Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana sworznia dolnego

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
256 odpowiedzi w tym temacie

#166 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • SkÄ…d:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:32, 02.01.2019

Na dzień dzisiejszy ,oprócz sworzni OEM, niema lepszych zamienników od CTR i 555. Niema znaczenia jak zamontujesz dolny sworzeń, na to miast górny ma konkretny kierunek działania i na to trzeba zwrócić szczególną uwagę.
Jeżeli górne są OEM w dobrym stanie - nie dotykać! ! !
  • 0

#167 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:47, 02.01.2019

Górne montuje się na "kropeczke" - zgrywasz dwie kropki, jeden na sworzni drugi na wahaczu..

Jeżeli chodzi o dolne, doloz trochę $ i kup oem..bedziesz miał spokój..

Wazne
Odpowiedni montaż
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#168 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • SkÄ…d:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 02.01.2019

ok dzieki za pomoc pytałem o reszte sworzni bo jak czytam ze "sam wyleciał i nie wiadomo czemu luzów nie miał" itd.. to sie wystraszyłem i ze wymieniac co kilkadziesiąt tys profilaktycznie to dla swietego spokoju chciałem wymieniać pozdrawiam


  • 0

#169 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:00, 04.01.2019

no bo dolny jak sie o nim zapomni to "wylata" jak to mowił Pawlak ze znanej komedii :), tak jak juz masz wyżej napisane masz do wyboru tylko 3 mozliwości: OEM, 555 albo CTR, niczego innego nie kupuj bo szkoda kasy na części jak i na mechanika (no chyba że masz znajomego który flaszkę ci zmieni, ale i tak kwestia bezpieczeństwa jest ważniejsza), w pudełku ruville naprawdopodobniej znajdziesz ctr a zapłacisz jak za zboże, yamato czy ashika to ryż który sie rozlatuje nawet po 5kkm

końcówki kierownicze też tych 3 producentów


Użytkownik rafisz edytował ten post 21:02, 04.01.2019

  • 0

#170 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:39, 05.01.2019

Panowie a tak zasadniczo to duzo ludzi na fb ostatnio narzekało na 555, że spadła ich jakość.

Na ten  moment lepiej byÅ‚oby wybrać 555 czy CTR? 


  • 0

#171 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:45, 05.01.2019

Jak na fb to nie ma lipy :)
Kto ? Kiedy ? Jaka część ? w czym wymieniony ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:49, 05.01.2019

  • 0
                       

#172 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • SkÄ…d:ÅšlÄ…sk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 11:02, 05.01.2019

Dlatego ja poszedłem w OEM.

51220-SDA-A02,
a 51220-SDA-305
Skoro różne numery, to chyba różne te sworznie?

Jbqi4Dw.jpg

Przedwczoraj odebrane.

A w kwestii różnic między 51220-SDA-A02 a 51220-SDA-305, to różnic brak, numery różne, ale to ta sama część.

Według systemu wyświetla im 51220-SDA-A02, i taką część zamawiają, a i tak dostajemy 51220-SDA-305 - mówili, że niektóre części tak mają.
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#173 bystszak

bystszak
  • Forumowicz
  • 106 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:57, 05.01.2019

podstawa to odpowiednio wytoczone tuleje na wymiar pod nowe sworznie, sÅ‚użące do wciÅ›niÄ™cia sworznia w zwrotnicÄ™. JakbyÅ› chciaÅ‚ mam takie, ale do VII pod 555. 

 

Teraz tak poważnie zapytam. W Vgen swożnie wbijałem bądź wciskałem nasadką (chyba 32mm). Tutaj wymiar może się pewnie różnić.

Nie wiem natomiast o co wam chodzi z poprawnym montażem. Przecież to wciska się na miejsce i tyle? Wiadomo, że nie wali się młotkiem bezpośrednio w obudowę swożnia...


  • 0

#174 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • SkÄ…d:JÄ™drzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:23, 06.01.2019

A ja znam sytuacje znajomego mechanika ze OEM zaczely stukac po paru tysiacah. Złożył reklamacje w Hondzie i wymienili bez problemu tak jakby wiedzieli ze maja wadliwe sworznie. I teraz juz nie poleca bo ma.dwa razy wiecej roboty i za darmo.
  • 0

#175 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:31, 06.01.2019

Sam zakładał te OEM ?
Najlepsze ,że teraz nie poleca :) ..

To co poleca klientowi ? Pewnie to na co ma największe zniżki w IC ? :) ...i to co zapewni mu tego klienta co 30 tyś na wymianę sworzni ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:35, 06.01.2019

  • 0
                       

#176 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:13, 06.01.2019

Jak na fb to nie ma lipy :)
Kto ? Kiedy ? Jaka część ? w czym wymieniony ?

 

https://www.facebook...king={"tn":"R"}


  • 0

#177 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 14:28, 06.01.2019

Nie mam fb :)
  • 0
                       

#178 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:59, 06.01.2019

To nie było tematu


  • 0

#179 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:37, 06.01.2019

Dlatego ja poszedłem w OEM.

Jbqi4Dw.jpg

Przedwczoraj odebrane.

A w kwestii różnic między 51220-SDA-A02 a 51220-SDA-305, to różnic brak, numery różne, ale to ta sama część.

Według systemu wyświetla im 51220-SDA-A02, i taką część zamawiają, a i tak dostajemy 51220-SDA-305 - mówili, że niektóre części tak mają.

 

Jeżeli to nie tajemnica, to jaka cena za OEM i gdzie kupowane?

W zestawie są nakrętki i zabezpieczenie czy trzeba dokupić oddzielnie?


  • 0

#180 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:58, 06.01.2019

Nie mam fb :)

I nie tylko na fb przewijaÅ‚a siÄ™ opinia o 555.  ByÅ‚o też na forum o zbyt szybkich uszkodzeniach osÅ‚on gumowych na pewno, coÅ› jak pamiÄ™tam byÅ‚o o luzach ale teraz nie mam weny żeby kopać w poszukiwaniu tematu.  
Tak, że aktualnie ja się nie zdecyduję na 555 a przy okazji zmiany amorków i tulei wahacza wrzucę sworznie i znów CTRy bo niby luzów nie ma ale je ze 3 lub 4 lata temu chyba wymieniałem


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq