XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 10:48, 15.10.2013
skoro na bloku h23 o wiekszej pojemnosci cylindra i dzięki temu wyzszemu CR otrzymuje tyle samo? (wg tego co napisano powyzej oczywiscie)
#17
Napisano 12:09, 15.10.2013
to moze wytlumaczcie jak jest to fizycznie mozliwe ze na bloku od f20 ta glowica wyciska moce o ktorej piszecie
skoro na bloku h23 o wiekszej pojemnosci cylindra i dzięki temu wyzszemu CR otrzymuje tyle samo? (wg tego co napisano powyzej oczywiscie)
No właśnie osobiście wydaje mi się to bez sensu, żeby zasługą była głowica, prędzej cała otoczka, czyli kolektory i mapa, które jak już napisałem dają zbliżony rezultat na oryginalnej głowicy f20.
#18
Napisano 00:44, 16.10.2013
#19
Napisano 09:27, 16.10.2013
z tego zo wiem bo sam to robilem w cifie pojemność nie jest uzyskiwana z tlokow czyli ich średnicy bo np. ja miałem cifa 1.3 z gora od z6 vtec i sprawdzałem i tloki były takie same . po zalozeniu głowicy z z6 miałem jak w orginale d16z6 125 KM .
#20
Napisano 23:11, 16.10.2013
#21
Napisano 08:51, 17.10.2013
nie srednica tloka a skok tloka czyni pojemnosc, co za tym idzie jak zmieniles w d13 tylko czapke na d16z6 to nadal miales pojemnosc 1.3
dla uzyskania tej pojemnosci 1.6 nalezalo zmienic jeszcze korbowody i raczej wal korbowy od d16
#22
Napisano 09:34, 17.10.2013
Ogólnie zarzuciłem pomysł. Zamontowałem tylko 4-2-1+przelot i wkładkę K&N. Dało mi to przyrost 13KM i ~10Nm w stosunku do serii. Zamontowanie ssaka i wymiana wtrysków na większe a potem strojenie dało by pewnie jeszcze raz tyle i na tym koniec mocy z tego silnika. Nie opłacalne, nie trwałe i w ogóle ble :P
#23
Napisano 23:32, 18.10.2013
#24
Napisano 16:19, 24.04.2017
Panowie pingzne pytaniem spod stołu. Piszecie o h23, ale taki troll ja ja musi wiedzieć, czy kolektory z h23 to te same co z silnika o oznaczeniu h23a2?
Wiadomo mi, H to seria H, 23 to pojemność. A2?
Czy ktoś z aktywnych użytkowników jest w temacie co do minime i zechciałby podpowiedzieć? Dopóki nie zdobędę zaspokajającej mnie wiedzy nie biorę się za moda, a nigdzie nie znalazłem konkretnych informacji.
#25
Napisano 19:23, 03.05.2017
Alex, H23AX tak jak piszesz
H- od serii silnika
23 pojemność
A1/2/3/4 To te same silniki na różnych rynkach ot taki psikus ( może się różnią minimalnie od siebie )
Znane z prelud i z zasady " kręć DO czerwonego pola "
W h22ax jest bardziej namącone ... różne wałki czapki kolektory i tego typu rzeczy .
#26
Napisano 20:20, 10.05.2017
tez myslałęm o g22 (mam F22z2) i ostatecznie odpuscilem kombinacje z frankiem i wrzucilem turbo. Fserie jezdza tak i nic sie nie dzieje, na PTP tez sa F20turbo, mozna poczytac, przyrosty sa niezłe i wg mnie jest to lepszy wybor niz swap na H. mi za klamoty wyszlo 3k,skladalem i stroilem sam, jedzie w miare, skrzynia troche psuje efekt bo jest za krotka na ten setup, ale narazie niech bedzie jak jest. tak jedzie F22 na 0.65b
2-3 bieg, d*py nie urywa, ale 16t nie jest duze do 2.2 i boost tez niewielki
Użytkownik kaczor662 edytował ten post 20:55, 10.05.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych