Hm... lista co prawda drobiazgowa ale napewno zmieni pracę twojego silnika w szwajcarski zegarek:
Po kupnie hondy zrobiłem następujące rzeczy:
1 Regulacja luzów zaworowych+ ewentualnie nowa uszczelka pod pokrywą klawiatury zaworów i uszczelki szpilek( nie konieczne gdy Ci się nie poci z wymienionych miejsc ale warto bo masz pewność że bedzie szczelnie) Mechanik specjalizujący się w Hondach skasował mnie za usługę 70 zł ceny uszczelek nie pamiętam ale bez tragedii)
2 Napewno nowe świece zapłonowe nie inaczej tylko NGK koszt też bez tragedii koszt jednej nie oriętuje się ale nie powinien przekroczyć 15 zł
3 Wymieniłem również filtry no kurcze podstawa i drobne pieniądze.
4 Czyszczone miałem przepustnice, zawór EGR, krokowy. Nie pamiętam ale ok 70 zł
5 Przewody wysokiego napięcia+ kopółka i rozdzielacz- Dobre zamienniki cen nie pamiętam
Kultura pracy zmieniła się znacząco na wielki + Przebieg wymian to 180000 obecnie 216000 i co kolejne 10000 była przeprowadzana regulacja luzów zaworowych ze względu na LPG. Wydaje mi się że niczego nie pominołem ale zapewne koledzy mają jeszcze jakieś ciekawe propozycje( niestety kolejne koszty) Ja Wydałem kilka stówek i satysfakcja bez granic.
Na twoim filmiku nic dziwnego nie zauważyłem prócz usterki która już jest Ci znana. Zapalanie było na zimnym?
Użytkownik MaroSPSaccord edytował ten post 18:49, 10.03.2014