie zachowuja powtarzalność na poziomie 0,5% a inne 3-4%. 

Czy ja mam 313KM? No nie. Mam taki pomiar gdy ktos mnie o niego zapyta. Ja mogę powiedzieć, że do swojego samochodu dorzuciłem jak dotąd około 110KM (EuroRy maja katalogową moc maxymalna oparta na Japońskim paliwie i na hamowni takiej jak DynaPack lub DynoDynamics i europejskim paliwie 200KM z małym kawałkiem to max co seria wyciska, gorsze paliwo najbardziej odbija sie na mocy maxymalnej) Oczywiście jakbym wskoczył na np DynoJet to miałbym teraz np 330KM albo więcej. Czy to znaczy, że tyle mam? I to wszystko pod warunkiem, że operator jest uczciwy w swojej pracy. 

Mam nadzieje, że moje przesłnie jest zrozumiałe. Mógłbym napisać kolejne wypracowanie o hamowniach ale wygląda na to, że nikt tego nie czyta bo ciągle pojawiają się rzeczy typu: "zmierzyłem mojego TypeSa, 190KM! Dobrze trzyma serie" LOL.

Swoja drogą cieszcie sie chłopaki, że w Polsce praktycznie nie ma DynoDynamics, która przez tunerów nazywana jest EgoKiller. :-) 


  • 0

#33 dudson86

dudson86
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Lbn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:49, 17.02.2015

Masz rację, myślę, że to najzdrowsze podejście brać po uwagę przyrost mocy a nie pisać że auto ma tyle i tyle. Tak czy inaczej serię można już łykać ;) <beer>


  • 0

#34 BALCER

BALCER
  • Forumowicz
  • 557 postów
  • Skąd:Warsaw/Galway
  • Silnik:20T
  • Wersja:EuroR
  • KM:379
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7R
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 23:51, 17.02.2015

...oczywiście, że można. :-)


  • 0

#35 domino.pl

domino.pl
  • Forumowicz
  • 278 postów
  • Skąd:Kolwiek
  • Silnik:1,8
  • Wersja:AUDI TT 8n
  • KM:260
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:blaszane
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:48, 25.08.2017

jest gdzieś temat dotyczący rezystora na czujniku temperatury powietrza dolotowego w 2.0 VII?


  • 0

**************************************************
 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, chip, chip tuning, tuning, katowice, hamownia, mapa, reflash

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq