XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Głośna praca zawieszenia
#1
Napisano 09:09, 23.01.2013
Przeleciałem dział i nie znalazłem tej kwestii a mianowicie:
Czy wy (użytkownicy accorda VIII) też narzekacie na głośną pracę zawieszenia?
W moim egzemplarzu niepokojące stuki pojawiały się od początku użytkowania.
Z ciekawości umówiłem się kiedyś w salonie na jazdę próbną innym egzemplarzem i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że jest podobnie!
Będę wdzięczny za odzew.
#2
Napisano 12:34, 23.01.2013
Jeśli chodzi o accorda VIII to na forum trzeba grzebać grzebać i grzebać. Fajni byłby gdyby można w wyszukiwarce forum wyszukać tematy dotyczące danej generacji modelu.
To tak na wstępie do admina
Co do zawieszenia to niestety tak jest skonstruowane. Tylko pytanie czy to są stuki czy głuche DUDNIENIE? Jeśli dudnienie i nie ma żadnych usterek to norma. Z tego co wiem VII gen miał lepiej rozwiązane zawieszenie pod tym kątem.
Tak więc Tomtytus, musisz się przyzwyczaić Mogę Cię tylko pocieszyć tym, że ja jeżdżę Type-S na 18 calowych kołach i tu dopiero jest jazda na Polskich drogach. Ale to TYPE-S, więc mi pasuje. Póki co z auta jestem MEGA zadowolony. Co prawda jest gorzej wyposażony niż moje poprzednie Volvo. Ale cóż człowiek szybko się przyzwyczaja ........
Pozdrawiam
#3
Napisano 12:58, 23.01.2013
Odnośnie zawieszenia - ciężko dźwięk opisać słowami, ale tak jak piszesz: jest to głuche dudnienie. Szczególnie daje się we znaki przy poprzecznych przełomach/pęknięciach, na torowiskach, ale także gdy się zjeżdża powoli z progu zwalniającego albo krawężnika. Tak było od nowości.
Zaskoczyło mnie to, bo przez rodzinę przewinęły się używane civici IV, V oraz VI. Każdym z nich jeździło się bardziej komfortowo (w szczególności civiciem VI, gdzie było bardziej komfortowo/miękko i zdecydowanie ciszej) niż najnowszym accordem...który jest przecież dużym autem wyższej klasy.
No i jak na forum oglądam ten model z felgami większymi, niż seryjne 17stki a czasami jeszcze ze zmienionym zawieszeniem...to sobie jazdy nie wyobrażam
#4
Napisano 13:12, 23.01.2013
Wydaje mi się, że tył jest głośniejszy niż przód - tylne nadkola nie maja plastików ochronnych (ponoć są w wersji na Skandynawie).
Ktoś na forum chyba już wygłuszał cały tył (łącznie z bagażnikiem)
#5
Napisano 11:57, 25.01.2013
--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)
#6
Napisano 16:28, 25.01.2013
Okazuje sie ze w VIII pracuje jeszcze glosniej CIekawe jak bedzie w IX, bo przymiarzam sie do zmiany za jakies dwa lata.
#7
Napisano 18:06, 25.01.2013
Gdzieś czytałem, że XI generacja accorda będzie jeszcze bardziej komfortowa od VIII...ale jeśli tą drogą komfortu pójdą to gratulacje :-/
#8
Napisano 19:03, 26.01.2013
#9
Napisano 13:23, 29.01.2013
#10
Napisano 14:50, 13.05.2013
Mam nadzieje ze Honda wbrew nadziejom przedmowcow nie pójdzie w "komfort". Bo komfort to dla mnie bezpieczeństwo czyli dobre trzymanie sie drogi, a miękkie , bujające w zakrętach "ciche" zawieszenie tego nie daje.
#11
Napisano 10:40, 29.11.2013
#12
Napisano 13:18, 29.11.2013
#13
Napisano 22:26, 29.11.2013
I też miałem cichą nadzieję, że się przyzwyczaję. Ale mam wrażenie, że jest coraz gorzej albo coraz bardziej mnie to drażni.
Wiem też, że coś mi lekko stuka (i czuć luz) prawdopodobnie w maglownicy/układzie kierowniczym ale zawieszenie póki co jeszcze OK.
#14
Napisano 16:51, 30.11.2013
#15
Napisano 17:08, 16.12.2013
Nie zrozumiałeś co napisałem. Napisałem , że taki odgłos zawieszenia jak w accordzie, jest charakterystyczny dla zawieszenia wielowahaczowego. Taki sam jest w a4, alfie 159 czy "5"/"3". Natomiast w zakrętach w/w trzymają się b.dobrze. Coś za coś.Jeśli twierdzisz, że np. BMW 5 jest miękkie i bujające się...i się nie trzyma drogi - to chyba jednym z Twoich aut była piątka bez amortyzatorów
[ Dodano: 2013-12-16, 17:13 ]
Drażni cię dokładnie to samo co mnie w poprzednim aucie - to są luzy w maglownicy. Wymienili mi to na gwarancji i spokój.Myślę, że lifting nie obejmuje takich elementów jak zawieszenie.
I też miałem cichą nadzieję, że się przyzwyczaję. Ale mam wrażenie, że jest coraz gorzej albo coraz bardziej mnie to drażni.
Wiem też, że coś mi lekko stuka (i czuć luz) prawdopodobnie w maglownicy/układzie kierowniczym ale zawieszenie póki co jeszcze OK.
Co do liftingu: w moim nowym aucie (po liftingu, 2012) zawieszenie pracuje inaczej, ale być może jest to spowodowane tym ,że teraz mam accorda z silnikiem 2,4 , a przedtem 2,0 i zwieszenie ma chyba inną charakterystykę: lepiej wybiera nierówności, ale jednocześnie jest sztywne i samochód jest przyklejony do drogi
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych