Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jaki zakres regulacji w Tein Street Advance

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:49, 04.02.2015

To zależy też od modelu tego Teina. SuperStreet M wygląda tak wyciągnięty z pudełka:

20110125071.jpg

 

Plug&Play jednym słowem.


  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#17 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:44, 05.02.2015

Zgadza się ;)
  • 0

#18 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 02:01, 14.02.2015

U mnie już po operacji montażu .

Zaprzyjaźniona firma   http://www.jdl-performance.com/   spisała się na medal .

Zamówiłem u nich zestaw Advance 2014 .

 

Przyjechało ,montujemy ale śruby stoją te od regulacji zbieżności na tyle i reszta także oporna jak to w Accordach .

O śrubach wiedziałem już wcześniej -więc u Jarka - http://jarusnet.pl/ zakupiłem komplet śrub nakrętek i podkładek mimośrodowych .

Bez tego nie zaczynajcie brać przy tylnym zawieszeniu. Dodam iż cena w aso 400 a u Jarusneta  240  -i mowa o oryginałach .

 

A przy okazji jeszcze nigdy nie rozbierane było moje zawieszenie - dziewiczy serwis   .

I taka myśl mnie naszła przy okazji uszkodzenia gumy wahacza przy de montażu -że zamiast kupować wahacz nowy razy dwa -to lepiej w tej samej cenie wy mienie cały tył na poliuretanowych klockach .

A że prace trwały i były w toku a pomysł nowych gum nowy....

Olkusz- telefon -rozmowa.

I lipa prawie się stałą bo dopiero za parę dni mogą być .

Nagle pada pytanie w moją stronę a co się stało -opowiadam że śruby stoją i zniszczymy zapewne dolną część ..bla bla bla

Po chwili słyszę -jutro będą u pana -   umarłem i urodziłem się na nowo z radości .

Paczka dotarła na drugi dzień .Wszystko moment założone ,ustawione ,

Teraz zbieżność  - wszystko cacy chodzi .

Teraz życzę sobie nie wystających  studzienek bo szkoda Mugena na dziurach . Ale jest spoko .

Choć refleksja taka czemu nie wybrałem Flexa


  • 0
ASTERIXMIX

#19 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:45, 18.02.2015

Po paru dniach poruszania się na Teinie -refleksja - jest super choć puki co na lekkim softowym ustawieniu .

Czyli miękko i nie za nisko hahah  -koła siedzą przwie we wnękach a i tak progi zwalniające nie robią mi krzywdy .

Start ostry -świetna trakcja ,koła przy asfalcie cały czas .

Wpadam na rondo -nie traci przyczepności przy ostrym krążeniu wokoło .

Łuki pozamiejskie ostre i dość niebezpieczne rewelacyjnie płynnie bez wynoszenia . lepsza reakcja na kierownicę .

Prowadzenie stało się przyjemniejsze  aniżeli na OEM zawieszeniu . Za parę dni jak się wszystko poukłada zmienię " twardość "

 

Mugen przedni cały puki co ,progi całe i tylna dokładka także


Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 19:23, 18.02.2015

  • 0
ASTERIXMIX

#20 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 23:10, 18.02.2015

Wal od razu najtwardsze ;-) i tak będzie miękko, a mniej bujać będzie.


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#21 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:41, 19.02.2015

Dokładnie . Miałem to samo wrażenie
  • 0

#22 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 04:33, 21.02.2015

Niech się cieplej zrobi za parę dni to podkręcę te 16 obrotów jakie jest mi dane . Plan jest tylko puki co nie chce mi się na zimnie tego robić .

Wolę w ciepełku przed kominkiem posiedzieć .

Ale już mnie paluszki swędzą do max skręcenia . I mam nadzieję że to spowoduje znaczne zmniejszenie sprężystość.


  • 0
ASTERIXMIX

#23 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:02, 22.02.2015

To 10 min roboty (rozebranie fragmentu tylnej kanapy, bo z przodu tylko maskę podnieść), tak że nie ma się co czaić ;-) Streety są miękkie i wygodne, ale skręcone na max nie będą bujać i dobrze się będzie auto prowadzić. Też się spodziewałem czegoś twardszego ale jest ok. Jeśli o mnie chodzi, to mogę podsumować to tak - jest bardzo dobrze (na max) choć wolałbym ten efekt np. w połowie regulacji.
  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#24 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:08, 25.02.2015

Jak Wasze odczucia po dłuższym użytkowaniu tego zawiasu? Przy maxymalnym obniżeniu konieczne są cambery?


  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#25 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:20, 26.02.2015

Przy maxymalnym obniżeniu urwałbym wydech i zerwał zderzak i dokładki


  • 0
ASTERIXMIX

#26 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:41, 26.02.2015

A przy takim zeby nadkole bylo prawie rowno z opona jak jest z negatywem?
  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#27 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 02:49, 28.02.2015

Nic nie trzeba . same pozytywy .


A kąt pochylenia z tyłu regulujesz nieco ale zawsze - właśnie słynnymi śrubami do zbieżności tylnej osi . .


  • 0
ASTERIXMIX

#28 GadaT2014

GadaT2014
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:07, 28.02.2015

jest bardzo dobrze (na max) choć wolałbym ten efekt np. w połowie regulacji.



To samo myślałem jak kręcilem regulacja. Myśle dam na najmiekszy - buja jak diabli , oo nie nie, kręcę na pół - buja ,o nie! . Dop na najtwardszym jest ok i tak zostało .
  • 0

#29 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:21, 03.03.2015

Przód wydaje się miekki  -ale zaczynam już kręcić na twardość max na przód .

Wrażenie jest dziwne ale to zapewne wina dość ciężkiego przodu w Accordach .

Jaqzda jest o wiele przyjemniejsza , przyczepność bez porównania .start ostry jest dużo lepszy -dobże dociska koła ,nie pozwala im stracić kontaktu z nawierzchnią .

Na łukach rewelacja duzo lepsze prowadzenie Krowy .

 

Jedziłem Preludą na Tein Flex i gratach White line - nic nie zastapi tego wrażenia -no ale to zabawka typowo na tor .Być może to spaczyło moje potzreby i oczekiwania .

 

Co do obniżenia na równo z nadkolami - to sprawa jest taka żę nawet lajtowe ustawienie ładnie chowa opony prawie do linii blachy ,zostaje lekki luz i nic nie obciera - nie mozna nawet zobaczyć zielonego Teina w szparze bez dobrego wyginania się i świecenia w szparę hehehe.

Jeżeli regulacja nie zaspokoi moich żądz sportowych doznań to do sprzedania idzie i trudno że po 2 tygodniach od zakupu  i zakupię KW z pełną regulacją  - no cóż takie życie trzeba eksperymentować żeby poznać smak różnicy .

Jezeli ktoś by chciał zobaczyć jak to wygląda i jak to się sprawuje to żaden problem możemy zrobić małą prezentacje -Mieszkam pod warszawą - więc może jak dacie znać to podlece na drugi w moim życiu spot Accorda i obmacacie sobie temat . Dajcie znać na  priw kiedy spocik i gdzie .

:diabelfaja:


  • 0
ASTERIXMIX

#30 ASTERIXMIX

ASTERIXMIX
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • Skąd:OKOLICE WARSZAWY
  • Silnik:K24
  • Wersja:MUGEN
  • KM:200 może z plusem
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 02:14, 20.03.2015

No i stało się Mugen się połamał lekko -wyjazd z centrum handlowego -podskoczył na kostkach antypoślizgowych i zderzak się podwinoł łącznie  z ruchem do przodu . Wrrr   zły -ale spodziewał się tego . Teraz dół pokleić i pomalować !

Mądry Polak po szkodzie .Ale się poklei i bedzie jak nowe


  • 0
ASTERIXMIX





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq