Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ustawianie kątow tył honda accord


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
124 odpowiedzi w tym temacie

#121 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:01, 07.10.2022

Wiem, dlatego pytam czy to jest pilne, czy mogę to zrobić za jakiś czas. 
Od razu będę wymieniał wszystkie tuleje w tych wahaczach raczej.


  • 0

#122 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:11, 07.10.2022

przy takiej zbieżności tyłu raczej nie powinno ci ciąć opon, one są w zasadzie na 0 więc powinno być dobrze, z większymi odchyłami ludzie jeżdżą i problemu nie ma, nie wiem tylko jak to będzie wpływało na prowadzenie samochodu, koła są nieznacznie rozbieżnie wiec obserwuj przede wszystkim wewnętrzne krawędzie opon

przednie lewe koło masz trochę rozjechane, czemu tego nie poprawiałeś?

a co do wymiany tulei - po demontażu wahaczy trzeba ocenić jak bardzo to zużyte i jeżeli guma nie jest popękana, nie odkleja się od metalu, to nie wiem czy jest sens wymieniać, oryginałów nie ma, a w zamienniku jakość jest różna, ja osobiście twierdzę że jest coraz gorzej, może być tak że ten nowy zamiennik szybciej się zużyje niż stary oryginał 


  • 0

#123 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:18, 07.10.2022

Prowadzi się normalnie, nic nie ściąga.
Robił będę całą geometrię przód-tył na gotowo jak ogarnę tą tylną zbieżność. Wczoraj pojechałem tylko ogarnąć tył bo wymieniałem górne wahacze na regulowane, bo mam sprzężyny H&R
Myślałem o wymianie tulei na febesta głównie ze względu na to że trzeba będzie je zepsuć czy przy grzaniu/wycinaniu śrub regulacji. Co do zewnętrznych (od strony kół) to jak by poszły bez problemu i byłyby w dobrym stanie to bym nie wymieniał skoro tak mówisz. Masz jakieś doświadczenia z tulejami Febesta? 


  • 0

#124 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:38, 07.10.2022

http://www.accordklu...-2#entry1036208

Od wymiany na febesta zrobił Accord ponad 100 tysięcy i się nic nie ropzadło,dalej nabija kilometry.


Odchył od normy masz bardzo mały, u mnie był to stopień czy półtora koła rozbieżne, wtedy było to widać na oponach. Obejrzyj dokładnie tuleje, jak całe, nie zerwane/ spękane to zostaw OEM jak najdłużej.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#125 Pozy

Pozy
  • Klubowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Bochnia Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 01.12.2022

Podpinam się do tematu. Widzę że tu jest dużo opcji i informacji ale jak dobrze rozumiem do 7. Szukam rozwiązania kąta pochylenia tył do 8. Który element wystarczy wymienić żeby można było to ustawić? Czy trzeba kupić cały set jak np. ten https://autoupgrade....b0aAuelEALw_wcB

U mnie na tyle wyszło L -2°32' P -2°46'

Do wymiany mam również jedna tuleje przy regulacji zbieżności. Ta Tuleje: HAB-097 Hersteller: FEBEST do 8 w tamto miejsce pasuje?

Użytkownik Pozy edytował ten post 19:26, 01.12.2022

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq