domino.pl auto może sciągać przy zużytym górnym sworzniu ale najczęściej jak sworzeń jest zużyty to auto raczej pływa po drodze. Zerknij jeszcze na stan przedniej tuleji na dolnym wahaczu, jak auto stoi na kołach to tego nie widać ale jak podniesiesz auto to ta tuleja zaczyna się "wykręcać" i często widać że jest naderwana. To też może powodować ściąganie auta.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 08:53, 26.04.2015
#32
Napisano 11:31, 16.05.2015
siema
Nosze się z zamiarem wymiany sworznia górnego wahacza w accordzie VII gen 2.4. Czy ten będzie pasował http://e-katalog.int...acza-przod.html
W zeszłym roku mechanik wymieniał cały wahacz (prawy i lewy) i boje się że jak wcisnę sworzeń to po jakimś czasie wyskoczy znowu luz. Nie wiem co to za wahacze ale wydaje mi się że szmelc skoro po roku sworzeń stuka lub koła 18" dają się we znaki. Prawy wahacza jest okej. A może kupić nowy ? http://www.iparts.pl...127-100571.html ? Lemforder ? Moog?
#33
Napisano 11:58, 16.05.2015
Long May You Ran
#34
Napisano 16:29, 16.05.2015
#35
Napisano 18:16, 30.05.2015
Kilka dni temu przerabiałem temat sworzni w moim accordzie i mogę opisac kilka niepokojacych objawow a mianowicie po usłyszeniu dziwnego zgrzytu jak guma o gume pojechałem na diagnostykę i stwierdzono luz sworznia wahacza gornego zamowilem wymieniłem i w trase 1000 km po przejechaniu około 400km okazało się ze to nie to po dojechaniu na miejsce i ponownemu ruszeniu ujechałem 2 metry i kolo się polozylo wyrwalo przeglub rozwalilo błotnik i kupa problemów i kosztów bo to ceny euro Zamowilem i dostarczono mi ale odrobine mniejszy ale Polak pomysłowy i pomoc dorazna aby wrocic do domu Wrocilem i na diagnostykę opowiadam gostkowi a on to nie do wyczucia ale jak się wchodzi pod samochod i się patrzy na drzwi to nic dziwnego jeżeli nie można polegac na fachowcu to kto jest w tym kraju specjalista do tej pory myslalem ze jeżeli jade sprawdzić zawieszenie bo auto nie chodzi w kolo komina to mysle ze nie daje diagnoście tylko na flache ale chce uniknąć jakiegos nieszczęścia strach pomyslec co moglo się stać na autostradzie przy 180 z 4 pasazerow A teraz trochę o kosztach gorny sworzeń delphi to 40 zloty a dolny Yamato 85 oba sa dostępne w każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym jeżeli ma ktoś jakies pytania z checia odpowiem
#36
Napisano 19:51, 30.05.2015
powiedz mi tylko przy jakim przelocie poleciał Ci dolny sworzeń wiem, że przebieg przebiegowi nie równy, ale tak z ciekawości...
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#37
Napisano 23:30, 30.05.2015
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#38
Napisano 08:11, 09.05.2017
Panowie i mi wysiada lewy wahacz górny i pytanie moje takie, wymienić sam sworzeń (czy się da?) czy cały wahacz? sworznie w ogóle były wymienialne bo spotkałem sie ze w oryginalnych wahaczach nie tylko w zamiennikach mozna poźniej wymienić
#39
Napisano 08:24, 09.05.2017
W CL7 wymieniałem przy 135tkm...Samochód ma teraz 225tkm i dalej jest ok..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#40
Napisano 09:08, 09.05.2017
Wymieniaj sam sworzeń..Polecam CTR, oznaczenie CBHO-34..
W CL7 wymieniałem przy 135tkm...Samochód ma teraz 225tkm i dalej jest ok..
ok dzieki za info, bo widzialem na allegro cale wahacze za 80zl wiec zastanawiam sie czy bawic sie w wymiane sworznia, bo przerabialem to w passacie ze wahacze najszatnsze wytrzymywaly prawoe tyle co lemfordena lub trw...
#41
Napisano 18:16, 09.05.2017
Wymieniaj sworzeń na CTR lub 555, ja właśnie w sobotę wymieniałem, problem napotkałem z założeniem pierścienia na osłonę gumową( taki jak kółko do kluczy), bo sworzeń trzeba wprasować w wahacz bez osłony, zabezpieczyć pierścieniem segera i potem założyć osłonę. Ja ze swojej strony mogę polecić aby najpierw założyć pierścień aż dojdzie do segera, potem nasunąć osłonę gumową i powoli małym śrubokrętem przekładać pierścień na osłonę gumową.
Sworzeń kupowałem firmy 555 nr SB-6191
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#42
Napisano 19:03, 09.05.2017
Mam u siebie taki zamontowany.
jako dowód fotka
Wysłane z Tapatalk
#43
Napisano 21:41, 09.05.2017
Patrzyłem na wymiary to cbho-28 i 34 różnią się nieznacznie ale jednak różnica jest;) też muszę się za to zabrać tylko zastanawiam się czym wprasuje dziada;D
#44
Napisano 22:48, 09.05.2017
Podaj wymiary o których piszesz lub źródłoPatrzyłem na wymiary to cbho-28 i 34 różnią się nieznacznie ale jednak różnica jest;) też muszę się za to zabrać tylko zastanawiam się czym wprasuje dziada;D
Użytkownik Statom edytował ten post 01:16, 10.05.2017
Nie zerknąłem dokładnie na tytuł tematu (tapatalk) i napisałem głupotę, którą skasowałem, więc i część Twojego wpisu nie teraz sensu...
#45
Napisano 08:36, 28.06.2017
Cześć,
U mnie sworzeń górny "chodzi ciężko", po jego odkręceniu jest wyczuwalny opór przy ruszaniu, luzu nie czuć. Na przeglądzie mówili mi że może mieć luz. Coś z tej strony stuka na dziurach. Jak myślicie, czy ten sworzeń górny może stukać?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych