Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jaki płyn zalać

płyn hamulcowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:00, 23.02.2014

A jak się do tego wszystkiego ma ABS lub jego brak ?

 

ABS -czyli Absolutny Brak Szczęścia :diabelgrin:  działa jak należy ,nie mam żadnych problemów

mówisz że miałeś zupe ,ale to może dlatego że nigdy nie był zmieniany ,zresztą miałeś problem z hamowaniem w ogóle?


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#17 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • Skąd:Wieś Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:19, 23.02.2014

kardas producent zaleca dot3 lub dot4 Valdi81 nigdy nie miałem o dziwo, nawet jak była zupa. Z drugiej strony ostatnio kilka razy go zagotowałem, stąd wątpliwości. Pytanie o ABS wzięło się z tego że niektóre mają przeznaczenie układów z ABS inne że również ABS ;-)


  • 0

#18 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:39, 23.02.2014

to zalewaj DOT 3  i po problemie.Będziesz miał nowe przewody ,świeży płyn i gitara będzie


  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#19 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 24.02.2014

Witam a czy wie ktoś jak zachowuje się płyn kiedy już raz został zagotowany?Pytam dla tego że mechanik jak wymieniał przewody to zalał mi układ jakimś dot 4 .Ale nie mam pojęcia jakiej firmy.Od jakiegoś czasu walczę z biciem na kierownicy podczas hamowania jak hamulce są gorące,Jak zimne to ok.Wymiana tarcz,klocków sprawdzanie zawiechy,nawet przeguby wew i podporę wału wymieniałem.Ostatnio wpadła mi do głowy taka hipoteza że może płyn zagotowało bo jakiś lipny był,i teraz np wrze przy 100 stopniach.Przez co pedał hamulca robi się twardy i pojawia się bicie na kierownicy,bo klocki nie są dociskane z jednakową siłą.Ale to tylko moja hipoteza,i chciałem się  nią z wami podzielić żeby usłyszeć wasze zdanie na ten temat


Użytkownik pniok76 edytował ten post 07:32, 24.02.2014

  • 0

#20 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:40, 24.02.2014

Jak płyn się zagotuje to masz odrazu zapowietrzony cały układ hamulcowy(btw DOT 4 musi spełniać normę wrzenia min 230stC). Tutaj stawiam na trochę zbyt słabe klocki - polecam szybko je wymienić na coś mocniejszego zanim siekę z tarczami zrobią...


Użytkownik pawpor edytował ten post 11:45, 24.02.2014

  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#21 KamilM

KamilM
  • Forumowicz
  • 511 postów
  • Skąd:Wieś Radom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:09, 27.02.2014

Zdecydowalem sie na dot 4 Motula. I kolejne pytanie w zwiazku z tym. Przy zalozeniu ze przewody sa nowe a w uklad wedlug manuala wchodzi 1,1 liter ile powinienem kupic biorac pod uwage odpowietrzenie?
  • 0

#22 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:22, 27.02.2014

1,5L powinno w takim razie wystarczyć.


  • 0

#23 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:11, 21.04.2014

Hej :-)

W grudniu wymieniałem (to trochę za dużo powiedziane-mechanik w ASO wymieniał) płyn hamulcowy i zdecydowałem się na ATE Typ 200 (DOT4) http://www.ate-hamul...oss_de-data.jpg

Tutaj ogólnie o płynach ATE http://www.ate-hamul...gkeiten_pl.html

 

Pozdrawiam

Tomek

 

Witaj. Jak sprawują się hamulce na tym płynie bo też chcę na taki wymienić ?
link: http://allegro.pl/pl...4096614796.html


  • 0

#24 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:47, 22.04.2014

Bardzo dobry płyn :)


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#25 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:56, 22.04.2014

Hej :-)

remek, trudno mi go porównywać, bo nie mam pojęcia co miałem wcześniej, ale z tym nie mam żadnych problemów. Mimo standardowych (małych) hamulców szczęśliwie 'udało' mi się w nikogo nie wjechać, choć miałem kilka awaryjnych hamowań, w tym raz jedno po drugim (tak się niefartownie zdarzyło). Co do reszty osprzętu to wszędzie mam tarcze OEM i klocki Black Diamond Fast Road.

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#26 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:08, 24.04.2014

Czyli nie warto inwestować w OEM. Dzięki za info.


  • 0

#27 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:10, 25.04.2014

Nie warto - szczególnie, że Typ200 ma wyższą temp wrzenia od płynu OEM


  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#28 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:56, 13.05.2014

Panowie 1litr płynu wystarczy na wymianę i odpowietrzenie układu w accordzie F20B6 ?


  • 0

#29 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:46, 13.05.2014

wystarczy


  • 0

#30 Biedrona

Biedrona
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Galicja
  • Silnik:2.0
  • Wersja:custom
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:26, 13.05.2014

Ile płynu potrzeba aby wymienić w całym układzie; pacjent -  CL7


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: płyn hamulcowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq