na początek sprawdź czy linki sie luźno przesuwają, czy dźwigienka na zacisku cofa sie do końca, podciągnięcie linek raczej nic nie da
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 09:38, 21.08.2016
#32
Napisano 10:26, 21.08.2016
Tam masz chyba tarczo bębny,więc na początku popuść linkę w tunelu środkowym,pózniej wyreguluj odstęp szczęk od bębna (po zdjęciu koła w tarczy są takie otworki i tam jak sobie przyświecisz zobaczysz takie ząbki którymi się reguluje szczęki)
Regulujesz tak,aby słyszeć lekkie ocieranie,a pózniej podciągasz linkę,aby halmulec blokował na 4-5 ząbku i tyle.
O ile linki są ok.wszystko powinno działać.
#33
Napisano 08:08, 03.04.2017
Cały ambaras w regeneracji tylnego zacisku to ten mechanizm ślimakowy ręcznego. On jest chyba mało rozbieralny. I tam najczęściej ośka jest pordzewiała.
Jak to czyścicie i czy ewentualnie coś wymieniacie/dorabiacie?? Czy samo czyszczenie zwykle pomaga.
I potem na tą oskę i cały mechanizm smar - np. Ate Plastilube??
#34
Napisano 22:09, 29.06.2017
Na oske jezeli smar to nie Plastulibe tylko Bremszylinder bo to smar do tloczka i jest przystosowany do kontaktu z plynem hamulcowym.
Mam za to inne pytanie - chodzi o zastosowanie uszczelek z zestawu d4780
Sa uszczelki od srub plywajacych, dwie duze uszczelki do tloczka (jedna wchodzi w zacisk a druga w zacisk i tloczek), jest maly oring zakladany na oske przed wlozeniem do zacisku, jest uszczelka ktora uszczelnia oske po zewnetrznej stronie zacisku i zostala mi jedna uszczelka z ktora nie wiem co zrobic. Troche wieksza niz ten najmniejszy oring, okragla z takim malym rowkiem - przekroj nie bylby okragly tylko przypominal litere V. Gdzie ja powinienem zalozyc?
Dzieki
O to chodzi:
Użytkownik verul edytował ten post 22:59, 29.06.2017
#35
Napisano 15:23, 04.09.2017
No i mnie też spotkał problem nie odbijającego dobrze ręcznego.
Przy wymianie klocków z tyłu mechanizm został rozruszany, podziałał trochę i znów stanął.
Robiąc regenerację wystarczy wymienić same gumki, czy lepiej od razu z tłoczkami?
Takie coś będzie ok? http://allegro.pl/ze...6187240296.html
czy lepiej to? http://allegro.pl/re...6926488408.html
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 15:24, 04.09.2017
#36
Napisano 09:21, 05.09.2017
Jak masz dobre tloczki to lepiej zostaw oryginalne. I w regeneracji nie chodzi tylko o wymiane gumek. Musisz wyczyscic ten trzpien z rdzy, tak samo jak sam zacisk od jego strony. No i dobrze nasmarowac.
#38
Napisano 14:29, 15.09.2017
Będę musiał do tego zajrzeć. Szczerze mówiąc to nie wiem jak to wygląda, bo mechanik zmieniał klocki i rozruszał ten mechanizm. Podziałał trochę i po tygodniu znowu to samo. Taka akcja jest tylko w jednym kole, ale nie zaszkodzi i drugie przeczyścić i nasmarować.
Czym przesmarować ten mechanizm?
Jak wymiana to tylko używka mam rozumieć?
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 14:30, 15.09.2017
#39
Napisano 19:34, 15.09.2017
Wysłane z Tapatalk
#40
Napisano 09:28, 28.11.2017
A co zrobić w przypadku tarczobębnów? u mnie ręczny trzeba prawie do sufitu zaciągnąć żeby zadziałał ale i tak nie jest skuteczny, no i po spuszczeniu lekko trzyma koło, dopiero jak podczas jazdy lekko ruszę ręcznym to słychać głośne stuknięcie ( z każdego tylnego koła) - tak jak by dopiero odpuścił ręczny.
#41
Napisano 14:46, 28.11.2017
Zgodnie z informacją od Marcina (wolek) jest tam otwór do ręcznej regulacji wstępnego położenia szczęk. Z upływem czasu (i szczęk) trzeba to wyregulować śrubokrętem...A co zrobić w przypadku tarczobębnów...
No i trzeba też wyregulować napięcie linki (to już przy samej dźwigni).
Pozdrawiam
Tomek
#42
Napisano 09:13, 29.11.2017
Hej
Zgodnie z informacją od Marcina (wolek) jest tam otwór do ręcznej regulacji wstępnego położenia szczęk. Z upływem czasu (i szczęk) trzeba to wyregulować śrubokrętem...
No i trzeba też wyregulować napięcie linki (to już przy samej dźwigni).
Pozdrawiam
Tomek
Dzieki za odp. A co z klejącymi się szczękami?
#43
Napisano 12:37, 29.11.2017
Dodałem procedurę regulacji z ESM'a Accord Tourer (VII gen.) - regulacja hamulca ręcznego
#44
Napisano 11:16, 09.06.2020
Chciałem zapytać z ciekawości czy rozbierając dźwignie ręcznego w zacisku poleci płyn ham. czy nie? Pytam czy jest opcja czyszczenia bez odkręcania przewodu ham. i odpowietrzania bo tłoczek chodzi sprawnie tylko ręczny kuleje.
#45
Napisano 13:19, 09.06.2020
Masz do rozebrania cały zacisk. Inaczej tego nie zrobisz. Jak masz zamiar odkręcić tylko dziwnie i napryskac ta WD to sobie odpuść, szkoda zachodu bo to tak nie działa
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych