Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Eibach Pro Kit -30mm czy H&R -35mm?

VII eibach h&r sprezyny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dmn

dmn
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Antwerpia (Belgia)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 03.04.2014

Witam! Po zmianie kola z 16'' na 18'' chetnie chcialbym obnizyc swoja Hania bo wyglada jak traktor :diabelfaja:...
Chetnie zakupilbym zawieszenie gwintowane ale najtansze znalazlem za ok 800eu a tyle nie mam zamiar wydawac na samochod ktory slozy mi do dziennej jazdy tak wiec pozostal mi zakup sprezyn, z tego co widze najpopularniejsze to Eibachy Pro Kit...Ale z firmowek znalazlem tez H&R tak wiec zastanawiam sie nad zakupem jednego z tyh zestawow.

Chodzi mi glownie o to zeby jak najnizej zejsc (komfort malo mnie interesuje, sa tu calkiem dobre drogi no ale niestety duzo progow zwalniajacych).

Pyt 1. Mam dieselka i chetnie bym zobaczyl jak wyglada samochod przed i po zalozniu takich sprezyn? Ma ktos jakis przyklad? Boje sie ze wloze sprezyny a samochod dalej bedzie jak traktor...
Pyt 2. Na jednej ze stron znalazlem sprezyny H&R tylko ze do CL7 sa one -50mm a do CN1 (ktorego posiadam) tylko -30mm czemu tak? Nie da sie tych z benzyniaka wlozyc do diesla?


Co radzicie?

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi :)

 


Użytkownik dmn edytował ten post 20:48, 03.04.2014

  • 0

#2 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:24, 04.04.2014

Mam juz zakupione eibachy, i pewne za jakis tydzien je zaloze, wiec bedziesz mogl zobaczyc jaka jest roznica.


  • 0

#3 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:02, 04.04.2014

z cl7 do cn1 nie podejda, bo sa za miekkie, jak cos to szukaj z cl9, bo to mniej wiecej taka sama waga silnika, jak kupisz cos -30/35mm bedzie git i nei bedzie stal jak traktor, popatrz sobie w galerii bo duzo osob jezdzi na samych springach i jest :ok


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#4 szyszon

szyszon
  • Forumowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:3,0
  • Wersja:coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:06, 04.04.2014

Dmn,  posiadam eibach + seryjne amory chcesz zobaczyć jak siedzi, wejdź w mój temat.

 

http://www.accordklu...we-mody-str-10/


  • 0

Moje Acc 7 gen 2,4 Type-s

http://www.accordklu...zona-sprzedany/

f64be85f2016d8e7med.jpg


#5 eRMD

eRMD
  • Forumowicz
  • 147 postów
  • Skąd:Włodawa/Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:45, 05.04.2014

szyszon a jak jest z komfortem po zmianie? Dużo bardziej trzęsie? dobija? itd


  • 0

#6 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:39, 09.04.2014

sprezyny tylne kombi a sedan różnią się, bo w karawanie amor ze sprężyną montowany jest osobno

 

jesli ktos jest zainteresowany Eibachami do 7g 2.2d/2.4 to zapraszam na moje ogłoszenie w dziale sprzedam


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, eibach h&r sprezyny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq