Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sworzeń wahacza górnego Accord VII cl7

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

#61 sly1234

sly1234
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:44, 18.09.2017

Witam was.

Stoję przed wymianą sworznia u siebie w Hanii. ( Accord 2006 2.2 ctdi)
Rozumiem ze ten model " CBHO-34 " od CTR będzie pasować?
  • 0

#62 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:51, 18.09.2017

Jeśli masz oem wahacz to bankowo będzie.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#63 mackowskib

mackowskib
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 21.12.2018

Panowie i Panie odgrzewam kotleta, czy wybicie tego górnego sworznia jest problematyczne i czy nabicie nowego jest proste czy mogą być jakieś problemy lub potrzebne jakies inne narzedzia niż młotek?

Pytanie 2 czy istnieje jakas szansa że sworzeń nie siądzie i bedzie luz jakiś? Mechanik coś mi ściemniał, że ta operacja się czasem nie udaje i będzie trzeba nowy cały wahacz kupić?

Kupiłem sworzeń CTR CBHO-34 15-05034 Czy to jest wlaściwy dla CL7 bo wcześniej ktoś jakis inny model podawał.

Z gory ogromne dzieki za pomoc.
  • 0

#64 mackowskib

mackowskib
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 21.12.2018

Panowie i Panie odgrzewam kotleta, czy wybicie tego górnego sworznia jest problematyczne i czy nabicie nowego jest proste czy mogą być jakieś problemy lub potrzebne jakies inne narzedzia niż młotek?

Pytanie 2 czy istnieje jakas szansa że sworzeń nie siądzie i bedzie luz jakiś? Mechanik coś mi ściemniał, że ta operacja się czasem nie udaje i będzie trzeba nowy cały wahacz kupić?

Kupiłem sworzeń CTR CBHO-34 15-05034 Czy to jest wlaściwy dla CL7 bo wcześniej ktoś jakis inny model podawał.

Z gory ogromne dzieki za pomoc.
  • 0

#65 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:57, 21.12.2018

Młotkiem trzeba się napracować, mieć ~2kg i trochę siły, zdecydowania.
Nie jest to takie proste jak dziurę w śniegu wyszczać jeśli nie masz o tym pojęcia.
  • 0

#66 pomier

pomier
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Płock / Sierpc
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:06, 04.01.2019

Witam a ja mam inne pytanie odnośnie tego sworznia.

Mam problem z drganiem kierownicy przy hamowaniu i zakładałem że to tarcze. Dałem do stoczenia i delikatnie sytuacja się poprawiła ale nadal jest drganie.

Czy to może być wina zużytych sworzni górnych?

 

Pytam bo spotkałem się z taką informacją ale sam nie wiem. Myślałem kupić nowe org. tarcze ale może to wina tych górnych sworzni?

 

Pozdrawiam


  • 0

#67 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:47, 04.01.2019

Ja uważam ,że nadal są to tarcze.
Górny sworzeń ..jego luz( oczywiście było nie raz) sprawdzisz w każedej chwili łapiąc koło od góry i szarpiąc do siebie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:48, 04.01.2019

  • 0
                       

#68 pomier

pomier
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Płock / Sierpc
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:50, 04.01.2019

ok zrobię tak jak zakładałem, zajmę się tarczami. Chcę kupić na przód oryginały a na tył jakieś dobre zamienniki. Przy okazji muszę odświeżyć zaciski.

Pozdrawiam


  • 0

#69 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:39, 04.01.2019

pamiętaj o czujniku zegarowym przy zakładaniu tarcz, bez tego nie podchodzi się do naprawy hamulców w hondzie


  • 0

#70 pomier

pomier
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Płock / Sierpc
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:12, 05.01.2019

a dp czego ten czujnik skoro tarcze nowe i piasta będzie wyczyszczona? tzn. wiem do czego służy to narzędzie ale pytam bo jak robiłem toczenie tarcz a potem mechanik zakładał je na piasty to nie używał czujnika tylko sruuu i przykręcał. Może mechanik źle przeprowadził montaż?


  • 0

#71 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:47, 05.01.2019

Honda generalnie jest "wrażliwa" na krzywe tarcze, dlatego niepisanym zaleceniem jest sprawdzenie bicia tarcz po ich zamontowaniu. 

Statystycznie rzecz ujmując, toczenie tarcz nie gwarantuje tego, że po założeniu będą proste i nie będzie bicia. 

Więc, rozsądnie jest dla pewności po założeniu tarcz zmierzyć bicie.


  • 0

#72 karol1311

karol1311
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gorzów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:45, 14.01.2019

Apropo https://youtu.be/ZNi_uVbvQEg?t=567


  • 0

#73 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 17:26, 14.01.2019

Koledzy poczytajcie trochę w wątku o hamulcach... tam nie tylko tarcze po montażu, ale i same piasty przed montażem powinno się sprawdzić tym czujnikiem.
Przynajmniej takie są zalecenia montażu/wymiany tarcz.

Pozdrawiam
Tomek

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#74 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 06.08.2019

jakie muszą byc wymiary stożka sworznia dolnego i górnego bo spotkałem sie z dwoma wymiarami chciałbym wymienic wszystkie u siebie dla bezpieczeństwa i czytałem ze przy zakupie trzeba zwrócić uwage na wymiary własnie 555 miała taki problem czy to prawda?? 


  • 0

#75 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 05:27, 07.08.2019

W 555 nie spotkałem się aby był z tym problem.. Co innego z ctr-em
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq