Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Instalacja do VIII generacji 2,0

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcins0919

marcins0919
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 19.05.2014

Witam wszystkich !

Myślę nad założeniem instalacji i oto jakie dostałem propozycje.

 

"Instalacja Landirenzo Omegas w cenie 3700 zł. Gwarancja na

instalację wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu a przeglady
instalacji wyznaczone sa co 15 000 km przebiegu."

 

"Instalacja Stag 300 ISA2 z reduktorem KME i wtryskiwaczami Hana w

cenie 3100 zł. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu
przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 10 000 km przebiegu.
W cenie instalacji jest zbiornik LPG zamontowany w miejscu fabrycznego
koła zapasowego oraz wlew gazu zamontowany przy wlewie paliwa pod
klapką."

 

"Staga

4 Qbox,wtryskiwacze Hana i odpowiedni do mocy reduktor"

 

Mieszkam w województwie warmińsko-mazurskim, dokładniej Działdowo-Olsztyn. Z tego co trochę poczytałem oraz usłyszałem, wybrałbym zakład w Mławie, Nowotczyńscy. To własnie oni zaproponowali Staga 4 Qbox. Co wy o tym sądzicie ? I jak w ogóle ten silnik w Hani znosi gaz oraz komu warto powierzyć właśnie to autko co do montażu ?  Z góry dzięki :)


  • 0

#2 MarkMark

MarkMark
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Beskidy
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 24.05.2014

Hej :)
Też zastanawiam się nad LPG do VIII 2.0... i mam następujące pytania :) będę wdzięczny jak kolega powyżej za odpowiedzi :)
1. Szukam zestawu z założenia najlepszego, czynnik ceny ma tu mniejsze znaczenie - jaki zestaw z  wyższej pułki byłby idealny ?
2. Jeżdżę sam no max z Żoną :) wiec bagażnik mógłby nieco się zmniejszyć na korzyść dużego zbiornika LPG, to dla mnie autko na długie trasy w mojej  pracy i nie chce mi sie tankować co 400 km, co Waszym zdaniem mogę wiec zamontować ?
3. Mam go dopiero niecały rok (z salonu) czym ryzykuję montując teraz gaz  - utrata gwarancji, problemy z AC... itd. ? jeśli coś wiecie proszę o podpowiedź ...

Pozdrawiam i dziękuję.


  • 0
MarkMark

#3 marcins0919

marcins0919
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:52, 25.05.2014

kolego z tego co wiem to po zalozeniu instakacji na pewno stracisz gwarancje. a co do reszty to tak samo dalej czekam na odpowiedzi od bardziej doswiadczonych
  • 0

#4 Stefan_bemowo

Stefan_bemowo
  • Forumowicz
  • 10 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:57, 25.05.2014

Koledzy, to jest zestaw ktorego potrzebujecie http://www.drypa.pl/...2001_4cyl_.html

Zestaw STAG 300 Premium MINI KIT / HANA H2001 / AC 250 - do 4 cylindrów

Kolega Muzyczka (magik z forum :) ) poleca ten zestaw i ten zestaw mam u siebie od..... 600kilometrow.

Na chwile obecna zrozumiecie ze trudno o moja opinie ale po pierwszym tankowaniu w cyklu mieszanym wyszlo na 52 litrach 435km.
Check nie wywala, nie smierdzi nie strzela a tanio jezdzi.

Caly koszt w Warszawie 2800zl
Dwa lata gwarancji.

Wazne jest aby sterowanie bylo nie przez ISA a przez OBD.
mi weszla w tourerze butla Bormech 650/250 litrow 67
  • 0

#5 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 29.05.2014

Hej,

 

Założyłem dziś instalację LPG do accorda 2,0 (VIII - 2008) - oczywiście nie robiłem tego własnoręcznie tylko w polecanym zakładzie

Podzespoły:

STAG 300 premium

ACR01

zawór Valvek

Listwa Hana gold

 

Generalnie auto śmiga - nic nie krztusi, nie stuka, - absolutnie bez zarzutu jeździ.

Natomiast zaraz po zainstalowaniu instalacji zaczął świecić się błąd "Check system" - razem z instalatorem sprawdziliśmy i kod błędu to P250A - i ni jak nie możemy sobie z tym poradzić. Generalnie podobno to błąd od poziomu oleju - ale na miarce oleju jest w sam raz (w połowie stanu - dolewałem dwa tygodnie temu).

Czy ktokolwiek z Was wie jaka może być przyczyna tego błędu i jak rozwiązać ten problem? Sam pan gazownik jest zaskoczony bo nigdy mu się ten błąd w Accordzie nie pokazał a już kilka takich instalacji do Accorda wsadził.


  • 0

#6 marcins0919

marcins0919
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 29.05.2014

w jakim zakladzie gazowales ?
  • 0

#7 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 29.05.2014

W polecanym na forum - phu Joanna (pan Piotr Ficek) - i rzeczywiście nie mam do czego się doczepić. Instalacja jest wykonana profesjonalnie, podzespoły są z wysokiej półki a Pan Piotr ma wiedzę i doświadczenie (to widać)... Błąd który się pokazuje jest sporym zaskoczeniem nawet dla Pana Piotra.


  • 0

#8 Maaro78

Maaro78
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.5
  • Wersja:S
  • KM:34000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 29.05.2014

Marcins0919 zastanów sie nad warsztatem Andrzeja Gryko z Białegostoku.
http://www.bialystok...190,08,0,4.html
Kiedyś jak powstawała f-ma AC producent STAGA był jednym z założycieli warsztatu, potem odszedł na swoje. jest polecany na forum gazowników i uchodzi za jednego z lepszych fachowców z branży. To co pisze wiem od kolegi pracującego przy profukcji Stagów.

Użytkownik Maaro78 edytował ten post 21:33, 29.05.2014

  • 0

#9 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:20, 30.05.2014

może pan gazownik, jak instalował sprzęt pod maską, uszkodził czujnik lub okablowanie. A nie odpinał żadnej wtyczki podczas montażu?


  • 0

#10 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:01, 30.05.2014

Właśnie raczej nic takiego się nie stało - później kilkukrotnie sprawdzaliśmy czujniki, czy są prawidłowo wpięte itd. Od dolnej strony silnika nic nie było ruszane.

Grzebaliśmy też w googlach aby sprawdzić jak rozwiązać taki błąd - chyba rozwiązania są dwa:

1. Sprawdzić czujnik czy przypadkiem pechowo w tym momencie nie padł 

2. Wgrać aktualizację do oprogramowania komputera

 

Tak piszą na zagranicznych forach.

Zadzwonię do ASO - może oni coś więcej powiedzą.

 

 

Niezależnie od tego doleję oleju - ale to nie powinno mieć znaczenia (dolewałem dwa tygodnie temu i jest połowa normatywnego stanu). Po za tym jak jest mało oleju to się inny błąd świeci.


  • 0

#11 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 01.06.2014

Dolewka oleju i naładowanie akumulatora nic nie dało (z resztą tak też się spodziewałem).

Zastanawiam się jeszcze czy powodem święcocego się komunikatu "check system" może być np. przepalony bezpiecznik poziomu oleju - nie mogę go sprawdzić bo akurat bezpośrednio nad skrzynką z bezpiecznikami pod maską mam zamontowany filtr do gazu...

Mam do Was pytanie - bo szukałem w instrukcji i nie znalazłem - który to jest bezpiecznik do ECU? Chciałbym go wypiąć na chwilę - może wówczas błąd się zresetuje.


  • 0

#12 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:53, 01.06.2014

Bezpiecznik backup

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
  • 0

#13 e-bola77

e-bola77
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:VIII
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:13, 01.06.2014

Dzisiaj zrobiłem taki eksperyment - odłączyłem akumulator na około 10 minut. Później podłączyłem ponownie i odpaliłem samochód (wcześniej wyłączyłem wszystkie urządzenia elektryczne - w tym również instalację gazową). "Check" zniknął! Przejechałem z 5 kilometrów i włączyłem instalację gazową - wszystko działało idealnie (check dalej się nie świecił). Przyjechałem pod dom - wyłączyłem samochód. Odpaliłem ponownie i niestety po ponownym odpaleniu CHECK powrócił (zaświecił się od nowa).

 

Czy ktoś z Was kojarzy co z takim przypadkiem zrobić???

 

Na pierwszy rzut oka wydaje się że nie jest to żadną winą instalacji LPG (ale ja się na tym nie znam). Ale coś powoduje że po resecie CHECK znika a później wraca (przy kolejnym odpaleniu).


  • 0

#14 marcins0919

marcins0919
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 01.06.2014

Witam, 

 

po skontaktowaniu się z Lubiczem Górnym, otrzymałem takowe propozycję instalacji. 

 

1.   STAG 4 QBOX / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA lub BARRACUDA  --> 3000 zł,

 

2.   STAG 300-4 PREMIUM lub TECH  324 OBD / ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA lub BARRACUDa --> 3100 zł,

 

Zbiornik toroidalny w miejsce koła zapasowego,

Zawór tankowania pod klapkę,

Wielozawór TOMASETTO,

Węże gazowe PARKER

 

Pana auto nadaje się bez problemu pod instalację LPG, trzeba tylko co 50 tyś km pamiętać o kontroli luzu zaworowego,

 

W CENIE MONTAŻU INSTALACJI WLICZONY JEST DEMONTAŻ KOLEKTORA SSĄCEGO DO NAWIERTÓW, 

 

 

 

Która jest lepsza i dlaczego i co z tą kontrolą luzów zaworowych, czy na pewno co 50 tyś km ? Pan Nowotczyński z Mławy zaznaczył, że kontrola co 10 tyś km ....

 

Z góry dzięki za pomoc !


  • 0

#15 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:27, 01.06.2014

Przeciez ecu jasno Ci pokazuje w czym jest problem: czujnik poziomu oleju lub jego obwod. Co wiecej chcesz wiedziec?

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq