Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pompa wspomagania 2.0

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 MKgrubasek

MKgrubasek
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:zajebista
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 08.04.2014

Witam!

Potrzebuje pompe wspomagania do benzyny 2.0 i tu mam pytanie czy pompa od deasela jak taka sama jak w benzynie ?

Drugie pytanie gdzie sie ja montuje ? W mojej wersji było wspomaganie elektryczne i potrzebuje zmienic :)

Pozdrawiam 


  • 0

#2 szyszon

szyszon
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:3,0
  • Wersja:coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:07, 08.04.2014

Pompa wspomagania od diesla jest inna jak i również 2,0 czy 2,4. Do 2,4 pompa ma oznaczenie RBB do 2,0 RBA do diesla nie wiem.


  • 0

Moje Acc 7 gen 2,4 Type-s

http://www.accordklu...zona-sprzedany/

f64be85f2016d8e7med.jpg


#3 MKgrubasek

MKgrubasek
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:zajebista
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:36, 08.04.2014

dzieki ziomuś :)

musze szukac do benzynki ;/


  • 0

#4 szyszon

szyszon
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:3,0
  • Wersja:coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:50, 08.04.2014

Ok spoko :)


  • 0

Moje Acc 7 gen 2,4 Type-s

http://www.accordklu...zona-sprzedany/

f64be85f2016d8e7med.jpg


#5 MKgrubasek

MKgrubasek
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:zajebista
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 09.04.2014

A da sie przerobic z elektrycznego na hydrauliczne ?


  • 0

#6 MKgrubasek

MKgrubasek
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:zajebista
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:29, 10.04.2014

Z tego co do tej pory ogarnałem to musze kupić zbiorniczek i pompe i da sie to połączyć tylko jak wygląda sprawa z napinaczem paska i samym paskiem ? trzeba zmieniac na inny ?


  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4786 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport GT
  • KM:190??
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombiwar
Reputacja: 74
Super

Napisano 17:31, 10.04.2014

mam pompę do 2.0 CL7


w ogóle mam całego na graty CL7


  • 0

tel. 603 36 sześć sześć 46 lub gg 4490471
regulacja zaworów wymiana oleju regeneracja zacisków wymiana tarcz klocków pomiar bicia tarcz - pomoc przedzakupowa pełna diagnostyka HDS Opinie <<<--- KLik
wszystkie nowe i używane części do Twojej Hondy - zapraszam   

przekładki silników 6 7 i 8 gen


#8 sebo_runner

sebo_runner
  • Forumowicz
  • 458 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:01, 15.04.2014

MKgrubasek

 

Patrzę , że ktoś Angola przekłada ? Bo na PL nie było elektrycznych wspom . 

 

Temat przerabiany na forum . Wywalasz koło pasowe górne w te miejsce kupujesz pompę do tego przewody , zbiorniczek i oczywiście magiel  . Wszystko zakładasz i hula ! Jedynie co to nie będziesz miał co wpiąć pod czujnik na przewodzie od wspomy 


Użytkownik sebo_runner edytował ten post 19:02, 15.04.2014

  • 0

Starajmy się jeździć jak ludzie ....

Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314


#9 szop44

szop44
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 23.02.2019

Cześć :)
odgrzebię trochę temat bo szkoda zakładać nowy :)


czy każda pompa od 2.4 spasuje do 2.4? czy są też jakieś różnice przedlift/polift, type-s/exe? Czy spokojnie mogę kupić pompę od 2.4 i podpasuje mi?


  • 0

#10 szop44

szop44
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:37, 25.02.2019

Już się dowiedziałem więc dopiszę gdyby ktoś szukał. Pompy od 2.4 są 2 różne :) jest pompa przedlift i pompa polift :) różnią się umiejscowieniem przewodu zasilania :)


  • 0

#11 Malinowy

Malinowy
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:12, 09.05.2019

Mam do Was właściwie pytanie odnośnie mojej pompy. Dysponuję zdjęciami, może pomogą rozwiać wątpliwości. Dodatkowo z maglownicy cieknie po lewej stronie, ale tylko podczas skręcania. Na postoju nie widać wycieków, kiedy koła są na wprost. Czy ta pompa ma objawy zapocenia solidnego czy nie przejmować się tym zupełnie?
BlSlZ40.jpg

RCXjJHT.jpg

7BRuY9y.jpg

ibgMMf2.jpg
 


  • 0

#12 vova777

vova777
  • Klubowicz
  • 447 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:03, 09.05.2019

Nie przejmować się.
  • 0

#13 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1271 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 28
Super

Napisano 20:09, 09.05.2019

Nie powinno się jej nagle pogorszyć. Samodzielna regeneracja nie jest jakoś szczególnie trudna, a koszt oryginalnych części (z łożyskiem z "zamiennika" SKF czy inne) nie przekracza 200zł.


  • 0

#14 Malinowy

Malinowy
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:04, 10.05.2019

Ok, jednak to już są objawy jakiegoś zapocenia? Myślałem, żeby to umyć wszystko i sprawdzić czy dalej taka sytuacja następuje. Czasem lepiej działać zawczasu by później nie mieć większych komplikacji.


  • 0

#15 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1271 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 28
Super

Napisano 12:50, 10.05.2019

U mnie po wymianie oringów i simmeringu od ponad roku pompa jest całkowicie sucha. Przed wymianą była mokra, ale płynu nie ubywało. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq