Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

purchel pod znaczkiem hondy z tyłu , co poradzić?

VII rdza purchel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 04.08.2014

Witam, :( niestety był profi czujnik grubości lakieru , było oglądanie , na blachach nie znam się wcale, mam kłopoty z odróżnieniem nawet jak coś jest porządnie spierniczone, i co ? Nabieram przekonania że coś było robione u mnie przez poprzedniego usera. Pod znaczkiem na brzegach widzę takie oto cudeńka:

e173a1a20e95aba0.jpg, szczególnie centralnie to widać oraz z lewej strony i na 1/3 wysokości lewej strony loga , może mało to widać na tym zdjęciu ale tu bardziej :

575c4a0db2f2e2f7.jpg

 

Jeszcze pytanie takie mam , czy wewnątrz pod tapicerką w klapie w meiscu na tablicą rejestracyjną , dokładnie po drugiej stronie blachy gdzie jest owe logo  powinien być taki pas w tym miejscu ?

U mnie jest takie coś :

1be150f53347c75a.jpg

 

Teraz pytanie jak się za to zabrać ? Logo zdjąć, drapać zabezpieczać ? W miejscu przylegania uszczelki klapy jeszcze coś zauważyłem ale nie jest to purchel póki co. Najbardziej mnie stresuje to co wyżej na fotkach , a cały element miał 80-120 mikrona w różnych miejscach , z oczywistych powodów nie mierzone było pod logiem ....  Nie jestem lakiernikiem , poprzednia sztukę miałem bez rudej zabezpieczoną , jedynie zaprawki a tu takie rzeczy ... :(

 

 

Zdrówko !


Użytkownik ucan edytował ten post 20:01, 05.08.2014

  • 0

#2 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:58, 04.08.2014