Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwnie odpala

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
102 odpowiedzi w tym temacie

#16 hondownik

hondownik
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Swindon/Cieszyn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:05, 18.11.2013

No to i ja również się podpinam z dziwnym odpalaniem na zimnym ( pierwsza faza przymulenie silnika do 500 obrotów a po 1-2s wchodzi na 1100 a po chwili spadają obroty do 800 (chyba... :k , nie pamiętam)
Serwis zrobiony 2 tygodnie temu (wymienione wszystkie filtry + oliwa 10w40) - wiem powinna być co najmiej 5w40 lub 5w30 a najlepiej 0w20 no ale ja za serwis nie płaciłem i jeszcze jeden mnie czeka w przyszłym roku za free (jako, że poprzednia włascicielka kupiła plan serwisowy na 5 lat).
Na ciepłym tak jak wszyscy piszą wszystko elegancko :-D . Moim zdaniem paliwo tego nie powoduje, tankowałem już wszędzie (od najtańszych stacji Asda, Tesco po Shell i brane było paliwo z najwyżej półki), a problem dalej występował i występuje, a i paliwo zawsze do pełna tankowane, postanowiłem się nie przejmować .... już to olałem !!. Niestety ale w nowym modelu za dużo rzeczy mnie juz irytuje !! (chodzi tu o symfonie dzwięków z różnych okolic drzwi, tapicerki, foteli jak i deski rozdzielczej).
Pozdrawiam
  • 0

www.gregphotography.co.uk


#17 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 18.11.2013

Trzaski tapicerki są do ogarnięcia, skrzypiące fotele też. To odpalanie już mnie tak wku..... . Najgorsze, że nie widzę rozwiązania. A samochód ma dopiero 4 lata. Ciekawe co będzie za następne 3.... :eee
  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#18 trekker200

trekker200
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:cl 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 18.11.2013

spróbuj jeszcze raz wyczyścić ten IAC tu masz linka http://www.accordklu...pic.php?t=39132
  • 0

#19 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 04:34, 21.11.2013

mam benzyna 2.0 przebieg 102 000km i tez mam takie same objawy jaki adrianno. Miałem regulację zaworów przy przebiegu 98 000km i minimalnie może jest lepiej ale na pewno problem nie ustąpił.
Mam pytanie do Was a jak wam odpalają Hanki zimą jak temperatura spada poniżej -10 stopni, bo u mnie wtedy dramat musze kręcić kilka razy i przy mrozie -15 nie mogłem jej odpalić rano. W ciagu dnia temp sie podniosła i z trudem bo z trudem ale odpalił.
Jak juz raz odpali w ciągu dnia to nie ma potem już problemu, latem tez odpala za 1 razem, ale te chwilowo spadające obroty są.
Faktycznie problem jest irytujący i jak widać za bardzo nie ma pomysłu o co chodzi. Paliwo lałem z totalnie różnych stacji i nie zauważyłem wpływu paliwa na opisywany problem. :-(
  • 0

#20 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:52, 21.11.2013

Co do ujemnych temperatur to jeszcze nie wiem bo zbyt krótko go użytkuję. Natomiast klinika hondy drugi dzień go testuje i nic. Wiem, że pomierzyli ciśnienie paliwa i podobno jest dobre. Rozwiązania nie ma. Za to ja mam czarne myśli czy go nie zamienić chociaż nie chciałbym tego. Zbyt dużo kasy w niego wsadziłem.
  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#21 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:04, 21.11.2013

Nie chce was martwic,ale jak juz pisalem te objawy z ciezkim odpalaniem na zimnym wystapily u mnie juz 4 dnia od kupna...z przebiegiem 200 km...slownie dwiescie kilometrow.
Poniewaz pracuje w ASO Hondy mialem do dyspozycji testowke z przebiegiem 1000 km i moglem wymieniac co chcialem...nic to nie dalo.
Tak wiec jakiekolwiek regulacje,inwestowanie sa moim zdaniem zbedne. Trzeba to chyba polubic/zaakceptowac :k ...taki urok R20A3.
U mnie ten objaw wystepuje kilka razy w roku...wiec mozna z tym zyc,aczkolwiek jest to lekko denerwujace.
Co do odpalania przy mrozach,to mam go juz trzy zimy i byly temperatury -25 stopni.
Nie bylo jakichkolwiek problemow ze startem.
Wedlug moich obserwacji najczesciej Hanka stawia opor jak jest wilgotno :mrgreen:
  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#22 refi68

refi68
  • Forumowicz
  • 126 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2,4
  • Wersja:ACCORD COUPE
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:26, 22.11.2013

Gdybym miał problem 4 razy w roku to bym się tym zbytnio nie przejmował. Ja mam problem cały rok- oczywiście latem jest on prawie niezauważalny, natomiast ze spadkiem temperatury jest coraz bardziej dokuczliwy. Odpalam auto po dłuższym postoju ( np. rano) i obrotomierz pokazuje 1200-1300obrotów potem spadek na 500-600 obr i powrót na normalne obroty około 1000 (zimny silnik). Jak jest minus 15 i więcej to kręcę i kręcę i nic , co jest bardzo irytujące bo aż się boisz jechać w trasę jak rano nie wiesz czy odpalisz "niezawodną" hondę :k
Jestem wstępnie umówiony z mechanikiem Cheker-em okolice Poznania ( dla niewtajemniczonych fachman jaki mało, jest o nim na forum) , ale czekam aż się ochłodzi aby przetestował co i jak.
Obserwuję wątek bo jestem ciekawy czy coś się wyjaśni, choć nie będzie to prosta diagnoza. Myślałem że jakiś element mi szwankuje i jest to jednostkowy temat, ale widzę iż problem jest większy i dotyczy większej liczby aut.
Ciekawe czy chłopcy z kliniki hondy coś znajdą.
  • 0

#23 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:57, 23.11.2013

Odebrałem dzisiaj samochód z kliniki hondy. Rozłożyli ręce i stwierdzili, że nie wiedzą gdzie tkwi problem. Ciśnienie paliwa dobre. Reszta też.
  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#24 kornik1981

kornik1981
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Sokołów Podlaski
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Opel Astra III Classic
  • KM:90
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 24.11.2013

Witam wszystkich! Nie posiadam Accorda, biorę pod uwagę zakup tego auta. To co tu piszecie, nie napawa zbytnio optymizmem, problemy te nie powinny dotyczyć auta za ok. 100 tys.pln. Widziałem, że wypowiadają się tu użytkownicy wersji 2.0. Czy problem ten występuje tylko w przypadku tego silnika? Czy 2.4 odpala lepiej? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  • 0

#25 ariel

ariel
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:09, 24.11.2013

Do dlaczego (przynajmniej u mnie) problem występuje okresowo?
U mnie zaczął się mniej więcej rok temu. W kwietniu, po przeglądzie — olej, filtry i pełen serwis klimy (nawet osuszacz) — do tego dodatek do czyszczenia wtrysków i problem zniknął na kilka miesięcy. Wrócił na początku miesiąca. Auto zawsze odpala bez problemu, tylko to przyduszenie w okolicach 900–1000 rpm. Jest to lekko denerwujące, ale powoli zaczynam się przyzwyczajać.
  • 0

#26 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 25.11.2013

Nie wiem czy dobrze kombinuję ale wydaje mi się , że u mnie ta przypadłość występuje w tych zimniejszych miesiącach tzn. kiedy temperatura na zewnątrz jest poniżej 10 st. C . Ja parkuję samochód pod chmurką. Tak myślę żeby zrobić taki myk: przed rozruchem na zimno wykręcić czujnik temperatury i trochę go podgrzać ( np. włożyć do ciepłej wody na chwilkę) żeby oszukać komputer ustalający mieszankę. Mam wrażenie , że go " zalewa " . Tylko temperatury na zewnątrz w tym tygodniu nie zachęcające do grzebania przy silniku.....Brrrr.... u mnie 0 st. C i śnieg.
  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#27 sebasto

sebasto
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:0,5 w porywach do 0,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:46, 25.11.2013

Szukacie dziury w całym, ten typ tak ma. Silnik nie gaśnie, więc wszystko w porządku, skoro jest to chwilowe zdławienie obrotów i dzieje się tak w innych autach. Silnik w VII gen też inaczej zachowuje się na wolnych obrotach niż ten np. z V generacji, taka uroda silnika... pozdr
  • 0

#28 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:03, 25.11.2013

A może wymiana softu pomoże, napewno łatka już jakaś jest :)
  • 0

#29 adrianno

adrianno
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:śląsk
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 25.11.2013

Kto się tego podejmie :?:
  • 0
2.2 i-ctdi 2004 tourer
2.0 i-vtec 2009 tourer

#30 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:20, 25.11.2013

Kto się tego podejmie

Ja nie widzę problemu. :mrgreen:
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq