Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Automat szarpie przy zmianie biegów na niskich obrotach

VII automat 2.4

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 darianski

darianski
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:zewsząd
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:34, 17.01.2018

Hmm, dzięki za odpowiedź, w takim razie co lepiej wychodzi zrobic raz wymiane dynamiczna czy 3 krotnie statyczna? Gość który podjął się to zrobić chce 300 zł za robote + 9L oleju czyli coś kolo 900 zł.

Jeżeli cena poodbna za wymiiany dynamiczna to może lepiej w ten sposób.
Generalnie jeżeli nie będzie poprawy po tym płukaniu/wymianie to pewnie za jakiś czas oddam to skrzynię do regeneracji - z tego co koledzy piszą zazwyczaj w gre wchodzi jakiś jeden element.

 

Darek


  • 0

#17 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:23, 17.01.2018

Poszukaj warsztatu w Twojej okolicy który świadczy takie usługi zadzwoń i dowiedz się o cenę. Jeśli gość o którym piszesz chce 300 za 3 wymiany statyczne to wychodzi 100 pln, a za wymianę oleju w skrzyni w acco chyba da się taniej (w acco nie rozbiera się skrzyni tak jak w innych autach), tutaj masz tylko zdjęcie osłony pod silnikiem, odkręcenie śruby, czekasz grzecznie aż wyleci, wkręcasz śrubę zalewasz nowy (no wiadomo że jeszcze bagnet od oleju wyjmujemy ;) ), filtr zewnętrzny da się wymienić "od góry", ciasno jest żeby się do niego dobrać, ale do ogarnięcia. Jak chciałem zlecić wymianę to miało być 100pln za wymianę w silniku i skrzyni razem z filtrami (oczywiście olej i filtry we własnym zakresie). Co do samej statyczna vs dynamiczna to są różne zdania na ten temat... dynamiczna wymieni olej w całym układzie, 3x statyczna mimo wymiany (prawie) 9l nadal nie wymienisz całości, stary rozrzedzany nowym olej nadal będzie gdzieś tam pływał. Z drugiej strony spotkałem się z opiniami, że przy mocno ztyranym oleju i skrzyni dynamiczne wymiany nie są zalecane. No ale jak zawsze, każdy przypadek jest inny... 


  • 0

#18 darianski

darianski
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:zewsząd
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:11, 20.01.2018

Chyba masz racje, nie wydaje mi się żeby stan sprzęgła był w złym stanie. Nie ma trzasków, pisków, okna nie wypadają przy zmianie biegów, ale powiedzmy 3-4 razy na godzinę jazdy poskacze sobie na sekunde dwie. Poszukam dynamicznej wymiany. bo w sumie 9 litrów które zamierzam kupić powinno starczyć na cały układ na nowo.
Sprawa filtra w skrzyni: sprawdzałem alledrogo i nie mogłem nic znaleźć do Hondy. Filtry kupowałeś miejscowo czy z "neta"?


  • 0

#19 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 14:49, 20.01.2018

Tutaj masz filtr: http://haparts.pl/25430-plr-003.html on jest w komorze silnika. Jak wymieniałem olej w ASO to nikt nie wspomniał o wymianie takiego filtra. A znowu kiedyś jak gadałem w jednym z Krakowskich ASO, to mówili, że wymieniają.


  • 0

Japan forever !


#20 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:55, 20.01.2018

Ja kupowałem w haparts, i olej i filtr i podkładki pod śruby, u mnie odbiór osobisty, ale z wysyłką nie ma problemu. Sprawdź w strefie partnerskiej, chyba nadal mają swój temat. 


  • 0

#21 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:01, 20.01.2018

Niech ktoś przetnie ten filterek na pół i zobaczymy ile w nim materiału filtracyjnego i co wyłapał.

Takie gówienko a cena jakby w NASA robiony podobne do LPG po 10zł są

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#22 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:06, 20.01.2018

Dokładnie.. Ale co tam, dzięki temu spokojniejsza glowa..🤣
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#23 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:27, 21.01.2018

Kolego darianski 900zł za wymiane oleju która Ci nie pomoże? Masz objawy konwertera. Trzeba wykluczyć jednak wcześniej cewki, bo objawy też mogą być podobne. Regeneracja konwertera ok 650zł wysyłkowo , zwalenie skrzyni kolejne 650zł. I po tym nowy olej .
Ps. Koszt wymiany statycznej oleju powinien być taki sam jak oleju silnikowego czyli obecnie ok 50zł. Filozofia ta sama.
  • 0

#24 darianski

darianski
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:zewsząd
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:56, 22.01.2018

Dzięki za radę, chyba faktycznie lepiej od razu dać do regeneracji + statyczny nowy olej czyli 3 litry i wtedy zobaczymy. Z mojego researchu wynika że łączny koszt powinień wynieść ok 1000 zł. W sumie koszt podobny co 3x płukanie a coś dodatkowo zostaje już naprawione.

Szacunek na przykładzie firmy avanti z netu (pierwsza z brzegu):

300 zł zdjęcie/założenie/czyszczenie tego samego dnia

500 zł regeneracja

200 zł olej z wymianą

łacznie: 1000zł

 

Piszą że wszystko zajmuje jeden dzień w takim wypadku chyba ich po prostu odwiedzę.


  • 0

#25 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:58, 22.01.2018

Tylko jaki oni olej zaleją za 200zł.
  • 0

#26 total_psotal

total_psotal
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:WD
  • Silnik:mam
  • Wersja:taka z 4 kołami
  • KM:50+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:0
  • Nadwozie:Malowane
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:12, 22.01.2018

a jak Ci skrzynię na części rozłożą, to nie będzie pełnej wymiany oleju? albo przynajmniej większej niż te z 2,8 litra? 


  • 0

#27 darianski

darianski
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:zewsząd
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 22.01.2018

Ok mały update.
Dzwoniłem do firmy robiącej te konwertery. Więc jak przyjadę autem to za full regeneracje sprzęgła chcą 4800zł. Więc pytam ile samo wyjęcie i regeneracje konwertera (olej mój): 2700zl. No kurde serio?

@cysior jakie masz doświadczenie ze swoją regeneracją albo czy znasz kogoś kto to robił bo faktyczny koszt to grubo powyżej 1000 zł.

 

Najgorzej że ta wada co mam to też jeszcze nie koniec swiata żeby się pchać w takie koszta. Ale powiem szczerze że wymiana całego sprzęgła wychodzi połowe taniej.

Dzięki

Darek


Użytkownik darianski edytował ten post 15:28, 22.01.2018

  • 0

#28 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:31, 22.01.2018

Sentyrz w Krakowie. Mój mechanik od Forda tam wysyła i sobie chwali. Cena ta sama dla Hondy, pytałem go kiedyś.
Przy ponownym montażu mechanik ma szanse wymienić Ci więcej oleju niż przy klasycznej wymianie statycznej + zalanie konwertera. Najpierw sprawdź jednak błedy czy nie wypada Ci zapłon..bo objawy naprawdę mogą być podobne.

Ps. Nie kumam najpierw chcą 1000zł a potem nagle 4700? Świetna firma ;)
Co znaczy regeneracja full za 4700 a regeberacja nie full za 2700? Bo regeneracja to regeneracja; rozcięcie , nowe tarcze, spawanie, wyważanie..

Użytkownik cysior edytował ten post 18:02, 22.01.2018

  • 0

#29 darianski

darianski
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:zewsząd
  • Silnik:2.4
  • Wersja:CL9
  • KM:180
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:42, 22.01.2018

Błędy miałem sprawdzane. Mam tylko jakiś błąd do wyzerowania po wymianie czujnika ABS ale mniejsza o to, dzowniłem do tego Sentrzyna i gość coś wspomniał 1500 ale mówił że Hondy nie robią?! Jeszcze jutro zadzwonie bo szefa nie było, choć nie wiem co szef ma mieć do tego wszystkiego. W każdym razie rzucił 1500 za montaż/demontaż i regenerację.

 

Sprawdziłem ceny na przykładzie firmy Avanti z netu bez dzwonienia - za samą regenerację ok 800zł. Ale zadzwoniłem do zakładau koło Wrocławia który się tym zajmuje (inna strona) i mówi 2700...


Użytkownik darianski edytował ten post 19:45, 22.01.2018

  • 0

#30 cysior

cysior
  • Forumowicz
  • 465 postów
  • Skąd:Zachodniopomorskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:56, 23.01.2018

No to 1500 to dobra (i normalna) cena z montażem. Wszystko powyżej to naciąganie i zdzierstwo
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, automat 2.4

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq