XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 18:59, 13.03.2015
#62
Napisano 19:51, 13.03.2015
#63
Napisano 20:07, 13.03.2015
#64
Napisano 20:32, 13.03.2015
Może sprawdźcie czujniki temperatury powietrza i temperatury płynu chłodniczego jak i również przepływu powietrza, komputer nie zawsze pokaże usterkę tego typu jeżeli nie wychodzi poza zakres założonego przez producenta błędu tegoż czujnika. Mi w citroenie żony czujnik tem. powietrza pokazywał -25 stopni i ledwo co palił a komp nie zgłaszał żadnych problemów ( zalewało silnik przy zapalaniu- bogata mieszanka). Może być jeszcze przywieszający się zawór egr też może wpływać na takie cuda jak zimno to mu ciężej się pracuje szczególnie w dislu przy tych sadzach . Teoretycznie na odpalanie i pracę przeważnie to ma wpływ ( sondy pracują dopiero jak się rozgrzeją ), oczywiście są jeszcze czujniki na wale i wałkach ale to raczej nie w nich tkwi przyczyna. W swoim czyściłem czujnik powietrza i tak był zawalony że spiryt nie chciał go brac , dopiero specyfik do czyszczenia gaźników pomógł i ładniej pali i mniej .
#65
Napisano 20:41, 13.03.2015
#66
Napisano 18:02, 14.03.2015
No czyli masz ten problem przy niskich temp jak teraz, po nocy. Ja sprobuje w ramach reklamacji wywalczyc w aso powtorna regulacje zaworow bo moim zdaniem wlasnie to spowodowalo u mnie ten problem
Mam problem po kilkugodzinnym postoju, czyli np. po nocy, po weekendzie, itp. Nie ma znaczenia czy temp na zewnątrz to minus czy plus. Auto postoi i jest problem. Zaczyna od niskich obrotów i po chwili dopiero wchodzi na wyższe. Powinno być że po odpaleniu od razu wchodzi na ponad 1200rpm a nie dusi się jak menel. Później już nie ma problemów żadnych. Możesz mi Rhomek wytłumaczyć dokładnie na czym polega procedura wolnych obrotów dla Accorda VII? W innym poście opisałeś dla VIII a nie wiem czy to działa dla starszych modeli.
#67
Napisano 18:24, 14.03.2015
Mam problem po kilkugodzinnym postoju, czyli np. po nocy, po weekendzie, itp. Nie ma znaczenia czy temp na zewnątrz to minus czy plus. Auto postoi i jest problem. Zaczyna od niskich obrotów i po chwili dopiero wchodzi na wyższe. Powinno być że po odpaleniu od razu wchodzi na ponad 1200rpm a nie dusi się jak menel. Później już nie ma problemów żadnych. Możesz mi Rhomek wytłumaczyć dokładnie na czym polega procedura wolnych obrotów dla Accorda VII? W innym poście opisałeś dla VIII a nie wiem czy to działa dla starszych modeli.
To opisal ktos inny wiec nie mam pojecia. Ja mowilem tylko ze robili mi cos podobnego w aso
#68
Napisano 18:30, 14.03.2015
#69
Napisano 12:23, 17.11.2015
Mnie też dopadł problem z przygasaniem. Po uruchomieniu zimnego silnika, wchodzi na normalne obroty i po kilku sekundach 2 do 5 na chwile przygasa, zazwyczaj tylko spadają obroty ale czasami tez gaśnie. Świece i zawory zrobione, szukam dalej, czas na przepustnicę. Czy komuś udało się rozwiązać ten problem w VII polift?
#70
Napisano 20:29, 27.04.2017
Panowie,
mam podobny problem w swojej VII i natrafiłem na ten wątek, więc się podczepię.
Po nocy/dłuższym postoju auto lekko się dławi i odpala na ok. 700 rpm, po sekundzie podbija do normalnych wartości tj. 1000-1200 i wszystko jest ok. Żadnych innych objawów w użytkowaniu auta nie zauważyłem, które mogłyby podpowiedzieć w czym problem. Raz jedynie mi się ostro zdławił przy odpalaniu na ciepłym.
Jakieś pomysły? Z tematu nie wynikło nic jednoznacznego, a być może ktoś się uporał z tematem
#71
Napisano 15:50, 20.05.2017
Witam,
lekko odkopię temat. Do powyższego dodam następujący objaw: podczas odpalania auta wskaźnik paliwa wędruje do "0" i po chwili wraca do właściwego poziomu. Obstawiałem kiepski stan akumulatora (u niektórych wymiana pomogła), ale podjechałem dzisiaj na szybką diagnozę i wyszło na to, że wszystko z nim ok.
Poza tym wszystko jest ok, żadnych spadków mocy, szarpania, silnik pracuje równo.. jakieś pomysły?
#72
Napisano 19:27, 20.05.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#73
Napisano 11:07, 03.11.2017
Szukacie dziury w całym, ten typ tak ma. Silnik nie gaśnie, więc wszystko w porządku, skoro jest to chwilowe zdławienie obrotów i dzieje się tak w innych autach. Silnik w VII gen też inaczej zachowuje się na wolnych obrotach niż ten np. z V generacji, taka uroda silnika... pozdr
zgadzam się w 100% z sebasto...Mam oczywiście ten sam problem, zmiana oleju nowego aku czyszczenie i regulacja przepustnicy oraz regulacja zaworów nic nie zmienia, tak jak u wielu innych uzytkownikow.
Sa 3 grupy uzytkownikow..1 - ci ktorzy problem maja i to zauwazyli...2- ci ktorzy ten problem mają i tego nie zauważyli...3- i w końcu ci którzy tego problemu jeszcze nie mają
Wszystko w temacie
#74
Napisano 14:58, 26.11.2017
Od kilku tygodni dopadł i mnie ten problem przy przebiegu 50000. Czy ktoś się uporał? wymiana filtrów nie pomoże?
#75
Napisano 18:18, 26.11.2017
U mnie jest tak, za tydzień sprawdzę zawory i dam znać
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 maj 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 maj 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 maj 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 maj 2024 VIII |
|
|
|
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wypadanie zapłonów - dziwny przypadekNapisany przez Wlr , 13 maj 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych