XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
F20Z1 - jak podnieść moc niewielkim kosztem?
#1
Napisano 11:28, 26.02.2014
W jaki sposób można podnieść moc Accorda z tym silnikiem? Z tego co się orientuję, to pomóc mogą: Wymiana kolektora na 4-2-1, wywalenie katalizatora, wymiana kolektora ssącego....
Pytanie, ile taka zabawa może kosztować i czy to w ogóle ma sens?
#2
Napisano 12:09, 26.02.2014
Wywalenie kata ma sens jak jest zapchany.
SsÄ…cy i wydechowy bez odetkania reszty wydechu nie bardzo majÄ… sens.
#3
Napisano 12:58, 26.02.2014
jak nie zależy ci na prędkości a chodzi o lepsze odejście z miejsca,to chyba najprościej i najtaniej skrzynię na krudszą jakąś wymienić.Raczej nie podniesiesz mocy w tym silniku taniej i efektywniej niż swap na jakiś większy motor.Ciekawe jaki słupek by można było zgrać z osprzętem od f20z1.Zeby maxymalnie obnirzyć koszty takiej operacji
#4
Napisano 14:41, 28.02.2014
#5
Napisano 18:55, 11.03.2014
Pytanie, ile taka zabawa może kosztować i czy to w ogóle ma sens?
Możesz założyć jeszcze kolektor ssący z h23, ale to może ugrasz 4-5koni i podobnie momentu.
Z drugiej strony prawda jest taka że F20 ciężko jest wzmocnić w n/a po niskich kosztach (czyt. do ok 1kpln). Planowanie, wymiana uszczelniaczy i dotarcie głowicy to ok 300zł, uszczelka gł100zł, jakiś kolektor wydech 421 300zł, ssący 200-300zł. Wydech też pasowało by przerobić, nie mówię tutaj o zrobieniu przelotu bo to największa głupota młodego 'tunera''w silniku atmosferycznym tylko zrobienie zgodnie ze sztuką. Pół biedy jeśli umiesz i sam sobie to wszystko ogarniesz i założysz, później to trochę wystroić i może wyszło by jakieś 15hp więcej. W necie było wielu tjunerów którzy chwalili się wynikami po 170hp w f20 ale jakoś nigdy nikt nie wrzucił chociaż by wykresu.
Moim zdaniem F20 nie warto modzić jako n/a. Co innego boost
Użytkownik Pawel_Aerodeck edytował ten post 18:58, 11.03.2014
#6
Napisano 01:20, 14.03.2014
Witam
troche nie zgodze sie z Toba na serii po wymianie ssacego i wydechowego z h23 juz masz 140-145 KM wiem bo praktykowalem to u siebie warunek sprawne motyle kazdy mod u mnie konczyl sie hamownia Strojenie .
Obecnie moj setup:
silnik po generalnym remoncie , kolektor ssacy H23 , kolektor wydechowy H23 polerowane kanaly , skrzynia z Preludy F20A4 odelzone kolo zamachowe Fidanza ,sprzeglo Stage 2 , uklad wydechowy 2,5 bez kata(cat Back) a koncowy dwukomorowy robiony na zamowienie pod silnik jest troche glosny ale nie znacznie . Power rura AOMA stozek K&N w oslonie pociagnietym powietrzem ze zderzaka z wystrojonym kompem legitymuje sie moca 161 KM a wiec da sie wykres dodam jak zakoncze wkoncu etap remontu domu i przeprowadzki.
A tu wykres kolegi z forum prelude team poland
http://forum.hondapr...otyle&start=420 wykres z silnika F20A4 133 KM po modzie z kolektorami
#7
Napisano 18:16, 16.11.2014
I jak możesz dodać już wykresik z hamowni?
#8
Napisano 22:35, 16.11.2014
Czleszek w F20A4 miał wynik :164,7 KM ,182,3Nm bez strojenia ECU ale przy zaledwie 3 st./C
Chłopaki na forum hondaprelude.pl osiągają w F20A4 wyniki ponad 150 do 160KM na seryjnym komputerze, tak więc gra jest warta świeczki bo kolektory H23 ssący+wydechowy kosztują kilkaset złotych (zamiast seryjnego żeliwnego kolektora wyd. H23 jeszcze lepszy będzie rurowy 4-2-1).
Do tego krótka skrzynia biegów M2A4/U2L4 i auto będzie jeździć sporo dynamiczniej ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 20:07, 24.11.2014
No nie takie kilka, sam dolotowy z H23 z 300zł kosztuje o ile trafisz jeszcze w znośnym stanie, jak trzeba rozebrać to z tego co się orientowałem uszczelka do tego kolektora koło 100zł, jak zrobisz dolot to i kolektor wydechowy by się przydał, rurowe 4-2-1 tez kolo 300 a to już wypadało by przemodelować cały wydech, do pojemności 2.0 minimum 2.25'' wywalić kata i jakieś dobre komorowe tłumiki zapodać można śmiało liczyć 1000zł tak mi się coś wydaje.
Po takim zabiegu można to nazwać "Accord Type S" Więcej się już chyba nie opłaca wkładać, wałek rorządu ostrzejszy pewnie z kolejnego kafla by kosztował.. A jeszcze nie wiem jak tu jest z podmianką głowicy, da rade coś przeszczepić z v-teckiem pod F serie?
Użytkownik Gordon_Freeman edytował ten post 20:12, 24.11.2014
#10
Napisano 22:25, 24.11.2014
. A jeszcze nie wiem jak tu jest z podmianką głowicy, da rade coś przeszczepić z v-teckiem pod F serie?
Jasne, że tak, możesz sobie przykładowo wrzucić głowicę z h22a7.
#11
Napisano 19:31, 25.11.2014
Robiłem takiego moda u siebie. Tak jak koledzy piszą dość droga zabawa, ale jak masz nadwyżki kasy to możesz pokombinować, po wymianach ssącego i wydechu przydałoby się kompa p28 wsadzić i przerobić żeby motylki otwierał przy ok 4000, do tego procedurę startową i zapalenie kontrolki przed odcięciem, potem porządne strojenie i całkiem fajnie jedzie. Warto też dolot powietrza trochę przerobić żeby dobrze oddychał. Koszt całego moda ok 1500-1700pln także sporo, ale różnica w osiągach wg mnie duża. Jak pojadę na hamownię napiszę ile się udało ugrać.
#12
Napisano 04:56, 26.11.2014
Jasne, że tak, możesz sobie przykładowo wrzucić głowicę z h22a7.
Szczerze mówiąc nie wiedziałem takich tematów żeby ktoś to robił dlatego byłem ciekaw czy głowice na 100% pasują. Ale chyba na Honda Karma wyczytałem że w serii F i H są wymienne głowice. Tylko pewnie rzeźba spora i w cenie głowicy z kolektorami kompem i strojeniem mamy swapa.
Jest jeszcze jedna sprawa za którą pewnie zaraz mnie zrugacie:D Jak ktoś ma LPG podpięte to po swapie może się okazać że instalacja też wymaga zmodyfikowania, a pod vtec-a instalacja koło 4koła kosztuje żeby to miało ręce i nogi:D
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, F20Z1, moc, podnieść
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
UkÅ‚ad wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych