XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana silnika accord VII 2003-2008 2.0 na 2.4 lub 3.0
#16
Napisano 12:25, 19.07.2014
#18
Napisano 21:43, 19.07.2014
a ja już myslałem że ktoś chce zrobić jakiś konkretny mod
jak dla mnie to wytarty wałek i klepia zawory... przeciez w tych silnikach nikomu się panewki nie zacierały...
jak chcesz zmieniac silnik zeby to naprawić to tylko na na k20a6, nie kupuj przypadkiem k20z2 z polifta bo sie wpakujesz w koszta.
k24a3 to już grubsza kasa jeśli chodzi o przekładke i chyba gdybym miał już tak modzić to probowałbym upchnąc 3.5 V6 z tsx:) tylko jak ze skrzynia i awd? bo tam chyba tylko sh-awd wystepowało...
jak będziesz zmieniał na k24 to jeszcze skrzynia dochodzi... niby możesz zostawić 5b ale to pomyłka jak dla mnie.
Dlaczego k20z3 z polifta nie, chodzi Ci o niektóre inne graty typu przepustnica ? Czy masz na myśli ze silnik jest nie teges ? Przecież to poprawiona wersja K20A6.
Zdrówko !! (kolejny drin) )))) gorrrrąco , moja wągtroba się gimnastykuje przed weselem za 2 tyg.
#19
Napisano 07:02, 21.07.2014
Witam ponownie. Accord złożony. Sutkanie ustało. Ale pojawił się następny problem po złożeniu. Błąd PO341 co z tym zrobić?
Rozrząd dobrze ustawiony po punktach, na dolnym kole punkty się zgadzają i na wałkach, bo po błędzie widać ze jest przestawione
#20
Napisano 10:22, 23.07.2014
#21
Napisano 20:37, 24.07.2014
jak chcesz zmieniac silnik zeby to naprawić to tylko na na k20a6, nie kupuj przypadkiem k20z2 z polifta bo sie wpakujesz w koszta.
blackfly,
co masz na myśli z tymi kosztami ? Zmiana wiąże się ze zmianą czegoś więcej niż samego słupka ?
Użytkownik radek81 edytował ten post 21:01, 24.07.2014
Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
#23
Napisano 10:48, 25.07.2014
jakąś tam fotkę mam ale nie wiem jak ją wrzucić
kolego a dowiemy sie co robiles przy silniku zeby go naprawic co wymieniles i ile to kosztowalo??bo rozumiem ze remontowales a nie wymieniales?
Miała być zmiana silnika ale zaryzykowałem naprawić. poleciałem po kosztach, czyli: obowiązkowo musiałem kupić nowy tłok z kompletem pierścieni na tan właśnie tłok, oczywiście dostępny tylko w serwisie hondy. cena kompletnego tłoka to 600zł. plus uszczelka głowicy. znalazłem najtaniej gdzieś na Google za 135zł + simering na wał kupiony w hurtowni nie oryginalny w cenie 7zł, 60 gr, i planowanie głowicy tyle że ceny nie znam zrobił mi to kolega za free. a powodem awarii jak już wcześniej pisałem p,był przetarty tłok pod pierścieniami, i to tylko na czwartym cylindrze oraz pierścień olejowy bardzo ciężko się okręcał, efekt był taki że autko chodziło głośniej niż Diesel i stuk robił się z czasem coraz głośniejszy. teraz jest wszystko ok, także na dniach bez żadnych obaw jadę hondą nad morze ok. 510 km pozdro.
#24
Napisano 20:36, 25.07.2014
u mnie bylo to samo ale na 2 cylindrach wiec nie oplacalo sie naprawiac wiec wymienilem caly slupek...ito nie jest twoja wina ze jechales tyle czy tyle tylko jakas wada fabryczna tych hond z tego rocznika bo czesto slysze o stukaniu silnika w rocznikach 2003...wydaje mi sie ze te pierwsze roczniki 7demki byly jeszcze nie dopracowane. Fajnie ze ci sie udalo tak tanio to naprawic...Pozdro
#25
Napisano 09:37, 28.07.2014
masz jakies fotki ?
jakieś zdięcie mam ale nie wiem jak dodać.
#26
Napisano 10:37, 28.07.2014
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#27
Napisano 18:22, 11.09.2014
A u mnie w 2005 po 170kkm, na pierwszym tloku, K20A6, auto sprzedane, powodem jest niedopracowany material z ktorego wykonano trzpien tloka na korbowodzie, problem wystepowal tez w accord VI 1.8 oraz Element 2.4 160hpu mnie bylo to samo ale na 2 cylindrach wiec nie oplacalo sie naprawiac wiec wymienilem caly slupek...ito nie jest twoja wina ze jechales tyle czy tyle tylko jakas wada fabryczna tych hond z tego rocznika bo czesto slysze o stukaniu silnika w rocznikach 2003...wydaje mi sie ze te pierwsze roczniki 7demki byly jeszcze nie dopracowane. Fajnie ze ci sie udalo tak tanio to naprawic...Pozdro
Siedze na koniu
Użytkownik bartekinator edytował ten post 18:24, 11.09.2014
Gdzie jest moc tam jest smród
Keep calm and follow the white rabbit!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Silnik, Wymiana, Przekładka
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych