Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wahacze górne tył - ogarnięte!

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
61 odpowiedzi w tym temacie

#46 wolverine5pl

wolverine5pl
  • Nowy
  • 7 postów
  • SkÄ…d:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:57, 30.04.2020

czeka mnie wymiana na tourer. ale nigdzie nie moge znalesc nowych. na tej stronie pisze ze pasuje do tourera. pytanie czy tak? i czym rozni sie wersja saloon od tourer. wymiary? czy tylko wytrzymalosc? mam bushing zeby wymienic i narzedzia do wcisniecia ale martwie sie czy wogule odkrece a potem wcisne i dobrze bylo by miec plan zapasowy

 

https://www.autodoc....e-print/2887993


  • 0

#47 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • SkÄ…d:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:07, 30.04.2020

czeka mnie wymiana na tourer. ale nigdzie nie moge znalesc nowych. na tej stronie pisze ze pasuje do tourera. pytanie czy tak? i czym rozni sie wersja saloon od tourer. wymiary? czy tylko wytrzymalosc? mam bushing zeby wymienic i narzedzia do wcisniecia ale martwie sie czy wogule odkrece a potem wcisne i dobrze bylo by miec plan zapasowy

https://www.autodoc....e-print/2887993

Całe wahacze to chyba tylko oryginał. Sworznie pasują z przenich górnych a tuleje z FEBEST.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#48 wolverine5pl

wolverine5pl
  • Nowy
  • 7 postów
  • SkÄ…d:Londyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:36, 16.05.2020

Całe wahacze to chyba tylko oryginał. Sworznie pasują z przenich górnych a tuleje z FEBEST.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

spoko to dobra wiadomosc. kupilem dwa uzywane. niestety oba lewe. czy to ma znaczene? sworznie musze kupic a tulefe mam z febest tylko musze pomyslec jak je wcisnac


mam zestaw do wciskania. teraz pytanie jak balljoint (sworzen?) wyciagnac? z ktorej strony wyciskac? z tej so wystaje nozka?


  • 0

#49 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • SkÄ…d:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:37, 31.05.2020

spoko to dobra wiadomosc. kupilem dwa uzywane. niestety oba lewe. czy to ma znaczene? sworznie musze kupic a tulefe mam z febest tylko musze pomyslec jak je wcisnac

mam zestaw do wciskania. teraz pytanie jak balljoint (sworzen?) wyciagnac? z ktorej strony wyciskac? z tej so wystaje nozka?

Sworzeń wyprasowujesz naciskając na bolec z gwintem. Co do tulei to potrzebujesz jakieś 2 połówki rurki. Musisz zmierzyć na starej tuleji odstęp między ściankami wahacza. Uciąć taki kawałek rurki o średnicy nieco większej od tuleji. Później rozcinasz wzdłuż na pół. Zakładasz połówki wokół tuleji i lekko ściskasz opaską do węży. Teraz możesz już wyprasować starą i wyprasować nową. Musisz to zrobić na prasie hydraulicznej. Pamiętaj że tuleje są grubsze z jednej strony więc musisz je wyprasowywać w odpowiednim kierunku.

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#50 Beef

Beef
  • Forumowicz
  • 724 postów
  • SkÄ…d:BIA
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Turas
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:35, 18.10.2020

Postanowiłem trochę odświeżyć temat tych wahaczy. Po blisko 7 latach, 90 tys km i ostatnich trzech latach ciężkiego wpierd@lu jakie dostał mój Accord jako auto dostawczo-robocze w końcu jeden sworzeń z tej znienawidzonej i ch@#owej firmy dokuji wreszcie się poddał ponieważ zaczyna stukać. Niestety z przykrością stwierdzam że po raz kolejny założę dokuji ponieważ takie baty jakie to auto dostało po drogach szutrowych to i oem i 555 i CTR by się poddało już dawno. Dziękuję bez odbioru


  • 0

 


#51 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:49, 18.10.2020

Postanowiłem trochę odświeżyć temat tych wahaczy. Po blisko 7 latach, 90 tys km i ostatnich trzech latach ciężkiego wpierd@lu jakie dostał mój Accord jako auto dostawczo-robocze w końcu jeden sworzeń z tej znienawidzonej i ch@#owej firmy dokuji wreszcie się poddał ponieważ zaczyna stukać. Niestety z przykrością stwierdzam że po raz kolejny założę dokuji ponieważ takie baty jakie to auto dostało po drogach szutrowych to i oem i 555 i CTR by się poddało już dawno. Dziękuję bez odbioru

Ja miałem górne wahacze dokuji i nie sworzeń a guma się zerwała bo na pewno 5 latach jak nie więcej. Więc coś w tym co piszesz jest prawda ;)

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#52 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • SkÄ…d:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:07, 18.10.2020

Postanowiłem trochę odświeżyć temat tych wahaczy. Po blisko 7 latach, 90 tys km i ostatnich trzech latach ciężkiego wpierd@lu jakie dostał mój Accord jako auto dostawczo-robocze w końcu jeden sworzeń z tej znienawidzonej i ch@#owej firmy dokuji wreszcie się poddał ponieważ zaczyna stukać. Niestety z przykrością stwierdzam że po raz kolejny założę dokuji ponieważ takie baty jakie to auto dostało po drogach szutrowych to i oem i 555 i CTR by się poddało już dawno. Dziękuję bez odbioru

U mnie po ok 50 tysiącach kilometrów poddał się ctr z tyłu z lewej.

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#53 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 16:50, 19.10.2020

Czyli dochodzimy do kolejnej marki części która jednak jest warta uwagi. Szkoda tylko że tak ciężko dostępne

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#54 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 17:10, 19.10.2020

Dokuji jak pamiętam jest dostępne w auto land (hipol) jak i geparts.


"Niestety z przykrością stwierdzam że po raz kolejny założę dokuji ponieważ takie baty jakie to auto dostało po drogach szutrowych to i oem i 555 i CTR by się poddało już dawno."


No to kup teraz najlepiej OEM czy CTR i porównaj, skoro piszesz że te marki by się "poddały dawno" to ja się pytam na jakiej podstawie takie wnioski??

Warto by porównać, a nie gdybać i chwalić to co się ma:)

Do tego to jest pakowacz wewnętrznych firm o których wspominałem powyżej, tak jak Blue print, Japan line, JC itd.


Moje zdanie na temat tych części to ruletka, jedni zadowoleni, inni wracali z reklamacjami elementów zawieszenia metalowo gumowych czy łączników itd.

Zależy co się trafiło i jaka partia przyszła.

Cukierki się szybko zrywały w civikach.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#55 aikon.ok

aikon.ok
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • SkÄ…d:Ciechanów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 24.11.2020

Ja wymieniÅ‚em same sworznie tylnych wahaczy na CTRy i musiaÅ‚em to zrobić na aucie.  Niestety nie daÅ‚o siÄ™ odkrÄ™cić wahacza od nadwozia, Å›ruba w tulei jest zapieczona. Może macie jakiÅ› patent.


  • 0
Radek

#56 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:23, 25.11.2020

Prasa typu C jak do dolnych sworzni i ogarnie na aucie

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#57 maks981

maks981
  • Nowy
  • 2 postów
  • SkÄ…d:Trójmiasto
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:46, 10.03.2021

Czy ten sworzeń można wymienić w górnym tylnym wachaczu gen VII tylko w tourrer czy sedan. Bo są inne
  • 0

#58 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • SkÄ…d:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:54, 12.03.2021

W sedanie w górnym wahaczu nie ma sworznia, są dwie tuleje na końcach wachacza.


  • 0

#59 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:16, 12.03.2021

W sedanie też jest sworzeń z tyłu
  • 0

#60 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:25, 12.03.2021

s-l500.jpg

 

Bo jest sworzeÅ„- 52390-SEA-013 -> Wahacz górny tylny 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq