XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kąt pochylenia koła
#46
Napisano 19:28, 04.10.2017
Marcin, okropnie wygląda ten Nokian... Dobrze że nic złego wam się nie stało...
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#47
Napisano 21:23, 04.10.2017
Obalamy kolejny mitW preludzie na dunlopach sport maxx zrobiłem z 40tys katowania na negatywie ok 3 stopnie i różnica między zewnętrzną a wewnętrzną częścią byłą na poziomie moooże 1mm, ale raczej mniej. Teraz mam dunlopy bluresponse i po 10tyś km w accordzie ok 3 stopnie nie widać zużycia czy różnic.
Przecież ta opona to szrot!
Wysokość klocków na równi ze wszystkimi wskaźnikami zużycia bieżnika, u góry i na dole wyraźnie widać jak ta opona jest 'gładka'!
I właśnie dlatego napisałem 'niesłusznie napiętnowany negatyw' - bo jedyne co można przeczytać w komentarzach to: 'przez negatyw wybuchła mi opona', 'opony ścięło tak, że wyszły z nich druty', etc., nikt nie dodaje, że te opony, to albo sztrucle z przebiegiem milion, albo stara/sparciała guma, albo chińskie wynalazki.
YOKOHAMA Advan Sport V105.co to za opony masz?
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#48
Napisano 21:39, 04.10.2017
Chyba nie doczytałes tego o czym ja pisałem kilka postów wyżej - przedstawiłem przykład markowej opony, która została kupiona jako nowa. Komplet przejezdzil z rok czasu i negatyw zjechał oponę. Zawieszenie sprawdzane, wszystko było ok. Tak więc nie jest to mit. Zwróciłem uwagę na ważny szczegół - różne opony są zrobione z różnych mieszanek itp. Jedne są bardziej, inne mniej, podatne na ścieranie czy zużycie. Ale akurat u kolegi wyżej to faktycznie - opony były szrotem i dziwię się że w ogóle miał odwagę jechać czymś takim na wakacje...Obalamy kolejny mit
Przecież ta opona to szrot!
Wysokość klocków na równi ze wszystkimi wskaźnikami zużycia bieżnika, u góry i na dole wyraźnie widać jak ta opona jest 'gładka'!
I właśnie dlatego napisałem 'niesłusznie napiętnowany negatyw' - bo jedyne co można przeczytać w komentarzach to: 'przez negatyw wybuchła mi opona', 'opony ścięło tak, że wyszły z nich druty', etc., nikt nie dodaje, że te opony, to albo sztrucle z przebiegiem milion, albo stara/sparciała guma, albo chińskie wynalazki.
YOKOHAMA Advan Sport V105.
Pozdrawiam
- Artur
Użytkownik tarjei86 edytował ten post 21:39, 04.10.2017
#49
Napisano 23:20, 04.10.2017
Doczytałem, ale przykład Twojego kolegi, który przedstawiłeś, według mnie mało wnosi do sprawy. To, że kupił nowe i wytrzymały mu rok, niczego nie udowadnia - mógł w rok zrobić na niech 100 tysięcy i dlatego był z nich śmietnik (jak napisałeś), ale wtedy miały prawo i na pewno nie 'załatwił' ich negatyw, tylko po prostu się zużyły.Chyba nie doczytałes tego o czym ja pisałem kilka postów wyżej - przedstawiłem przykład markowej opony, która została kupiona jako nowa. Komplet przejezdzil z rok czasu
Ale jeżeli
w dodatku po kilku/kilkunastu tysiącach - stwierdzam, bo sam napisałeś, żekoledze wystarczyło w VII genie w sedanie rok jeżdżenia bez gleby - seryjne zawieszenie - ale z często zapakowanym bagażnikiem i LPG - aby z opon był śmietnik.
to uważam - jak już zresztą wcześniej napisałem - że takie opony to paździerz,znikają w oczach...
...mimo że świetnie odprowadzają wodę.
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#50
Napisano 04:00, 05.10.2017
#51
Napisano 05:52, 05.10.2017
#52
Napisano 06:05, 05.10.2017
Znam to z autopsji.
Sprawa jest podejrzana bo masz strasznie zniszczony profil opony. A więc tak jak napisał kolega lukasrz - dokładnie sprawdź geometrię
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#53
Napisano 06:29, 05.10.2017
ja potwierdzam że negatyw ma wpływ na "cięcie" opony, miałem nowiutkie falkeny ze912, geometria idealna oprócz pochylenia koła, po jakichś 30 kkm poleciały na śmietnik, od wewnatrz pojawiły sie druty, od zewnatrz jakieś 4 mm bieżnika, przed obniżeniem żadnych oznak nierównego zużycia, na seryjnym zawiasie zrobiłem jakieś 8 kkm, zdjęć niestety nie mam
Użytkownik rafisz edytował ten post 06:32, 05.10.2017
#54
Napisano 06:50, 05.10.2017
Doczytałem, ale przykład Twojego kolegi, który przedstawiłeś, według mnie mało wnosi do sprawy. To, że kupił nowe i wytrzymały mu rok, niczego nie udowadnia - mógł w rok zrobić na niech 100 tysięcy i dlatego był z nich śmietnik (jak napisałeś), ale wtedy miały prawo i na pewno nie 'załatwił' ich negatyw, tylko po prostu się zużyły.
Ale jeżeli
w dodatku po kilku/kilkunastu tysiącach - stwierdzam, bo sam napisałeś, że
to uważam - jak już zresztą wcześniej napisałem - że takie opony to paździerz,
...mimo że świetnie odprowadzają wodę.
Pozdrawiam
- Artur
Nie, te opony nie są pazdzierzem. Też na nich jeździłem w dwóch samochodach i poza wysoka scieralnoscia ogólnie - nie znalazłem wad. Ale to tylko pokazało jak negatyw wpływa na "miękkie" opony. I dla wiadomości - opony przejechały ok 25kkm. Teraz jeździ na poleconych przeze mnie Hankookach. Zobaczymy jak będzie.
#55
Napisano 14:47, 09.10.2017
Patrząc na tę oponę to ona jest przetarta z boku (jak by ocierała o coś) i na moje oko nie wynika to z minusa, no chyba że masz minus 20
Ja miałem wyząbkowaną, wytartą po wewnętrznej ale bez hardkoru po ok 40k km
#56
Napisano 16:19, 01.05.2018
Witam wszystkich, widzę, że temat zakończony w zeszłym roku ale pozwolę sobie na delikatny refresh. Zauważyłem ostatnio, że lewe tylne koło jest bardziej pochylone od prawego. Przed udaniem się na geometrię, zajrzałem jeszcze do mechanika, który stwierdził faktycznie ("wizualnie") większe pochylenie tego koła ale po "obadaniu" zawieszenia niczego niepokojącego się nie doszukał. Wizyta na geometrii: ogólnie powiedzieli, że może stać nierówno, itp. i że może się wydawać tylko, że jest coś nie tak. Stwierdzili ponadto, że zbieżność z tyłu jest do poprawy ale nie ruszyli tego ponieważ nie mogli odkręcić śrub zbieżności. Śruby ogarnąłem (nie obyło się bez cięcia i wymiany tulei na poliuretanowe) i ponownie wizyta na geometrii (ustawili zbieżność jak należy). Niestety problem nie zniknął, dalej lewe tylne koło jest bardziej pochylone, a z wydruku geometrii wynika że kąty z tyłu są niemalże identyczne, negatywy: L -2.10, P -2.13 Pytanie moje jest takie: czy cambery coś tu poradzą, czy problem leży może po innej stronie Dodam, że nie ma śladów jakoby opony były pościnane.
P.S. Auto jest na sprężynach EIBACH'a.
Pozdrawiam
IMG-20180501-WA0015.jpg 84,05 KB 13 Ilość pobrań
#57
Napisano 18:43, 01.05.2018
#58
Napisano 19:39, 01.05.2018
#59
Napisano 15:15, 03.05.2018
Okay sprawdzę to, chociaż czujnikiem auto było mierzone ze 3 razy i było okay. Ponadto z tego co pamiętam nie zauważyłem wcześniej (a jeżdżę tym autem dwa lata) jakoby jedno koło było bardziej schowane od drugiego (spostrzegłem to jakieś 3-4 miesiące temu). Postaram się zrobić zdjęcie, to wrzucę tutaj.
#60
Napisano 06:30, 04.05.2018
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych