XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 08:49, 28.06.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#47
Napisano 10:52, 28.06.2017
wszystkie gumy są nowe i dolne sworznie też, stukanie zostało. Górnych nie wymieniałem bo "ciężko chodziły". Został jeszcze amor do sprawdzenia albo poduszki pod silnikiem. Stuka tylko z prawej strony na wybojach.
#48
Napisano 08:56, 13.07.2017
Hej, mam podobny problem, z prawej strony stuka. Wymienione dolne sworznie.
Bardziej chciałbym się zapytać, czy rzeczywiście trzeba wyciągać wahacz żeby wymienić górne ?
i czy żeby wyciągnąć wahacz trzeba wyjąć sprężyne i amortyzator?
#49
Napisano 09:29, 13.07.2017
Zeby wymienić sworzeń musisz wyjąć górny wahacz - nie da rady inaczej.
Samo wytarganie wahaczy to pikuś - puszczasz od góry amor, od dołu również odkręcasz mocowanie, aby zszedł jak najniżej i wchodzisz kluczem aby odkręcić 2 śruby wahacza z budy. Szybka robota.
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 09:29, 13.07.2017
#50
Napisano 09:32, 13.07.2017
Może trochę nie na temat - da się wyjąć amor ze sprężyną bez wyjmowania przegubu w piasty i wykręcania górnego sworznia? Mam na myśli amor z wraz z dolnym mocowaniem prez które przechodzi śruba mocująca do dolnego wahacza.
#51
Napisano 09:52, 13.07.2017
#52
Napisano 10:14, 13.07.2017
najlepiej dzień wcześniej namocz naftą lub spryskaj jakimś innym środkiem penetrującym tę śrubę trzymającą mocowanie amora - potem ją odkręcasz, wyciągasz z niej amor i wychodzi bez problemu po odkręceniu górnego mocowania
#53
Napisano 10:24, 13.07.2017
Koledzy a znacie coś lepszego od CTRa. Ja osobiście zraziłem się do tej marki, właśnie mam do wymiany ten sworzeń po roku użytkownia i przebiegu 15k km. Więc, treochę nie rozumiem zachwytu nad ta marką, ale być może miałem pecha...
Jest dostępne na rynku coś lepszego??
Naturalnie - jedyne dostępne w Europie produkowane w Japonii elementy zawieszenia, marka 555, producent Sankei Industry Co., Ltd.
Lepszych na chwilę obecną kupić się nie da.
#54
Napisano 11:56, 13.07.2017
Kiedyś Hapatrs w swoim artykule dot. sworzni napisali, że często przyczyną krótkiego życia sworznia jest jego nieprawidłowy montaż. Swoje wymieniałem sam, i wiem że wchodzą ciężko,a tulejka dociskająca nie może mieć większej średnicy niż górny płaszcz sworznia. Sworzeń wciskałem tulejką która w miejscu styku ze sworzniem miała może ze 2 - 3 mm grubości. Większa średnica zew. się nie zmieści, mniejsza wewnętrzna uszkodzi sworzeń. Młotkiem się nie da...przynajmniej się nie powinno. Polecam ze sworzniem w ręce podjechać do jakiegoś tokarza aby zrobił odpowiednią tulejkę dopasowaną do sworzni, albo chociaż sprawdzić czy mechanik posiada odpowiednie tulejki.
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 11:57, 13.07.2017
#55
Napisano 17:41, 15.07.2017
#56
Napisano 18:45, 15.07.2017
ja wczoraj wymienialem sworznie z obu stron, i bardzo ciezko siedza w wahaczu, prasa dosc mocno cisną zeby wyszly... mlotkoem nie ma opcji aby je wbic.. mam pytanie co do samego montazu wahacza, czy sruby te co wchodza w bude maja byc dokrecone bardzo mocno czy lekko?
31 Nm
#57
Napisano 19:17, 15.07.2017
Na 100% młotem by poszły. Młotkiem jest siła uderzeniowa,a prasą stała. To tak jak klucz udarowy,udarem idzie a kluczem nawet z przedłużką nie pójdzie.
Ja zawsze sworznie młotem wybijam.
#58
Napisano 11:37, 17.07.2017
31 Nm
a jeżeli klucza dynometrycznego brak? i co moze sie dziać jezeli bedą zbyt mocno dokręcone?
Użytkownik mickry edytował ten post 11:38, 17.07.2017
#59
Napisano 11:53, 17.07.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#60
Napisano 12:01, 17.07.2017
Jak za mocno dokrecisz na opadnietym kole to można dwie boczne gumy uszkodzić w chwili kiedy koło zostanie opuszczone..31nm to nie jest duża siła..Z wyczuciem dokręć
ok to w takim razie musze zdjąć koła i lekko poluzować bo chyba trochę za mocno to docisnąłem
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych