Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwnie odpala

VIII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#61 whiskey

whiskey
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 13.03.2015

Gdy odpalam silnik po nocy zawsze mam przez ok 1-2 sek niskie obroty i dopiero wtedy silnik wchodzi na ok 1200rpm. Czasami sie tak dusi z poczatku jakby powietrza nie dostawal ile powinien. Nie jestem mechanikiem ale probuje zebrac informacje o co chodzi, moze wspolnymi silami w koncu sie uda rozwiazac problem.
  • 0

#62 whiskey

whiskey
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:51, 13.03.2015

Może mi ktoś wyjaśnić na czym polega procedura wolnych obrotów i jak ją wykonać dokładnie? Dla Accorda VII oczywiście.
  • 0

#63 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:07, 13.03.2015

No czyli masz ten problem przy niskich temp jak teraz, po nocy. Ja sprobuje w ramach reklamacji wywalczyc w aso powtorna regulacje zaworow bo moim zdaniem wlasnie to spowodowalo u mnie ten problem
  • 0

#64 nilkp

nilkp
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • SkÄ…d:Isselburg/CheÅ‚m
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 13.03.2015

Może sprawdźcie czujniki temperatury powietrza i temperatury pÅ‚ynu chÅ‚odniczego jak i również przepÅ‚ywu powietrza, komputer nie zawsze pokaże usterkÄ™ tego typu jeżeli nie wychodzi poza zakres zaÅ‚ożonego przez producenta bÅ‚Ä™du tegoż czujnika. Mi w citroenie żony czujnik tem. powietrza  pokazywaÅ‚ -25 stopni i ledwo co paliÅ‚ a komp nie zgÅ‚aszaÅ‚ żadnych problemów ( zalewaÅ‚o silnik przy zapalaniu- bogata mieszanka). Może być jeszcze przywieszajÄ…cy siÄ™ zawór egr też może wpÅ‚ywać na takie cuda jak zimno to mu ciężej siÄ™ pracuje szczególnie w dislu przy tych sadzach :). Teoretycznie na odpalanie i pracÄ™ przeważnie  to ma wpÅ‚yw ( sondy pracujÄ… dopiero jak siÄ™ rozgrzejÄ… ), oczywiÅ›cie sÄ… jeszcze czujniki na wale i waÅ‚kach ale to raczej nie w nich tkwi przyczyna. W swoim czyÅ›ciÅ‚em czujnik powietrza i tak byÅ‚ zawalony że spiryt nie chciaÅ‚ go brac , dopiero specyfik do czyszczenia gaźników pomógÅ‚ i Å‚adniej pali i mniej :).


  • 0

#65 whiskey

whiskey
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 13.03.2015

Zaworów jeszcze nie regulowalem. Musze to zrobić i zobaczymy co będzie. Ale myślę że nie w tym jest problem. Raczej z dawkowaniem powietrza.
  • 0

#66 whiskey

whiskey
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 14.03.2015

No czyli masz ten problem przy niskich temp jak teraz, po nocy. Ja sprobuje w ramach reklamacji wywalczyc w aso powtorna regulacje zaworow bo moim zdaniem wlasnie to spowodowalo u mnie ten problem


Mam problem po kilkugodzinnym postoju, czyli np. po nocy, po weekendzie, itp. Nie ma znaczenia czy temp na zewnątrz to minus czy plus. Auto postoi i jest problem. Zaczyna od niskich obrotów i po chwili dopiero wchodzi na wyższe. Powinno być że po odpaleniu od razu wchodzi na ponad 1200rpm a nie dusi się jak menel. Później już nie ma problemów żadnych. Możesz mi Rhomek wytłumaczyć dokładnie na czym polega procedura wolnych obrotów dla Accorda VII? W innym poście opisałeś dla VIII a nie wiem czy to działa dla starszych modeli.
  • 0

#67 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:24, 14.03.2015

Mam problem po kilkugodzinnym postoju, czyli np. po nocy, po weekendzie, itp. Nie ma znaczenia czy temp na zewnątrz to minus czy plus. Auto postoi i jest problem. Zaczyna od niskich obrotów i po chwili dopiero wchodzi na wyższe. Powinno być że po odpaleniu od razu wchodzi na ponad 1200rpm a nie dusi się jak menel. Później już nie ma problemów żadnych. Możesz mi Rhomek wytłumaczyć dokładnie na czym polega procedura wolnych obrotów dla Accorda VII? W innym poście opisałeś dla VIII a nie wiem czy to działa dla starszych modeli.


To opisal ktos inny wiec nie mam pojecia. Ja mowilem tylko ze robili mi cos podobnego w aso
  • 0

#68 whiskey

whiskey
  • Nowy
  • 13 postów
  • SkÄ…d:UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:30, 14.03.2015

Ok. Postaram się znaleźć info na ten temat. Może reset ECU coś pomoże.
  • 0

#69 Volt

Volt
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • SkÄ…d:WOT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:23, 17.11.2015

Mnie też dopadł problem z przygasaniem. Po uruchomieniu zimnego silnika, wchodzi na normalne obroty i po kilku sekundach 2 do 5 na chwile przygasa, zazwyczaj tylko spadają obroty ale czasami tez gaśnie. Świece i zawory zrobione, szukam dalej, czas na przepustnicę. Czy komuś udało się rozwiązać ten problem w VII polift?


  • 0

#70 Pafen

Pafen
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 27.04.2017

Panowie,

 

mam podobny problem w swojej VII i natrafiłem na ten wątek, więc się podczepię.

 

Po nocy/dłuższym postoju auto lekko się dławi i odpala na ok. 700 rpm, po sekundzie podbija do normalnych wartości tj. 1000-1200 i wszystko jest ok. Żadnych innych objawów w użytkowaniu auta nie zauważyłem, które mogłyby podpowiedzieć w czym problem. Raz jedynie mi się ostro zdławił przy odpalaniu na ciepłym.

 

Jakieś pomysły? Z tematu nie wynikło nic jednoznacznego, a być może ktoś się uporał z tematem :)


  • 0

#71 Pafen

Pafen
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • SkÄ…d:GdaÅ„sk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:50, 20.05.2017

Witam,

 

lekko odkopię temat. Do powyższego dodam następujący objaw: podczas odpalania auta wskaźnik paliwa wędruje do "0" i po chwili wraca do właściwego poziomu. Obstawiałem kiepski stan akumulatora (u niektórych wymiana pomogła), ale podjechałem dzisiaj na szybką diagnozę i wyszło na to, że wszystko z nim ok.

 

Poza tym wszystko jest ok, żadnych spadków mocy, szarpania, silnik pracuje równo.. jakieś pomysły? :(


  • 0

#72 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:27, 20.05.2017

A połączenia masowe sprawdziłeś? Może masę ma słabą?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#73 DonPaco

DonPaco
  • Forumowicz
  • 5 postów
  • SkÄ…d:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:07, 03.11.2017

Szukacie dziury w całym, ten typ tak ma. Silnik nie gaśnie, więc wszystko w porządku, skoro jest to chwilowe zdławienie obrotów i dzieje się tak w innych autach. Silnik w VII gen też inaczej zachowuje się na wolnych obrotach niż ten np. z V generacji, taka uroda silnika... pozdr

zgadzam się w 100% z sebasto...Mam oczywiście ten sam problem, zmiana oleju nowego aku czyszczenie i regulacja przepustnicy oraz regulacja zaworów nic nie zmienia, tak jak u wielu innych uzytkownikow.

Sa 3 grupy uzytkownikow..1 - ci ktorzy problem maja i to zauwazyli...2- ci ktorzy ten problem mają i tego nie zauważyli...3- i w końcu ci którzy tego problemu jeszcze nie mają:)

Wszystko w temacie


  • 0

#74 paniemarianie

paniemarianie
  • Nowy
  • 19 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:cw1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:58, 26.11.2017

Od kilku tygodni dopadł i mnie ten problem przy przebiegu 50000. Czy ktoś się uporał? wymiana filtrów nie pomoże?


  • 0

#75 pawelzszu

pawelzszu
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:BiaÅ‚yStok
  • Silnik:2,0
  • Wersja:lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 26.11.2017

 

U mnie jest tak, za tydzień sprawdzę zawory i dam znać


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq