Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Accord 2.0 tdi problem z odpaleniem

V silnik nie odpala diesel problem pompa 2.0 tdi rozruch

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cris_Jumper

Cris_Jumper
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:--
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 03.08.2014

Witajcie.

Aktualnie przebywam w Holandii i pojawił się problem z moim Accordem. Od jakiegoś czasu mam pourywane krańcówki i raz na kilka miesięcy zdarzy się że nie wyłączę świateł co prowadzi do rozładowania akumulatora. Ostatnio miała miejsce taka właśnie sytuacja po podpięciu drugiego akumulatora niestety auto nie odpaliło. Rozrusznik kręcił bardzo dobrze, ale niestety nie było nawet słychać żeby autko próbowało załapać. W ostatnim czasie zauważyłem, że silnik ciężej odpala, trzeba trochę czasu żeby zaskoczył. Nie mam pomysłów co się mogło stać, sprawdziłem bezpieczniki, sterownik po przekręceniu kluczyka brzęczy więc jest raczej ok, gruszką pompowałem paliwko i nie ma żadnych przeszkód aby płynęło, sprawdziłem powrót i przewody przelewowe, filtr paliwa założony knechta jakieś 3 tys km temu olej wymieniony razem z filtrem oleju i powietrza jakieś 2 tys km temu, w baku jakieś 20 litrów paliwa. Błyskowa diagnostyka zrobiona i żadnych błędów. Miał ktoś podobne problemy?


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • SkÄ…d:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 18:06, 03.08.2014

W jakim stanie świece? Może się skończyły? Co prawda mam benzynę ale jesienią miałem dokładnie taki sam problem, że auto kręciło, ale nie mogło załapać...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 Cris_Jumper

Cris_Jumper
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:--
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 03.08.2014

Po naładowaniu akumulatora będę sprawdzał świece. Wymieniałem je 1.5 roku temu i to na ngk. Nie wiem czy dobrze myślę ale przy wysokich temperaturach nawet na walniętych świecach powinien zapalić...

Wysłane z mojego Galaxy Nexus przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • SkÄ…d:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:12, 03.08.2014

Zależy jak bardzo są zajechane... Poza tym sprawdź czy w ogóle jest iskra, bo może być ze szybciej się gdzieś gubi...
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:16, 03.08.2014

Jak pompujesz toy pewnym momencie masz gruszke twardą czy cały czas miękka? Może zaworek zwrotny puszcza?

Zależy jak bardzo są zajechane... Poza tym sprawdź czy w ogóle jest iskra, bo może być ze szybciej się gdzieś gubi...

Jaka iskra?
  • 0

#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • SkÄ…d:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 19:17, 03.08.2014

Ups... Racja Przemku ;)
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#7 Cris_Jumper

Cris_Jumper
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:--
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 03.08.2014

Właśnie kolega nie zauważył ze tutaj chodzi o diesla ;) Gruszka się robi twarda więc zaworek ok, jutro jeszcze sprawdzę wtryski świece i wiązkę od pompy może gdzieś przetarta


  • 0

#8 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:40, 03.08.2014

Tyle że zaworek może nie puszczać jak ma większe ciśnienie a jak mniejsze to puszcza.
Próbowałeś kręcić dłużej niż 30sekund jednym ciągiem? Jak kręcisz to śmierdzi paliwem z rury? Bo jeśli nie to tak na chłopski rozum nie podaje paliwa. A jak wylewa się z rury to wtryski.
Świece nawet jakby nie działały to przy takiej temperaturze musi załapać.

Użytkownik przemkowal edytował ten post 19:41, 03.08.2014

  • 0

#9 Cris_Jumper

Cris_Jumper
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:--
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 03.08.2014

Siedząc w samochodzie nie czułem żadnych spalin a kręciłem własnie ok 30 sekund aż rozwaliłem drugi aku.


  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:46, 03.08.2014

Jeśli kręcisz i nie ma żadnego paliwa na wydechu to bym szukał problemu z zasilaniu paliwem.
  • 0

#11 Cris_Jumper

Cris_Jumper
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚ystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:--
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1996
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 06.08.2014

Wszystko siÄ™ wyjaÅ›niÅ‚o okazaÅ‚o siÄ™, że byÅ‚ problem z wiÄ…zkÄ… pompy wtryskowej tÄ… która idzie po obudowie rozrzÄ…du i jeszcze do tego jedna z opasek zaciskowych miaÅ‚a zerwany gwint co mogÅ‚o siÄ™ przyczynić do lewego powietrza. WiÄ…zka sprawdzona wszystko zaizolowane gdzie byÅ‚a taka potrzeba i wymienione opaski zaciskowe. Problem rozwiÄ…zany :D 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, silnik, nie odpala, diesel, problem, pompa, 2.0 tdi, rozruch

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq