To zależy też od modelu tego Teina. SuperStreet M wygląda tak wyciągnięty z pudełka:
Plug&Play jednym słowem.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 12:49, 04.02.2015
To zależy też od modelu tego Teina. SuperStreet M wygląda tak wyciągnięty z pudełka:
Plug&Play jednym słowem.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Napisano 06:44, 05.02.2015
Napisano 02:01, 14.02.2015
U mnie już po operacji montażu .
Zaprzyjaźniona firma http://www.jdl-performance.com/ spisała się na medal .
Zamówiłem u nich zestaw Advance 2014 .
Przyjechało ,montujemy ale śruby stoją te od regulacji zbieżności na tyle i reszta także oporna jak to w Accordach .
O śrubach wiedziałem już wcześniej -więc u Jarka - http://jarusnet.pl/ zakupiłem komplet śrub nakrętek i podkładek mimośrodowych .
Bez tego nie zaczynajcie brać przy tylnym zawieszeniu. Dodam iż cena w aso 400 a u Jarusneta 240 -i mowa o oryginałach .
A przy okazji jeszcze nigdy nie rozbierane było moje zawieszenie - dziewiczy serwis .
I taka myśl mnie naszła przy okazji uszkodzenia gumy wahacza przy de montażu -że zamiast kupować wahacz nowy razy dwa -to lepiej w tej samej cenie wy mienie cały tył na poliuretanowych klockach .
A że prace trwały i były w toku a pomysł nowych gum nowy....
Olkusz- telefon -rozmowa.
I lipa prawie się stałą bo dopiero za parę dni mogą być .
Nagle pada pytanie w moją stronę a co się stało -opowiadam że śruby stoją i zniszczymy zapewne dolną część ..bla bla bla
Po chwili słyszę -jutro będą u pana - umarłem i urodziłem się na nowo z radości .
Paczka dotarła na drugi dzień .Wszystko moment założone ,ustawione ,
Teraz zbieżność - wszystko cacy chodzi .
Teraz życzę sobie nie wystających studzienek bo szkoda Mugena na dziurach . Ale jest spoko .
Choć refleksja taka czemu nie wybrałem Flexa
Napisano 18:45, 18.02.2015
Po paru dniach poruszania się na Teinie -refleksja - jest super choć puki co na lekkim softowym ustawieniu .
Czyli miękko i nie za nisko hahah -koła siedzą przwie we wnękach a i tak progi zwalniające nie robią mi krzywdy .
Start ostry -świetna trakcja ,koła przy asfalcie cały czas .
Wpadam na rondo -nie traci przyczepności przy ostrym krążeniu wokoło .
Łuki pozamiejskie ostre i dość niebezpieczne rewelacyjnie płynnie bez wynoszenia . lepsza reakcja na kierownicę .
Prowadzenie stało się przyjemniejsze aniżeli na OEM zawieszeniu . Za parę dni jak się wszystko poukłada zmienię " twardość "
Mugen przedni cały puki co ,progi całe i tylna dokładka także
Użytkownik ASTERIXMIX edytował ten post 19:23, 18.02.2015
Napisano 06:41, 19.02.2015
Napisano 04:33, 21.02.2015
Niech się cieplej zrobi za parę dni to podkręcę te 16 obrotów jakie jest mi dane . Plan jest tylko puki co nie chce mi się na zimnie tego robić .
Wolę w ciepełku przed kominkiem posiedzieć .
Ale już mnie paluszki swędzą do max skręcenia . I mam nadzieję że to spowoduje znaczne zmniejszenie sprężystość.
Napisano 11:02, 22.02.2015
Napisano 21:08, 25.02.2015
Jak Wasze odczucia po dłuższym użytkowaniu tego zawiasu? Przy maxymalnym obniżeniu konieczne są cambery?
Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.
Napisano 00:20, 26.02.2015
Przy maxymalnym obniżeniu urwałbym wydech i zerwał zderzak i dokładki
Napisano 12:41, 26.02.2015
Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.
Napisano 02:49, 28.02.2015
Nic nie trzeba . same pozytywy .
A kąt pochylenia z tyłu regulujesz nieco ale zawsze - właśnie słynnymi śrubami do zbieżności tylnej osi . .
Napisano 09:07, 28.02.2015
jest bardzo dobrze (na max) choć wolałbym ten efekt np. w połowie regulacji.
Napisano 14:21, 03.03.2015
Przód wydaje się miekki -ale zaczynam już kręcić na twardość max na przód .
Wrażenie jest dziwne ale to zapewne wina dość ciężkiego przodu w Accordach .
Jaqzda jest o wiele przyjemniejsza , przyczepność bez porównania .start ostry jest dużo lepszy -dobże dociska koła ,nie pozwala im stracić kontaktu z nawierzchnią .
Na łukach rewelacja duzo lepsze prowadzenie Krowy .
Jedziłem Preludą na Tein Flex i gratach White line - nic nie zastapi tego wrażenia -no ale to zabawka typowo na tor .Być może to spaczyło moje potzreby i oczekiwania .
Co do obniżenia na równo z nadkolami - to sprawa jest taka żę nawet lajtowe ustawienie ładnie chowa opony prawie do linii blachy ,zostaje lekki luz i nic nie obciera - nie mozna nawet zobaczyć zielonego Teina w szparze bez dobrego wyginania się i świecenia w szparę hehehe.
Jeżeli regulacja nie zaspokoi moich żądz sportowych doznań to do sprzedania idzie i trudno że po 2 tygodniach od zakupu i zakupię KW z pełną regulacją - no cóż takie życie trzeba eksperymentować żeby poznać smak różnicy .
Jezeli ktoś by chciał zobaczyć jak to wygląda i jak to się sprawuje to żaden problem możemy zrobić małą prezentacje -Mieszkam pod warszawą - więc może jak dacie znać to podlece na drugi w moim życiu spot Accorda i obmacacie sobie temat . Dajcie znać na priw kiedy spocik i gdzie .
Napisano 02:14, 20.03.2015
No i stało się Mugen się połamał lekko -wyjazd z centrum handlowego -podskoczył na kostkach antypoślizgowych i zderzak się podwinoł łącznie z ruchem do przodu . Wrrr zły -ale spodziewał się tego . Teraz dół pokleić i pomalować !
Mądry Polak po szkodzie .Ale się poklei i bedzie jak nowe
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych