Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Szarpanie na zimnym silniku.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 plubart

plubart
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 27.05.2014

Mam problem z szarpaniem na zimnym silniku (K20A6). Dotyczy to tylko 1 i 2 biegu. Mocniejsze dodanie gazu powoduje dławienie i szarpanie najwyraźniejsze na 1 biegu i nieco słabsze na 2. Gdy silnik się już nagrzeje problem ustępuje właściwie całkowicie. Dodatkowo zauważyłem, że zanim nastąpi zapłon rozrusznik kręci ze 2-3 sek. wydaje mi się to nieco długo. Nie wiem jak było wcześniej bo auto mam od miesiąca. Mój pierwszy typ to filtr paliwa bo nie był nigdy wymieniany, ale czy wtedy temperatura silnika miałaby na to wszystko wpływ? Diagnostyki nie robiłem, nie zapala się check. Od czego zacząć poszukiwania? Nie chcę błądzić po omacku i wydawać niepotrzebnie pieniądze. 


Użytkownik plubart edytował ten post 16:43, 27.05.2014

  • 0

#2 bender26

bender26
  • Forumowicz
  • 842 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 20:27, 27.05.2014

rozruch to faktycznie w acc jest dlugi, jakies 1.5 sek. co do objawow. zacząłbym chyba od regulacji zaworów bo to chyba to


  • 0

#3 abend

abend
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:46, 06.06.2014

Hej, 

Ja zauwazyłem (około tydzien temu) podobną sytuację z tym że w 2.2 i-CTDI. plubart robiłes już coś z tym może? jakies info czy jakikolwiek zabieg pomógł?

u mnie też własnie rozruch jest o okolo sekunde dłuższy (wiem ze 1 sek to nie dużo ale codziennie wsiadam i odpalam i nagle gdy 1 sekunde dłuzej krece to jest to do wychwycenia) i auto przy zbutowaniu na 2-gim biegu (na jedynce nie odczulem, inne biegi tez raczej nie zauwazylem) zaczyna sie dławić. 

przejechałem sie z kumplem co troche wieksze pojecie o autach ma ode mnie i mowił że może byc wina paliwa lub wlasnie rozregulowanych zaworów. wiem jak to brzmi ale... zawsze jakis trop :)

plubart jak coś wiecej bedziesz wiedzial to daj znac czy kroki które podjąłes pomogły :)


  • 0

#4 plubart

plubart
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:46, 07.06.2014

Cześć,

na razie nic z tym nie robiłem. U mnie regulacja zaworów była 16kkm temu, czyli dość niedawno. Co prawda wydaje mi się, że trochę je słychać. Tzn. przy dodaniu gazu słychać jakby ktoś pisał na klawiaturze, a silnik na jałowych obrotach wg mnie trochę klekocze. Nie mam porównania, żeby to jednoznacznie określić. Problem regulacji luzów zaworowych był do tej pory mi obcy. Jeszcze jedna rzecz którą u siebie zauważyłem to to, że auto przy ruszaniu potrzebuje dodania nieco więcej gazu, żeby płynnie ruszyć, inaczej też się lekko dławi przez moment. Być może podjadę sprawdzić luzy to napiszę jaki był efekt tego zabiegu. Koszt 220 zł z uszczelką. Pozdrawiam i zachęcam innych użytkowników do podzielenia się doświadczeniami.


  • 0

#5 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 09:29, 08.06.2014

Przy takich objawach to bez zastanowienia jedz i sprawdź...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#6 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:19, 19.11.2019

Ja od miesiąca mam podobny problem, szarpie na zimnym silniku na benzynie. Silnik osiągnie temp 90st i wszystko wraca do normy.

Wymieniłem świece i bez zmian. Zawory regulowane 10k temu.

Jakieś pomysły?


  • 0

#7 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:55, 19.11.2019

Ja bym przeczyścił przepustnice i zrobił adaptację.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq