Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana silnika accord VII 2003-2008 2.0 na 2.4 lub 3.0

VII Silnik Wymiana Przekładka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 Cela85

Cela85
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wiązów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:25, 19.07.2014

Witam ponownie. Accord złożony. Sutkanie ustało. Ale pojawił się następny problem po złożeniu. Błąd PO341 co z tym zrobić?
  • 0

#17 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:35, 19.07.2014

A to remontowales w koncu ten silnik czy go wymieniles? trzeba sprawdzic czy wszystkie kostki elektryczne sa wpiete. Blad dotyczy zaworu 

vtc albo nie podlaczony albo cos z polaczeniem...sprawdz najpierw to


  • 0

#18 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 19.07.2014

a ja już myslałem że ktoś chce zrobić jakiś konkretny mod :D

 

jak dla mnie to wytarty wałek i klepia zawory... przeciez w tych silnikach nikomu się panewki nie zacierały...

 

jak chcesz zmieniac silnik zeby to naprawić to tylko na na k20a6, nie kupuj przypadkiem k20z2 z polifta bo sie wpakujesz w koszta.

 

k24a3 to już grubsza kasa jeśli chodzi o przekładke i chyba gdybym miał już tak modzić to probowałbym upchnąc 3.5 V6 z tsx:) tylko jak ze skrzynia i awd? bo tam chyba tylko sh-awd wystepowało...

 

jak będziesz zmieniał na k24 to jeszcze skrzynia dochodzi... niby możesz zostawić 5b ale to pomyłka jak dla mnie.

Dlaczego k20z3 z polifta nie, chodzi Ci o niektóre inne graty typu przepustnica ? Czy masz na myśli ze silnik jest nie teges ? Przecież to poprawiona wersja K20A6.

 

Zdrówko !!!! (kolejny drin) :))))) gorrrrąco , moja wągtroba się gimnastykuje przed weselem za 2 tyg. :)


  • 0

#19 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:02, 21.07.2014

Witam ponownie. Accord złożony. Sutkanie ustało. Ale pojawił się następny problem po złożeniu. Błąd PO341 co z tym zrobić?

 Rozrząd dobrze ustawiony po punktach, na dolnym kole punkty się zgadzają i na wałkach, bo po błędzie widać ze jest przestawione  :)


  • 0

#20 Cela85

Cela85
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wiązów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:22, 23.07.2014

Sprawa się wyjaśniła. Okazało się że źle ustawiony był jeden wałek rozrządu :-) błąd sam znikną i auto chodzi jak złoto. Pozdro.
  • 0

#21 radek81

radek81
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 24.07.2014


jak chcesz zmieniac silnik zeby to naprawić to tylko na na k20a6, nie kupuj przypadkiem k20z2 z polifta bo sie wpakujesz w koszta.

blackfly,

co masz na myśli z tymi kosztami ? Zmiana wiąże się ze zmianą czegoś więcej niż samego słupka ?


Użytkownik radek81 edytował ten post 21:01, 24.07.2014

  • 0

Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
 


#22 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:46, 24.07.2014

kolego a dowiemy sie co robiles przy silniku zeby go naprawic co wymieniles i ile to kosztowalo??bo rozumiem ze remontowales a nie wymieniales?


  • 0

#23 Cela85

Cela85
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wiązów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:48, 25.07.2014

jakąś tam fotkę mam ale nie wiem jak ją wrzucić :)


kolego a dowiemy sie co robiles przy silniku zeby go naprawic co wymieniles i ile to kosztowalo??bo rozumiem ze remontowales a nie wymieniales?

Miała być zmiana silnika ale zaryzykowałem naprawić. poleciałem po kosztach, czyli: obowiązkowo musiałem kupić nowy tłok z kompletem pierścieni na tan właśnie tłok, oczywiście dostępny tylko w serwisie hondy. cena kompletnego tłoka to 600zł. plus uszczelka głowicy. znalazłem najtaniej gdzieś na Google za 135zł + simering na wał kupiony w hurtowni nie oryginalny w cenie 7zł, 60 gr, i planowanie głowicy tyle że ceny nie znam zrobił mi to kolega za free. a powodem awarii jak już wcześniej pisałem p,był przetarty tłok pod pierścieniami, i to tylko na czwartym cylindrze oraz pierścień olejowy bardzo ciężko się okręcał, efekt był taki że autko chodziło głośniej niż Diesel i stuk robił się z czasem coraz głośniejszy. teraz jest wszystko ok, także na dniach bez żadnych obaw jadę hondą nad morze ok. 510 km pozdro.


  • 0

#24 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:36, 25.07.2014

u mnie bylo to samo ale na 2 cylindrach wiec nie oplacalo sie naprawiac wiec wymienilem caly slupek...ito nie jest twoja wina ze jechales tyle czy tyle tylko jakas wada fabryczna tych hond z tego rocznika bo czesto slysze o stukaniu silnika w rocznikach 2003...wydaje mi sie ze te pierwsze roczniki 7demki byly jeszcze nie dopracowane. Fajnie ze ci sie udalo tak tanio to naprawic...Pozdro


  • 0

#25 Cela85

Cela85
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Wiązów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 28.07.2014

masz jakies fotki ?

jakieś zdięcie mam ale nie wiem jak dodać.


  • 0

#26 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:37, 28.07.2014

tu masz opisane jak wrzucić fotki:

 

http://www.accordklu...nie-przeczytaj/

 

pozdro


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#27 bartekinator

bartekinator
  • Forumowicz
  • 185 postów
  • Skąd:Buvika, Nørd-Trøndelag, Norge
  • Silnik:2.0
  • Wersja:MT, BEZ KLIMY, EL. SZYBY DACH I FOTEL, SZMATA, GRZANIE DU**, BEZ PRZECIWMGIELNYCH
  • KM:135
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:22, 11.09.2014

u mnie bylo to samo ale na 2 cylindrach wiec nie oplacalo sie naprawiac wiec wymienilem caly slupek...ito nie jest twoja wina ze jechales tyle czy tyle tylko jakas wada fabryczna tych hond z tego rocznika bo czesto slysze o stukaniu silnika w rocznikach 2003...wydaje mi sie ze te pierwsze roczniki 7demki byly jeszcze nie dopracowane. Fajnie ze ci sie udalo tak tanio to naprawic...Pozdro

A u mnie w 2005 po 170kkm, na pierwszym tloku, K20A6, auto sprzedane, powodem jest niedopracowany material z ktorego wykonano trzpien tloka na korbowodzie, problem wystepowal tez w accord VI 1.8 oraz Element 2.4 160hp


Siedze na koniu

Użytkownik bartekinator edytował ten post 18:24, 11.09.2014

  • 0

Gdzie jest moc tam jest smród

Keep calm and follow the white rabbit!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silnik, Wymiana, Przekładka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq