Określenie limuzyna w znaczeniu 'sedan wysokiej klasy' się zdeprecjonowalo już bardzo dawno temu. Accord jest to limuzyna klasy średniej i tyle, kropka. Tak jak np. Audi A4 sedan (w odniesieniu do którego w wersji sedan Audi wprost używa określenia Limousine) itp. itd.
Taki Legend czy A6 to są/były limuzyny klasy wyższej a A8 to jest limuzyna flagowa/luksusowa.
Wracając do sedna - zawieszenie w VIII może nie tyle jest głośne (choć wg. mnie jest dość głośne) to wnętrze ósemki też nie jest jakoś super wyciszone. Nie mamy tu wyłożonych wykładziną nadkoli (jak np. w Lexusie IS), ba z tyłu to nawet właściwych nadkoli nie ma...
Ja się do niedawna skarżyłem na hałasy/stuki-puki i piski na leżących policjantach. Nie było żadnych widocznych luzów w zawieszeniu.
Zdecydowałem się na wymianę przednich amortyzatorów (już były wymieniane 3 lata temu z oryginałów na Kayaby). Cisza może nie nastała ale jest o niebo, niebo ciszej/lepiej, szczególnie na tych leżących policjantach.
To też komentarz do stwierdzeń niektórych mechaników, że amortyzatory nie mogą hałasować jak są zużyte/uszkodozne.
Takie same stuki/puki i skrzypienia miałem wcześniej w VII-ce z tyłu i to też była wina amortyzatorów, po wymianie wtedy wszystko ustało.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 12:32, 22.01.2020