jasna sprawa i wszystkie opinie są dla mnie cenne, ale zwróc uwagę że jeszcze wtedy wykresu nie było
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymyślony chip tuning czy coś nowego?
#31
Napisano 22:19, 17.02.2015
#32
Napisano 23:35, 17.02.2015
No to ja sie dopisze bo coś tam o hamowniach wiem. Masz 230KM na hamowni, która zmierzyła Ci 198 w serii? OK. Czyli masz przyrost 32KM po modyfikacji a nie masz 230KM i kropka. (32KM na Twoich bolt-on'ach i Reflashu to bardzo dobry, acz możliwy wynik) Nikt Ci nie powie jaka jest Twoja moc bo najzwyczajniej w świecie WSZYSTKIE HAMOWNIE POKAZUJĄ INNE WYNIKI. Nawet dwie identyczne hamownie podwoziowe stojące jedna obok drugiej mogą i pokażą inne wyniki. Hamownie służą do sprawdzania jak samochód odpowiada na szeroko pojęty tuning w skali mikro i makro. Poza tym jedna chamownie zachowuja powtarzalność na poziomie 0,5% a inne 3-4%.
Czy ja mam 313KM? No nie. Mam taki pomiar gdy ktos mnie o niego zapyta. Ja mogę powiedzieć, że do swojego samochodu dorzuciłem jak dotąd około 110KM (EuroRy maja katalogową moc maxymalna oparta na Japońskim paliwie i na hamowni takiej jak DynaPack lub DynoDynamics i europejskim paliwie 200KM z małym kawałkiem to max co seria wyciska, gorsze paliwo najbardziej odbija sie na mocy maxymalnej) Oczywiście jakbym wskoczył na np DynoJet to miałbym teraz np 330KM albo więcej. Czy to znaczy, że tyle mam? I to wszystko pod warunkiem, że operator jest uczciwy w swojej pracy.
Mam nadzieje, że moje przesłnie jest zrozumiałe. Mógłbym napisać kolejne wypracowanie o hamowniach ale wygląda na to, że nikt tego nie czyta bo ciągle pojawiają się rzeczy typu: "zmierzyłem mojego TypeSa, 190KM! Dobrze trzyma serie" LOL.
Swoja drogą cieszcie sie chłopaki, że w Polsce praktycznie nie ma DynoDynamics, która przez tunerów nazywana jest EgoKiller.
#33
Napisano 23:49, 17.02.2015
Masz rację, myślę, że to najzdrowsze podejście brać po uwagę przyrost mocy a nie pisać że auto ma tyle i tyle. Tak czy inaczej serię można już łykać <beer>
#35
Napisano 12:48, 25.08.2017
jest gdzieś temat dotyczący rezystora na czujniku temperatury powietrza dolotowego w 2.0 VII?
**************************************************
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, chip, chip tuning, tuning, katowice, hamownia, mapa, reflash
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych